Skocz do zawartości

mgajder

Pasjonat
  • Postów

    68
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O mgajder

Informacje

  • Imię
    Martin
  • Miasto
    Obersulm/Kochanowice

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Serwis a zmiana oleju to dwie różne rzeczy i obie maja osobne ustawienia.
  2. mgajder

    Pomoc

    Popytaj o Rafała z Lisowa, kiedyś pracował w skodzie, a teraz ma swój warsztat. Oczywiście jeśli ktoś prywatnie mógłby Tobie to zrobić to jeszcze lepiej, ale nawet aktualizacja map w Navi nie jest już taka łatwa, więc radzę jechać do pewnego źródła. A tak poza tym, jesteś pewien, że nie masz wgranego multi i wystarczy zmienić język w menu?
  3. To super, dobrze wiedzieć, że ten filtr jest w stanie tyle wytrzymać. Polecam płukanie, zrobiłem to u siebie i brak negatywnych skutków. Tylko musisz pamiętać o tym, że jeśli już będzie filtr zabity na amen to wtedy go się nie uda wyczyścić, lepiej to zrobić wcześniej póki jest jeszcze możliwość, aby płukanie było w stanie wyczyścić go jak najbardziej.
  4. Przy przebiegu 290k km masz jeszcze oryginalny dpf? Ja przy przebiegu 190k dałem filtr do czyszczenia, ale tylko zapobiegawczo, bo nic się nie działo z nim, ale stopień zapełnienia już był ok 65g.
  5. mgajder

    Koszty serwisu.

    A jakie to są konieczne, by nie utracić gwarancji? Czy np wymianę oleju mogę sobie zrobić w zwykłym warsztacie, oby tylko pieczątka była w książce serwisowej?
  6. Zgadza się kolego, kabelek mam zawsze ze sobą, tylko różnica jest taka, że mieszkam w Niemczech i czasem właśnie do Polski jeżdżę i wolę uniknąć tych kosztów, gdyby mi się coś właśnie tutaj stało, dlatego myślałem żeby go profilaktycznie wyczyścić, ale opinie różne wyczytałem:(
  7. Dzięki kolego na opinie. Obawiam się tylko niestety faktu, że jeśli w Niemczech auto wejdzie mi w tryb awaryjny to czy wtedy dam radę jeszcze dojechać do Polski, żeby wtedy go wyczyścić. Dlatego chętnie usłyszę opinie na temat przebiegu i zapełnienia filtra popiołem innych posiadaczy A4:) Ewentualnie czy ktoś już jest po czyszczeniu filtra i może polecić jakiś warsztat, bo w Internecie sporo tego jest, ale opinie są w większości podzielone.
  8. Obecnie posiadam zapełnienie popiołem na poziomie 60g przy przebiegu 177.000km i zastanawiam czy dać DPF do płukania, aby mieć znowu jakieś 2 lata spokoju. Wypalanie odbywa się co ok 200-250km. Co myślicie Panowie na ten temat?W listopadzie będę akurat w Polsce i ewentualnie mógłbym go dać wypłukać. Jak u Was wygląda zapełnienie filtra popiołem i kiedy zaczęły się ewentualne problemy? Oczywiście zakładając, że silnik jest sprawny. Silnik 2.0 tdi 143km.
  9. mgajder

    Afera spalinowa

    100€, ale w Polsce powinien to Ci zrobić każdy dobry tuner. Najlepiej jedź do kogoś sprawdzonego na odczyt mapy (i weź sobie ją na USB dla bezpieczeństwa) później do ASO na aktualizację i wtedy do tunera na wgranie starego. Jeśli nie ma nadal obowiązku to bym na Twoim miejscu dobrowolnie tego nie robił. Ja czekałem 2.5 roku, dostałem 4 listy od audi i zrobiłem dopiero wtedy jak mi podali datę kiedy auto zostanie wyrejestrowane jeśli nie zrobię aktualizacji. Poza tym w moim otoczeniu są osoby które zrobiły aktualizację, narzekają na pracę silnika, spalanie a w paru przypadkach EGR padł po paru tygodniach od aktualizacji, czyżby przypadek...
  10. mgajder

    Afera spalinowa

    Dokładnie w Niemczech tak jest. Ja musiałem tą akcję zrobić, 2 godziny jeździłem na tym oprogramowaniu i odczułem różnicę, a później oprogramowanie wróciło do wcześniejszego stanu, oczywiście nie w ASO;)
  11. Dzięki kolego za szybką odpowiedź. Sprawdziłem w instrukcji MMI i radio obsługuje karty do 32 GB.
  12. Znalazłeś kolego przyczynę?
  13. Podłącze się do tematu. Posiadam MMI 3G+, używałem karty 8GB do słuchania muzyki, nagle radio nie widzi karty, która zawsze widziało i co dziwne dana karta nie była wyciągana tylko nagle pokazuje, że czyta kartę i tak bez końca. W 2 slocie ta sama sytuacja, na komputerze karta normalnie działa, a o dziwo, w radiu można z danej karty skopiować utwory na dysk twardy radia i są wszystkie utwory widoczne. Po tym jeśli przejdę znowu na media i SD, to ta sama sytuacja- czytanie karty. Reset radia zrobiony i dalej nic. Ma ktoś jakiś pomysł co może być?niestety nie mam 2 karty SD żeby sprawdzić czy inna działa:(
  14. Szukam kogoś w okolicy Częstochowa/Lubliniec/ Tarnowskie Góry/Gliwice kto by się podjął wyczyszczenia EGR w A4 B8 po lifcie (egr jest wraz z chłodniczka spalin). Nie musi to być warsztat, byle ktoś był kumaty i ogarniał temat.
  15. A ja jestem zdecydowanie innego zdania. Mi wgrali typowego gotowca, przesadzili z momentem i po 3 miesiącach poszło turbo jak i dwumasa. Pewnie zaraz ktoś powie, że kierowca winny, bo zaraz tylko po gazie dawał, a tu akurat jest zdecydowanie inaczej. Chip zrobiłem tylko i wyłącznie, żeby pozbyć się turbo-dziury. To było ponad 3 lata temu, ale nie w Audi, a w Opel Vectra. Także, ja mam niestety przykre doświadczenia z tą firmą.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...