Skocz do zawartości

Damian866

Pasjonat
  • Postów

    96
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damian866

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Oleśnica

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Damian866

2

Reputacja

  1. Witam Czytając cały wątek posiadam również takie same objawy jak koledzy wyżej pomimo ze mam B7 od prędkości 100 zaczyna bić kierownica od 110-145 auto wpada w rezonans czy jest możliwość założenia większych tulei wahacza do B7 dodam że jestem po zmianie tarcz,piast,wyważeniu kół zmianie kół na może jak koledzy piszą rzeczywiście problem tkwi w tulejach?
  2. Witam podobny miałem problem do twojego proponuje zdjąć pokrywę i sprawdzić broki czy są na swoim miejscu na ośkach dżwigienek zacznij najpierw od tego.pozdro
  3. chciałem jeszcze poruszyć swój temat i zapytać właścicieli B7 czy mieli podobne problemy z wibracjami??? ---------- Post dopisany 19-11-2013 at 17:17 ---------- Poprzedni post napisany 08-04-2013 at 19:22 ---------- Witam Po rocznej walce z wibracjami w moim aucie znalazłem usterkę a mianowicie powodem wibracji i wpadania w rezonans w trakcie jazdy w moim przypadku były Przeguby Zewnętrzne,po umyciu i sprawdzeniu okazało się że mają delikatny luz,dodam że nie stukały na skręconych kołach. Myślę że pomogę co nie którym którzy zmagają się z wibracjami w B7 Pozdro
  4. Witam Patryś Dzięki za wiadomość Mam wielką ochotę na taki zlocik bo jeszcze nie byłem ale mam mały problem mechaniczny z autkiem a mianowicie wibracje podczas jazdy które mnie bardzo denerwują i każdy km to walka nerwów ale wrzuć mnie na listę jak możesz pod znakiem ???? a w najbliższym czasie dam znać co i jak pozdro
  5. Witam ja posiadam takie same objawy ja ty kolego wymieniałem koła nie wspomnę o wyważaniu tylko dodam że mi przy tych prędkościach również drży kierownica przekroczę 110 zanika ale powyżej 110 wpada w wibracje.Czy mógłby powodować to przegub wewnętrzny???
  6. Damian866

    Przegub wewnętrzny

    Witam a mógłbyś napisać co ci się działo że wymieniałeś przeguby wewnetrzne bo mam problem z wibracjami i nie mogę zlokalizować gdzie a przerabiałem wyważanie zmianę kół wymianę lozysk + piasty sprawdzałem dwumas i zostają mi właśnie dokładnie sprawdzić przeguby
  7. a kiedy następny bo czytam że mnie ominął
  8. :hi:ja jestem chętny jeszcze nie byłem na takim spocie także jestem za a ustawiony termin? bo ostatni tydzień maja spadam na urlopik na spocie jeszcze nie byles i juz na urlop chcesz jechac z której czesci holandi jestes? ---------- Post dopisany at 18:35 ---------- Poprzedni post napisany at 16:16 ---------- Patrys, a Ty z której czesci NL jestes? Witam ja jestem z Tilburga
  9. :hi:ja jestem chętny jeszcze nie byłem na takim spocie także jestem za a ustawiony termin? bo ostatni tydzień maja spadam na urlopik
  10. Damian866

    Poduszka skrzyni biegów

    Najlepiej kupić poduszkę Lemfordera bo oryginał kosztuje około 320zł,jeżeli przy dodaniu gazu lub ujmowaniu pod czas jazdy nie masz szarpnięć to można jeszcze z tym jeżdzić
  11. Trzeba poluzować śruby od ramy pomocniczej do odkręcenia masz trzy śruby od poduszki i unieść najlepiej lewarkiem skrzynie biegów zajęcie na 30 min:wink:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...