Skocz do zawartości

grzegorz.p

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O grzegorz.p

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia grzegorz.p

0

Reputacja

  1. w jednym miejscu jak jest 3/4 obrotu w lewo to kiera nie chce wrócić na swoje miejsce tylko musze użyć siły. Podczas jazdy oczywiście, więc to na 99% pompa wspomagania. zapomniałem też dodać jeszcze czegoś, jak ruszę energicznie(używając wszystkich kucyków:d) to zdziera mnie w prawo, muszę kontrować. Podczas jazdy samochód leci prosto. Najbardziej widać to podczas ruszania z miejsca i na dwójce podczas szybkiego przyspieszania. Ogólnie meksyk mam po tej wymianie maglownicy... ---------- Post dopisany 20-06-2014 at 12:31 ---------- Poprzedni post napisany 28-05-2014 at 13:46 ---------- problem rozwiązany. okazało się że jak kupiłem samochód to końcówki drązka były źle zamocowane w zwrotnicy(włożone od góry), więc ja nie myśląc wiele włożyłem tak samo... i to własnie był powód. Koncówki drążka włożone od dołu i spokój, samochód skręca jak nowy
  2. master sport, całe zawieszenie mam z MS. z końcówkami też wała miałem, bo śruba nie chciała przejść przez zwrotnice... patrzyłem na kilka końcówek i w każdej to wycięcie na śrubę nie pasowało do otworu w zwrotnicy. Przy drążku była taka metalowa... podkładka? W starych tego nie miałem i elegancko wchodziło, w nowych wszystkich spotkałem się z tym, więc jakoś musiałem sobie poradzić.
  3. chodzi o to, że wspomagania dziwnie działa, pociągnę lekko kierownicą w lewo(tak z 0,5 obrotu), to żeby wyprostować samochód muszę zrobić z 1 obrót kontry... strasznie dziwne. To że działa ciężej to fakt... jest ciężej, ale tylko w jedną stronę.
  4. cześć, ostatnio pisałem ws wymiany maglownicy i tak, wymieniłem ją, wymieniłem końcówki. Niestety pojawił mi się pewien problem. Jako że byłem przyzwyczajony do małego oporu poprzedniej maglownicy to teraz wydaje mi się że ta którą kupiłem (używana, regenerowana) chodzi ciężej. Nie wiem czy tak powinno być, ale jeździ mi się co najmniej dziwnie. Kolejna sprawa to to, że samochód pływa po drodze... przed chwilą wracałem ze zbieżności to podczas wyprzedzania miałem wrażenie że wjadę w barierkę. No i ostatnie, dziwi mnie, że jak ruszam kierownicą w miejscu to przód samochodu unosi się, w zależności w którą stronę kręcę kierą. Zdjęcie z geometrią: screenSHU - The fastest screen capture ever. pomoże ktoś? ---------- Post dopisany 26-05-2014 at 09:07 ---------- Poprzedni post napisany 24-05-2014 at 15:10 ---------- OK, chyba już wiem. Przyczyną tego pływania jest prawdopodobnie pompa wspomagania. Przed wymianą uciekł mi płyn podczas jazdy i kilka km przejechałem "na sucho".
  5. O! Szukałem, ale nie mogłem tego znaleźć... Znalazłem jakieś forum pasatów, golfów, ale nie mogłem z a4 nic znaleźć. Dzięki wielkie, na pewno się przyda:wink:
  6. tzn może ją mam, tylko która to jest? ta 12-kątna, 10mm? W środku w samochodzie muszę coś rozłączać?
  7. Jaki to klucz ? czy wygląda to mniej więcej tak jak tutaj Maglownica wymiana.Opis wymiany,jak wyciągnąć?? ?
  8. Witajcie, wczoraj moja maglownica dała mi do zrozumienia że ma dość, więc rozważam wymianę na regenerowaną, bądź oddanie do warsztatu. W zależności od stopnia skomplikowania wyjęcia maglownicy, będę starał się zrobić to sam, bądź w ostateczności oddam do zakładu Patrzyłem dziś pod samochód i pod maskę iiii.... screenSHU - The fastest screen capture ever. screenSHU - The fastest screen capture ever. gdzie są śruby do odkręcenia ? To co zaznaczyłem to te które trzeba odkręcić? Gdzie odkręca się przewody od płynu ? Jeśli z moich zdjęć nie da się nic zobaczyć to mile widziane pomoce
  9. Ja wczoraj jak jechałem do Rzeszowa to w połowie drogi poczułem brak wspomagania, zobaczyłem pod maskę a tam 0 płynu... dolałem z 150ml i zanim dojechałem do Rzeszowa to płyn zniknął - stąd to pytanie. Jakby ktoś znał ceny w kilku miejscach w Rzeszowie/okolicach to chciałbym rozpoznać się w cenach - gdzie, za ile, za co
  10. Panowie wymienialiście ten magle ? dziś u mnie też zaczęło strasznie cieknąć. Jak wymienialiście to gdzie, za ile i za co dokładnie ?
  11. dla potomnych: B5 A4/S4 Instrument Cluster Pin Outs pinout dla wszystkich liczników! Można by to umieścić gdzieś w widocznym miejscu, coby łatwiej było znaleźć ^^
  12. Panowie sprawa wygląda tak, mam audi a4 b5 z silnikiem 1z zakupiłem już kiedyś licznik z fis(rocznik taki jak małem <1998, więc kolory wtyczek się zgadzają) i podpiąłem żółty kabelek z ecu (2 wtyczka od prawej) do 1 pinu w 20 pinowej wtyczce(tak mi sie wydaje, że to 1 pin, nie ma opisanych pinów, a wtyczkę wyrezałem z taśmy FDD) no i mam niezmiennie spalanie +50l/100km. Co robię źle? Czy w 1z to na pewno jest ta 2 wtyczka od nadkola i żółty kabelek? Który to ten 1 pin w 20 pinowej kostce? Trzeba coś zmieniać w kodowaniu licznika? O, przypomniało mi się że zmieniałem kodowanie z UK PB, na EU ON.
  13. no tak, 15 cali, z tym, że jeżdżę na tym zawieszeniu nadal Z tego co czytam opinie na forum, to wytrzymują 30-50k km, więc jak na 500zł to nie jest dużo. Zwłaszcza, że ja nie oszczędzam ich na tych "super" drogach. widzę, że przegub za 50zł = rok, za 100zł = 2 lata, za 200zł = 4 lata... Poczekam, może ktoś jednak miał z nimi styczność i chce sie podzielić wiedzą
  14. Witam, z racji, że przy skręcie zaczyna mi strzelać w przegubie zacząłem szukać na jakiś zamienników, gdyż 170 za Lobro/Spidana, to trochę dużo. Rok temu wymieniłem na przegub firmy Dachstein - syf, nie polecam, guma sparciała i sam przegub już chodzi luźno. Zastanawiałem się nad przegubami firmy Ruville, albo master sport, zwłaszcza, że dają na swoje przeguby (niby) 100k km gwarancji, lub 2 lata. Po tym jak zaufałem wahaczom MS to mam bdb opinię o tej firmie. Katuje je na podkarpackich drogach i (odpukać) po 15k km nic Czy ktoś zakładał do siebie przeguby Master Sport? jeśli tak to jak z gumami? ile km wytrzymały? Do b5 z silniczkiem 1z
  15. http://img339.imageshack.us/img339/8030/p1010319xp.jpg Mam licznik taki jak ten. Nie mam czerwonej wtyczki. Chyba, że nie mówisz o wtyczce przy liczniku?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...