Kukis
Pasjonat-
Postów
177 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Kukis
Informacje
-
Imię
?ukasz
-
Miasto
Lublin
Auto
-
Model
Ford
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
Inny
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia Kukis
0
Reputacja
-
Jakiej marki końcówki drążków kierowniczych?
-
jeśli przy wciśniętym sprzęgle to musi być łożysko dociskowe
-
Radzę Ci zmierzyć kompresję, a w szczególności na 4 cylindrze. P.S. Jaki masz przebieg?
-
Czy sprawdziłeś uszczelkę kolektora wylotowego i plecionkę?
-
Ciekawy temat, chyba jeszcze nie dokońca rozpracowany, ale osobiście sugeruję problem z upustem turbosprężarki, bądź z samą turbiną. Wyobrażam sobie, że turbina ładuje za duże ciśnienie powietrza co znacznie zaburza pracę silnika, albo wali olejem na zimnym. Może jest tu ktoś kto przerobił temat?
-
kangur tylko na zimnym silniku? skąd ja to znam... dzisiaj wymienię poduszkę silnika przy belce przedniej, a jak nie pomoże to cały układ paliwowy muszę prześwietlić, bo bardzo możliwe, że gdzieś się zapowietrza, chociaż zawsze pali od strzała
-
Tak auto jest lekko dłubnięte, ale na serii też szarpał. Najwyraźniej nastawnik mi pada i na innym RSW daje radę. Po za tym miałem za niskie napięcie nastawnika na biegu jałowym, co podobno oznacza, że pompa ma za duży wydatek i nadaje się do wymiany, chociaż przypuszczam, że wina leży tylko po stronie samego nastawnika.
-
Wczoraj grzebałem przy pompie i ustawiłem RSW na 0.800v (było 0.720v). Dawka paliwa spadła z 3.2mg na 4.8mg, ale już doregulowałem na 3.4mg. I teraz najważniejsze: samochód zaczął płynnie jeździć, nawet rusza inaczej. Czy ktoś wie jak to wyjaśnić?
-
Znaki na napinaczu mają się zgrywać przy odpalonym silniku. Weź poprawkę przy napinaniu i ustaw jak należy.
-
Jeśli chodzi o napięcie RSW na odpalonym aucie to też nad tym medytuję, bo z tego co się orientuję niskie napięcie oznacza wyeksploatowaną pompę wtryskową, która ma zbyt duży wydatek, np. u mnie jest 1.28-1.34v. I teraz pytanie do fachowców: czy ciśnienie wewnętrzne pompy ma wpływ na napięcie RSW? czy poprostu nastawnik wymaga reanimacji/wymiany?
-
marzec39 czy masz wydruk z tej geometrii 3D? i co to za korekcje czego dotyczą? czy zbieżności połówkowej czy kąta pochylenia koła, etc.?
-
Błąd. Wymiana całego zawieszenia nie gwarantuje sukcesu, a nawet jest niemądra.
-
a tuleje sanek? może tam jest cała przyczyna też mam wrażenie, że moje A4 "chodzi na boki" i ściąga na prawo podczas gwałtownego przyspieszania albo w momencie mielenia kołami
-
gazowałeś na zimnym silniku!?
-
Zbieżność nie za szkodzi, a tuleje śmiało można wymienić same, pod warunkiem sprawności sworznia. Wczoraj wymieniłem tuleje na bananach. Kupiłem tuleje SWAG w Dakolu i wyglądały na oryginalne.