Skocz do zawartości

kotu

Pasjonat
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

3

O kotu

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Nowogrodziec

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. u mnie był błąd świecy tylko na 1 cylindrze, wątpię że u Ciebie wszystkie 4 są spalone. Kable lub przekaźnik (sterownik)
  2. Witam wszystkich. Moje pytanie w audi a4 B8 05/2008 avant zamek z tyłu strona lewa jest na 6 czy 8 pinów ??
  3. Sprawdziłem...sam czujnik ma numer 1T0907503A. Taki sam zamówiłem. Temat zakończony.
  4. jeszcze jedno czy sam czujnik 1T0907503A mogę podmienić pod ramię 8K0941309F bo chyba ten numer dotyczy kompletu czyli czujnik, ramię i łącznik od wahacza do czujnika.
  5. Dzięki wielkie. Właśnie zauważyłem, że czujnik z końcówką D ma zielone ramię a później znalazłem temat o tym.
  6. Mam pytanie odnośnie czujnika poziomowania xenonów. Uszkodzony mam na tylnej osi, czyściłem go nic nie pomogło numer jest z tarty i ciężko cokolwiek odczytać. W etce znalazłem, że do mojego samochodu pasują czujniki o numerach: 8K0941309F i 8K0941309D czym one się różnią?? Załączyłem zdjęcie z etki nie mogę rozkodować rubryki "model". Czujnik ma być do: Audi a4 b8 05/2008 Avant 2.0 136km CAGB.
  7. Właśnie zabieram się za to, problem że mieszkam za granicą w LU i miskę chcę ściągnąć sam żeby zobaczyć w jakim stanie jest zabierak i gniazda. Miski osobiście nie ściągałem w B8 dlatego chciałbym jakiś manual do tej operacji. Jak czasowo??
  8. Zbliża mi się wymiana oleju. Chciałbym również przy okazji wymienić zabierak o numerze 03G115281F 77mm. Dzisiaj go kupiłem w serwisie i mam kilka pytań do tej operacji. Czy po ściągnięciu miski wymieniać uszczelkę czy jest tam sam silikon? Słyszałem, że demontaż miski w b8 2.0 jest kłopotliwy, co jeszcze trzeba demontować?? Czy już po samym demontażu miski zabierak jest widoczny i można go wymienić?? Kto przerabiał temat i czy jest sens wymian samego zabieraka, wystarczy na drugie tyle?? Jeżdżę 800km za granicę i nie chciał bym żeby mi się zaświeciła kontrolka od oleju Silnik: 2.0 CAGB przebieg: 236.500
  9. Chyba wiem przez co te błędy. Jak tylko był uszkodzony sterownik zacząłem grzebać w jakiś wartościach w programie delphi. Wchodziłem w kanał od 1 do 3 i tam chyba coś poprzestawiałem (foto). Czy możliwe, że to kodowanie??
  10. numer części 8K0907566A jest na pewno ten sam. Byłem po czujnik wczoraj 30km ode mnie i na miejscu go sprawdzaliśmy po podłączeniu i skasowaniu starych błędów wyskoczyły właśnie te nowe. Nie kupiłem tego sterownika i nie wiem teraz czy wracać po niego bo wystarczy zmienić kodowanie czy tylko serwis.
  11. Witam. Proszę o pomoc. Padł mi sensor który znajduje się w tylnym zderzaku 8K0907566A po prawej stronie. Po wymianie wywaliło nowe błędy: 01043 - błąd oprogramowania sterownika 01517 - moduł sterowania przyczepy Czujnik o tych samych numerach. Czy wystarczy same kodowanie?? Czy jest tam jakieś oprogramowanie które się aktualizuje?? Dodam, że to już drugi czujnik który wywala te same błędy.
  12. Zamek składa się z dwóch części, zazwyczaj problem występuje w tej w której siedzą silniczki i tam niestety trzeba już demontować i rozpoławiać zamek. Jeżeli uważasz, że u Ciebie jest winna mechanika zamka czyli tam gdzie jest widoczna po otwarciu drzwi zapadka to możesz spróbować użyć WD-40.
  13. kotu

    mapa MMI 3G Basic

    Nikt tutaj nie aktualizował swoich map ??
  14. kotu

    mapa MMI 3G Basic

    Witam Ściągnąłem mapy 4G0060884AA (5.24.2 2017). Po rozpakowaniu pliku mam 3 kolejne spakowane foldery (foto). Pytanie: Jak je nagrać teraz na płytę DVD?? W takiej postaci jak są na załączonym zdjęciu czy rozpakować i wtedy nagrać?? Co z plikiem "ACT" ?? Jakich płyt użyć DVD-R, DVD+R czy jeszcze innych ??
  15. Ponowiłem próbę "regeneracji zamka" tym razem zalałem oba silniczki czymś typu jak rozpuszczalnik w sprayu następnie przedmuchałem sprężarkom powietrza i jeszcze raz zalałem i przetrzymałem kwadrans w środku do czyszczenia styków elektrycznych. Kombinerkami wygiąłem styki i przeczyściłem je papierem ściernym. Po tym zabiegu zamek działa jak należy czyli za każdym razem otwiera drzwi POLECAM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...