Skocz do zawartości

evilz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O evilz

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Radom

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia evilz

0

Reputacja

  1. evilz

    SPOTY RADOMSKIE

    Panowie jest gdzieś w Radomiu lub okolicy szpenio od regeneracji podsufitki ?
  2. Witam, orientuje się ktoś gdzie kupić napinacz do bfb oprócz ASO i allegro ? Może ktoś z forum ma dostęp do FEBI ? Czy najbezpieczniej ASO ?
  3. evilz

    SPOTY RADOMSKIE

    Siemka. Pany znacie jakiegoś machera w Radomiu co jest w stanie sprawdzić szczelność dolotu i ewentualnie ustalić przyczynę spadku mocy? Ewentualnie ktoś by pomógł zrobić logi dynamiczne?
  4. evilz

    SPOTY RADOMSKIE

    Gość kleil mi w sumie kawałek zderzaka w miejscu niewidocznym bo pod atrapa ale nie zrobił tego jakoś tragicznie. Koszt to coś około 10 zł ) z tego co wiem to zaworza do niego handlarze różne plastiki. Pamiętam jak u niego byłem to mówił ze kiedyś mu przywieźli zderzak od Maseratti rozwalony w drobny mak. Trochę mu zeszło ale to ogarnął. Podejdź dogadaj cenę. Nie daj się skusić gamoniom ze słowackiego. Kiedyś ojciec zawiózł zderzak lekko wgnieciony. Trzeba było go podgrzac i wyprostować. Tak go porysowali ze wyglądał jeszcze gorzej... Your choice.
  5. evilz

    SPOTY RADOMSKIE

    Kleilem. Polecam gościa na ulicy Małcużyńskiego.
  6. evilz

    SPOTY RADOMSKIE

    Cze Panowie ! Wiem że to nie ten dział ale czy ktoś by mógł rzucić okiem na ten ubogi log http://vaglog.pl/log_241796.html??. Miałem problem żeby zrobić inne grupy jakieś freezy w programie. Nie dawałem tego do działu diagnostyki bo nie mam na razie pełnych logów. Proszę o krótką odp czy z tego co tu widać można coś określić ? Ktoś może ma chęci pomóc zlogować moje auto na dniach?:> Jakiś czas temu zgadałem się z kolegą z forum niestety nie mogliśmy dograć się czasowo ale chęci były !
  7. na ostatnim zdjęciu co to za element ? gdzie on się znajduje na rys bo jakoś nie mogę go tam namierzyć...
  8. Który to konkretnie numer 5, 9, 13 ? Wiem, że najlepiej by było sprawdzić całość ale mam problem z narzędziami i generalnie mało tam miejsca Może to głupie pytanie ale jak zapchanie odmy wpływa na wstawanie turbiny? Niepokoi mnie ten zapocony przewód od turbo...
  9. Witam, Przechodzę chyba podobny problem... mianowicie auto jest zamulone mam wrażenie że turbo nie wstaje i zauważyłem wyciek - mokre przewody nad filtrem oleju i widać jak by ten olej z mokrych przewodów leciał w dół na miskę. Przewód który wchodzi od dołu turbiny równierz zapocony (ostatnio tego nie było). Udało mi się zrobić zdjęcie miejsca w któym jest oleju najwięcej. Moje pytanie czy to jest ta śruba odpowietrzająca ? https://www.dropbox.com/sh/m4ur30nixdwo13n/AACTcjISnsYktBsowQ2r7zlia?dl=0 Ten grzybek PCV i dwie rurki do niego dochodzące sprawdziłem i są drożne zawór też ok.
  10. Witam, Podpiałem pod Vaga [ wersja 4.9] swoje autko i wysypał się taki błąd: Błąd 16717 - Czujnik antystukowy 2 strona 2 - wysokie napięcie zbyt mała oporność - Błąd sporadyczny. Nie czuję róznicy w jeździe w spalaniu też średnio to odczuwam. Martwi mnie tylko ten błąd. Niby raz udało mi się go skasować ale po ponownym połączeniu z Vagiem błąd pojawił się ponownie. Również się udało go skasować. Moje pytanie: - Gdzie znajdę ten czujnik ? Jeżeli jest on wpinany na kostke to może wystarczy przeczyścić styki jakimś środkiem typu Kontakt ? - Czym może grozić dalsza jazda z uszkodzonym czujnikiem ( o ile jest on uszkodzony ). Jadę na wakacje za parę dni i troche mam obawy... Rozrząd wymieniany był w lutym zrobione jakieś 5 tyś max zrobione. Dodam że jakiś miesiać temu przegoniłem trochę auto po trasie żeby sie odmuliło (200 - 230 km/h). Audi na codzień jeżdzi na podtlenku LPG Ostatnio zrobiłem trochę km na benzynie. Nie wymieniałem cewek ani świec. Z góry dzięki za odpowiedź.
  11. evilz

    SPOTY RADOMSKIE

    Witam, czy ktos z was jest w stanie pomoc zrobic logi dynamiczne i ocenic co i jak. Wydaje mi sie ze moje 1.8t q jest troche przymulone....
  12. Dzięki za odpowiedź. Sprawdze na dniach. Zapomniałem dodać że chodzi o B6 nie o B5 chociaż mam nadzieje że działa to w podobny sposób. Jeszcze jedna kwestia którą chciałbym poruszyć to czy Polskim Vagiem da rade to samo przeprowadzić co Vag com ? W Polskim Vagu po wejściu w xenony i ustawienia pierwotne pojawiło się coś takiego : https://www.dropbox.com/sh/pe6t444ujvon4py/AACfVYLNmrMzcsVxy43y2l29a?dl=0 Ktoś może to rozszyfrować ? Z góry dzięki za pomoc.
  13. Przed wymiana, po wlaczeniu swiatel bylo widac jak xenon pracuje. Podnosił sie w górę a pozniej ustawiał w pozycji zapamietanej. Dodam, że przeprowadzając adaptacje zgodnie z instrukcja z pierwszego postu nie slyszalem aby silniczki sie ustawialy. Natomiast jak byl blad w kompie po wlaczeniu swiatel bylo widac ze sie troche podnosza i opadaja na sam dol.
  14. Panowie wymieniałem lampe na nie ori. Silniczek itp były działąjące i przełożyłem je ze starej. Po wymianie widniał błąd regulacji świateł. Zrobiłem adaptację vagiem (instrukcja z pierwszego postu) i błąd zniknął tylko teraz po włączeniu świateł nie działa samopoziomowanie... Silniczki sprawne na 100 %. Co poszło nie tak ? Czy powinienem jechać ustawić światła na stację diagnostyczną i dopiero później bawić się vagiem ?
  15. evilz

    Symphony 3

    Czy bardzo skomplikowana jest wymiana na symphony 3 ? Chodzi mi konkretnie o kości zasilające radio czy dużo kombinowania aby to działało? Obecnie siedzi symphony II 2din i chciałbym zmienić na symphony 3.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...