
halas
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O halas

-
Witam, problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi. Od jakiegoś czasu po otwarciu drzwi z pilota pompka pompowała jeszcze około 15 sekund powietrze, natomiast przy zamykaniu było ok. Wczoraj przestał działać centralny zamek, z pompki słychać tylko buczenie. Jak otwieram z kluczka też nie otwiera wszystkich drzwi i słychać buczenie z pompki. Odpiąłem wężyki i po wdmuchnięciu i wciągnięciu powietrza ustami centralny działa. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
-
instalację mam (elpi-gaz) parownik do 300kM jest to mój 3 samochód z tą instalacją i nigdy nie miałem problemów. Od dnia napisania wątku jest ok nic nie buczy zrobiłem około 2000 tyś i jest ok. Na rozgrzanym silniku spuściłem syf z parownika może to było przyczyno.
-
Witam, mam problem z jazdą na gazie. Gdy jest bardzo ciepło to przy ostrzejszej jeździe zaczyna dochodzić dziwny dźwięk z okolicy komputera. Auto zaczyna się dławić, a nawet po zejściu z obrotów gaśnie. Jest tam jakiś czujnik z trzema przewodami i niedużym otworem. Na jałowym powyżej 5000tyś również buczy. Problem nie występuje na benzynie. Jak zaczyna buczeć na gazie to po przełączeniu na benzynę jest cisza. Co to jest za czujnik ( jak fachowo się nazywa). Rozebrałem ten czujnik i jest tam jakaś miedziana membrana i nie duża płytka. Pozdrawiam
-
Różnica jest najbardziej czuć przyrost mocy po chipie od 3 biegu. Przed chipem miałem 8,5 do setki, teraz mam 7,4 oczywiście mierzone stoperem i 100km licznikowe. Przed chipem przyzwoicie się rozpedzał na piątce od 100km, teraz już od 80 ciągnie nieraz myslę że jadę na czwórce a jest piątka. Mam przelatane 209000 tyś, z czego 47000tyż na gazie. Pomiary oczywiście robione są na gazie.
-
Witam, od kilku dni czytam na forum osiągi aut po chipie. Robiłem chip u znajomego po taniości 700zł (wymiana kości + jakiś gotowy program bez hamowni) Okazało się zę można zrobić chip za 800 zł z hamownią, ale mniejsza o większość. W Jabłonnej wjazd na hamownię 109 zł może dużo może mało. Po poczytaniu na forum sprawdziłem niunię od 60-140 na 3 biegu wyszło mi 11,3 na gazie(gaz ustawiany po chipie), na paliwie 11,4 +/- 1 setna sekundy przy 3 ponownych pomiarach, mierzone na obwodnicy Jabłonnej równy teren. Czy jest sens wywalać kasę na hamownię i jakie powinny być mniej więcej wartości na przepływce po chipie. Pozdrawiam
-
Wymieniłem termostat temp 90 stopni, filtr paliwowy wymieniony cisnienie w układzie paliwowy chyba ok bo po wymianie filtra pokręcił chwilę i już odpalił. Zauważyłem że na paliwie przy około 3000 obrotów lekko się dławi, ale po wyżej jest juz dobrze.
-
Można kupić w salonie audi ja płaciłem 10 zł wystarczy powiedzieć że chcę się kupić rurkę do bagnetu i bedą wiedzieli o co chodzi.
-
W czasie jazdy ma koło 82 stopni, w korku dochodzi do 90 stopni. Wcześniej wskazówka stała na 90 czy lato, czy zima, czy korek. Dzięki za podpowiedź, sprawdzałem vagiem i żadnych błędów nie ma.
-
Witam, mam problem z uruchamianiem, rano i jak postoi po jeździe ponad godzinę. Jak przekręcam zapłon słychać że pompa działa. Objawy są takie że muszę kręcić koło 5-7 sekund po czym od razu zapala. Jak już zapali to na benzynie i na gazie chodzi bez problemu. Jeśli po jeździe stoi do 30 min to zapala prawidło. Mam przejechane 203000.
-
Najlepiej podjechać do gazowników, niech wepnie ci się w instalację gazową i przejedźcie się niech to sprawdzą podczas jazdy. Przyczyn moze być wiele( brudne filtry od gazu, świece i przewody, za dużo powietrza a za mało gazu). Jeśli jest to sekwencja to stawiał bym na Świece lub przewody.
-
Profesjonalnym stoperem, mogę dodać że wczoraj jadąc na giełdę pokordziło mnie przeciągnąć go na dwójce do odcięcia, zaczął przerywać przy 110km/h[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 10:51_________________________________________________ Nie mam pojęcia, ale dodam że te 230km/h to jechałem na letnich 235/17[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 11:02_________________________________________________ zgadzam się bo jak montowałem gaz i ustawialiśmy go to też jechałem z tą prędkością na 4 biegu :>[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 11:13_________________________________________________ Kupiłem go w lutym tego roku był sprowadzany z Niemiec, nigdy go nie podpinałem pod komputer, może był podkręcany, nie wiem nie wnikam nie sprawdzam chodzi bardzo dobrze i nic sie z nim nie dzieje więc nie grzebie.
-
Najwięcej co mi spalił to na letnich 235/17 - 12,7l
-
[ALL B5] Tajemnicze pukanie z przedniego zawieszenia
halas odpowiedział(a) na Kukis temat w Audi A4 B5
u mnie pukał akumulator może śmieszne ale akumulator w moim audi ma uchwyt z tyłu nie na środku. Wcześniej sprawdzałem ruszając na boki i nawet nie drgnął. Objeździłem kilka stacji diagnostycznych i nic nie znaleźli. pukanie dochodziło z pod nóg w okolicach pedału gazu. Po przyjechaniu ze stacji diagnostycznej zacząłem sam sprawdzać wszystkie części w okolicy silnika no i złapałem za akumulator w części przedniej od strony silnika góra dół i okazało się że ma 2 milimetrowy ruch. Mimo że był solidnie przykręcony przód akumulatora ruszał się. Podłożyłem z przodu akumulatora gumę grubości milimetra i wszystko jest ok cisza jak makiem zasiał.Pozdrawiam. -
Sprawdzany był u fachowca i wszystko było ok. Kupiłem go w lutym tego roku od razu założyłem gaz, zrobiłem 30 tyś i nic się niepokojącego nie dzieje. Jedyne co wymieniałem to przeguby, tylne sprężyny z amortyzatorami i czujnik ciśnienia gazu od klimy. Pozdrawiam
-
do baku wchodzi mi 44l gazu ani więcej ani mniej, tankuje na jednej stacji ( stacja duża kilka dystrybutorów) przy każdym tankowaniu kasuję licznik dzienny. Przejechałem 410 km i weszło 38 litrów więc 38:4,1 daje 9,26litra. nie jeżdźę po mieście, trasa do pracy 80km. Butuję bo nie lubię taką furą za kimś jeżdzić, więc często wyprzedzam co wiąze się z przeciąganiem na biegach. Nie ściemniam bo i po co. Pozdrawiam.