mgajder

Pasjonat
  • Zawartość

    65
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O mgajder

    Informacje

    • Imię
      Martin
    • Lokalizacja
      Obersulm/Kochanowice

    Auto

    • Model
      A4 B8
    • Nadwozie
      Kombi
    • Rocznik
      2012
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Multitronic
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. mgajder

      A jakie to są konieczne, by nie utracić gwarancji? Czy np wymianę oleju mogę sobie zrobić w zwykłym warsztacie, oby tylko pieczątka była w książce serwisowej?
    2. mgajder

      Zgadza się kolego, kabelek mam zawsze ze sobą, tylko różnica jest taka, że mieszkam w Niemczech i czasem właśnie do Polski jeżdżę i wolę uniknąć tych kosztów, gdyby mi się coś właśnie tutaj stało, dlatego myślałem żeby go profilaktycznie wyczyścić, ale opinie różne wyczytałem:(
    3. mgajder

      Dzięki kolego na opinie. Obawiam się tylko niestety faktu, że jeśli w Niemczech auto wejdzie mi w tryb awaryjny to czy wtedy dam radę jeszcze dojechać do Polski, żeby wtedy go wyczyścić. Dlatego chętnie usłyszę opinie na temat przebiegu i zapełnienia filtra popiołem innych posiadaczy A4:) Ewentualnie czy ktoś już jest po czyszczeniu filtra i może polecić jakiś warsztat, bo w Internecie sporo tego jest, ale opinie są w większości podzielone.
    4. mgajder

      Obecnie posiadam zapełnienie popiołem na poziomie 60g przy przebiegu 177.000km i zastanawiam czy dać DPF do płukania, aby mieć znowu jakieś 2 lata spokoju. Wypalanie odbywa się co ok 200-250km. Co myślicie Panowie na ten temat?W listopadzie będę akurat w Polsce i ewentualnie mógłbym go dać wypłukać. Jak u Was wygląda zapełnienie filtra popiołem i kiedy zaczęły się ewentualne problemy? Oczywiście zakładając, że silnik jest sprawny. Silnik 2.0 tdi 143km.
    5. mgajder

      100€, ale w Polsce powinien to Ci zrobić każdy dobry tuner. Najlepiej jedź do kogoś sprawdzonego na odczyt mapy (i weź sobie ją na USB dla bezpieczeństwa) później do ASO na aktualizację i wtedy do tunera na wgranie starego. Jeśli nie ma nadal obowiązku to bym na Twoim miejscu dobrowolnie tego nie robił. Ja czekałem 2.5 roku, dostałem 4 listy od audi i zrobiłem dopiero wtedy jak mi podali datę kiedy auto zostanie wyrejestrowane jeśli nie zrobię aktualizacji. Poza tym w moim otoczeniu są osoby które zrobiły aktualizację, narzekają na pracę silnika, spalanie a w paru przypadkach EGR padł po paru tygodniach od aktualizacji, czyżby przypadek...
    6. mgajder

      Dokładnie w Niemczech tak jest. Ja musiałem tą akcję zrobić, 2 godziny jeździłem na tym oprogramowaniu i odczułem różnicę, a później oprogramowanie wróciło do wcześniejszego stanu, oczywiście nie w ASO;)
    7. mgajder

      Dzięki kolego za szybką odpowiedź. Sprawdziłem w instrukcji MMI i radio obsługuje karty do 32 GB.
    8. mgajder

      Znalazłeś kolego przyczynę?
    9. mgajder

      Podłącze się do tematu. Posiadam MMI 3G+, używałem karty 8GB do słuchania muzyki, nagle radio nie widzi karty, która zawsze widziało i co dziwne dana karta nie była wyciągana tylko nagle pokazuje, że czyta kartę i tak bez końca. W 2 slocie ta sama sytuacja, na komputerze karta normalnie działa, a o dziwo, w radiu można z danej karty skopiować utwory na dysk twardy radia i są wszystkie utwory widoczne. Po tym jeśli przejdę znowu na media i SD, to ta sama sytuacja- czytanie karty. Reset radia zrobiony i dalej nic. Ma ktoś jakiś pomysł co może być?niestety nie mam 2 karty SD żeby sprawdzić czy inna działa:(
    10. mgajder

      Szukam kogoś w okolicy Częstochowa/Lubliniec/ Tarnowskie Góry/Gliwice kto by się podjął wyczyszczenia EGR w A4 B8 po lifcie (egr jest wraz z chłodniczka spalin). Nie musi to być warsztat, byle ktoś był kumaty i ogarniał temat.
    11. mgajder

      A ja jestem zdecydowanie innego zdania. Mi wgrali typowego gotowca, przesadzili z momentem i po 3 miesiącach poszło turbo jak i dwumasa. Pewnie zaraz ktoś powie, że kierowca winny, bo zaraz tylko po gazie dawał, a tu akurat jest zdecydowanie inaczej. Chip zrobiłem tylko i wyłącznie, żeby pozbyć się turbo-dziury. To było ponad 3 lata temu, ale nie w Audi, a w Opel Vectra. Także, ja mam niestety przykre doświadczenia z tą firmą.
    12. mgajder

    13. mgajder

      Wierzyć w bajki tym co sprowadzają auta, to tak samo jakby wierzyć politykom.
    14. mgajder

      VAG

      https://a4-klub.pl/topic/200983-vcds-vag-com-kodowania-a4-b8/
    15. mgajder

      W którym bloku można sprawdzić poziom zapełnienia w procentach?