Skocz do zawartości

halas

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O halas

Osiągnięcia halas

0

Reputacja

  1. Witam, problem z otwieraniem i zamykaniem drzwi. Od jakiegoś czasu po otwarciu drzwi z pilota pompka pompowała jeszcze około 15 sekund powietrze, natomiast przy zamykaniu było ok. Wczoraj przestał działać centralny zamek, z pompki słychać tylko buczenie. Jak otwieram z kluczka też nie otwiera wszystkich drzwi i słychać buczenie z pompki. Odpiąłem wężyki i po wdmuchnięciu i wciągnięciu powietrza ustami centralny działa. Proszę o pomoc. Pozdrawiam.
  2. instalację mam (elpi-gaz) parownik do 300kM jest to mój 3 samochód z tą instalacją i nigdy nie miałem problemów. Od dnia napisania wątku jest ok nic nie buczy zrobiłem około 2000 tyś i jest ok. Na rozgrzanym silniku spuściłem syf z parownika może to było przyczyno.
  3. Witam, mam problem z jazdą na gazie. Gdy jest bardzo ciepło to przy ostrzejszej jeździe zaczyna dochodzić dziwny dźwięk z okolicy komputera. Auto zaczyna się dławić, a nawet po zejściu z obrotów gaśnie. Jest tam jakiś czujnik z trzema przewodami i niedużym otworem. Na jałowym powyżej 5000tyś również buczy. Problem nie występuje na benzynie. Jak zaczyna buczeć na gazie to po przełączeniu na benzynę jest cisza. Co to jest za czujnik ( jak fachowo się nazywa). Rozebrałem ten czujnik i jest tam jakaś miedziana membrana i nie duża płytka. Pozdrawiam
  4. Różnica jest najbardziej czuć przyrost mocy po chipie od 3 biegu. Przed chipem miałem 8,5 do setki, teraz mam 7,4 oczywiście mierzone stoperem i 100km licznikowe. Przed chipem przyzwoicie się rozpedzał na piątce od 100km, teraz już od 80 ciągnie nieraz myslę że jadę na czwórce a jest piątka. Mam przelatane 209000 tyś, z czego 47000tyż na gazie. Pomiary oczywiście robione są na gazie.
  5. Witam, od kilku dni czytam na forum osiągi aut po chipie. Robiłem chip u znajomego po taniości 700zł (wymiana kości + jakiś gotowy program bez hamowni) Okazało się zę można zrobić chip za 800 zł z hamownią, ale mniejsza o większość. W Jabłonnej wjazd na hamownię 109 zł może dużo może mało. Po poczytaniu na forum sprawdziłem niunię od 60-140 na 3 biegu wyszło mi 11,3 na gazie(gaz ustawiany po chipie), na paliwie 11,4 +/- 1 setna sekundy przy 3 ponownych pomiarach, mierzone na obwodnicy Jabłonnej równy teren. Czy jest sens wywalać kasę na hamownię i jakie powinny być mniej więcej wartości na przepływce po chipie. Pozdrawiam
  6. Wymieniłem termostat temp 90 stopni, filtr paliwowy wymieniony cisnienie w układzie paliwowy chyba ok bo po wymianie filtra pokręcił chwilę i już odpalił. Zauważyłem że na paliwie przy około 3000 obrotów lekko się dławi, ale po wyżej jest juz dobrze.
  7. Można kupić w salonie audi ja płaciłem 10 zł wystarczy powiedzieć że chcę się kupić rurkę do bagnetu i bedą wiedzieli o co chodzi.
  8. W czasie jazdy ma koło 82 stopni, w korku dochodzi do 90 stopni. Wcześniej wskazówka stała na 90 czy lato, czy zima, czy korek. Dzięki za podpowiedź, sprawdzałem vagiem i żadnych błędów nie ma.
  9. Witam, mam problem z uruchamianiem, rano i jak postoi po jeździe ponad godzinę. Jak przekręcam zapłon słychać że pompa działa. Objawy są takie że muszę kręcić koło 5-7 sekund po czym od razu zapala. Jak już zapali to na benzynie i na gazie chodzi bez problemu. Jeśli po jeździe stoi do 30 min to zapala prawidło. Mam przejechane 203000.
  10. Najlepiej podjechać do gazowników, niech wepnie ci się w instalację gazową i przejedźcie się niech to sprawdzą podczas jazdy. Przyczyn moze być wiele( brudne filtry od gazu, świece i przewody, za dużo powietrza a za mało gazu). Jeśli jest to sekwencja to stawiał bym na Świece lub przewody.
  11. Profesjonalnym stoperem, mogę dodać że wczoraj jadąc na giełdę pokordziło mnie przeciągnąć go na dwójce do odcięcia, zaczął przerywać przy 110km/h[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 10:51_________________________________________________ Nie mam pojęcia, ale dodam że te 230km/h to jechałem na letnich 235/17[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 11:02_________________________________________________ zgadzam się bo jak montowałem gaz i ustawialiśmy go to też jechałem z tą prędkością na 4 biegu :>[br]Dopisany: 15 Grudzień 2008, 11:13_________________________________________________ Kupiłem go w lutym tego roku był sprowadzany z Niemiec, nigdy go nie podpinałem pod komputer, może był podkręcany, nie wiem nie wnikam nie sprawdzam chodzi bardzo dobrze i nic sie z nim nie dzieje więc nie grzebie.
  12. Najwięcej co mi spalił to na letnich 235/17 - 12,7l
  13. u mnie pukał akumulator może śmieszne ale akumulator w moim audi ma uchwyt z tyłu nie na środku. Wcześniej sprawdzałem ruszając na boki i nawet nie drgnął. Objeździłem kilka stacji diagnostycznych i nic nie znaleźli. pukanie dochodziło z pod nóg w okolicach pedału gazu. Po przyjechaniu ze stacji diagnostycznej zacząłem sam sprawdzać wszystkie części w okolicy silnika no i złapałem za akumulator w części przedniej od strony silnika góra dół i okazało się że ma 2 milimetrowy ruch. Mimo że był solidnie przykręcony przód akumulatora ruszał się. Podłożyłem z przodu akumulatora gumę grubości milimetra i wszystko jest ok cisza jak makiem zasiał.Pozdrawiam.
  14. Sprawdzany był u fachowca i wszystko było ok. Kupiłem go w lutym tego roku od razu założyłem gaz, zrobiłem 30 tyś i nic się niepokojącego nie dzieje. Jedyne co wymieniałem to przeguby, tylne sprężyny z amortyzatorami i czujnik ciśnienia gazu od klimy. Pozdrawiam
  15. do baku wchodzi mi 44l gazu ani więcej ani mniej, tankuje na jednej stacji ( stacja duża kilka dystrybutorów) przy każdym tankowaniu kasuję licznik dzienny. Przejechałem 410 km i weszło 38 litrów więc 38:4,1 daje 9,26litra. nie jeżdźę po mieście, trasa do pracy 80km. Butuję bo nie lubię taką furą za kimś jeżdzić, więc często wyprzedzam co wiąze się z przeciąganiem na biegach. Nie ściemniam bo i po co. Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...