-
Postów
19 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Matys82

Informacje
-
Imię
Daniel
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
2.0
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dzięki za info. Chyba jednak walnęła uszczelka. https://youtu.be/qfaZOVkwfoY
-
Cześć, poszukuję książki serwisowej do tego silnika, może być po PL albo EN. Ewentualnie gdzie można takową nabyć? Niestety czeka mnie remont, wymiana pierścieni, silnik bierze ponad 1,5l na 1000km i zaczęło dymić po rozgrzaniu. W warsztacie wycenili na 5-7k PLN.
-
Witam. Prosił bym o info gdzie w A4 B6 można bezpiecznie podstawić podnośnik i kobyłkę? Próg jest miejscem oczywistym bardziej nie mam pomysłu gdzie postawić kobyłkę. Chodzi mi o punkty podparcia z przodu jak i z tyłu. Będę wymieniał tarcze i klocki a nie chcę tego robić mając auto tylko na lewarku. Dzięki.
-
Jestem w trakcie zmiany oleju i mam pytania odnośnie czujnika. Czy odłączając przewód od czujnika powinien pojawić się jakiś komunikat na desce rozdzielczej po załączeniu zapłonu? Jak spuściłem całą oliwę z silnika włączyłem zapłon i nacisnąłem klawisz z kluczem przy zegarach zrobił testy i pokazał "OK" Co to może być spalona żarówka walnięty czujnik???
-
Niestety nie kupiłem jeszcze kabla. Zrobiłem trasę do Bydgoszczy i podczas jazdy kilkukrotnie wskazówka od temp opadła bezwładnie a krótką chwile po czym wracała na 90*C. Natomiast jak wracałem do wawy to wskazania były prawidłowe. Wskazówka powoli ale pewnym krokiem powędrowała na 90*C i została tam do zgaszenia silnika pod domem. Jestem prawie pewien że to ten zasrany czujnik albo połączenie na kostce do niego.
-
Chciał bym się zwami podzielić czymś ciekawym odnośnie oleju bo mam wrażenie że mój kuc cudownie ozdrowiał albo przynajmniej mocno mu się poprawiło. Mianowice w czwartek zrobiłem trasę Warszawa Bydgoszcz Warszawa. 500km A1 i A2 jadąc na tempomacie 5 bieg i 4000/obr. Resztę S10 i trochę po Bydgoszczy w sumie zrobiłem 670km. Przed wyjazdem miałem już praktycznie suchy bagnet dlatego kupiłem Mobil10W40 dolałem 0.5l. Rozgrzałem silnik i zrobiłem pomiary 8 kresek od razu po zgaszeniu. Po powrocie ponowny pomiar 7 kresek zaraz po zgaszeniu. Oznaczało by to że z ~0.5l na 1000km zużycie spadło do ~0.1l na 1000km Nasuwają się dwa wnioski albo olej Castrol5W40 jest zbyt rzadki/lotny i idzie hurtowo w odmę albo "krótkie" przebiegi w trybie mieszanym po 10km, 25km powodują magiczne odparowanie oliwy. Jedno i drugie sprawdzę z czasem bo lada dzień wymieniam cały olej na MotulaS+10W40 zobaczymy co będzie
-
Witam w klubie Ja też jestem zwolennikiem sprawdzania oleju na gorącym silniku. W zeszłym tygodniu dokonałem też kilka napraw takich jak wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów, wymiana czwórnika (zawór odmy/zawór odpowietrzający - jak kto woli) uszczelniłem całe wyjście z czwórnika do dolotu, zmieniłem olej z Mobila 10w40 na Motul 10w40 6100 Synergie+ i filtr oleju z filtrona na Mann i po przejechaniu 300 km od tych operacji stan taki jak na początku(połowa miarki bo tak było zalane przy wymianie), wcześniej średnio co 300 km OIL MIN i dolewka. Planuje bardzo pdobny "remoncik" czyli uszczelka pokrywy(ori) , czwórnik odmy(ori), świece(NGK 7553), olej (Motul 5w40 ale może faktycznie warto już zalać 10w40) + filt oleju MANN. Co masz na myśli że uszczelniłeś całe wejści z czwórnika do dolotu, zaślepiłeś go całkowicie?
-
Witam potrzebuje info gdzie można ustawić żabę i kobyłki w B6 bez ryzyka uszkodzenia zawieszenia albo innych elementów (wole unikać unoszenia auta za próg). Szykuje się do wymiany oleju i muszę wturalać się pod auto do korka i filtra a po robocie założyć osłony silnika.
-
Podepne się bo wskaźnik na desce zaczyna mi pokazywać głupoty a czytając wontek dochodze do wniosku że to wina czujników. http://youtu.be/jhxZH3Kt4Fw?list=UUbCV2Estei2WW-S0u7xD8AQ
-
No przynajmniej wiem gdzie się podziała częśc oleju.
-
No tak tylko że wcześniej nic nie syczało. To syczenie jest bardzooo głośne na vid może tego tak nie słychać.
-
Witam prosił bym o ocene kultury pracy mojego ALT na podstawie poniższych filmów Wskażnik na desce pokazywał 90*C a temp otoczenia to 17*C Czy to normalne dymienie? http://youtu.be/xWgZs2vzoTo?list=UUbCV2Estei2WW-S0u7xD8AQ Praca silnika + jakieś dziwne syczenie http://youtu.be/wu_iPJci3Kc Syczenie ustaje chwile po zgaszeniu. http://youtu.be/A2WOavvxosk
-
Można zalać bez konsekwencji dla silnika olej od TD?
-
Nooo coś słabo się zrobiło siorbnoł 8 kresek na bagnecie 400ml na 1000km. Mam jeszcze pytanie czy jak robi się bardzo krutkie odcinki po mieście 1km i po 8 godz. kolejny 1km (tak niestety robiłem przez ostatnie 3tyg) może wzrosnąć zużycie oleju?
-
Klasa lepkości SAE: 5W-40 Klasyfikacja API: SM/CF Klasyfikacja ACEA: A3/B3 A3/B4 C3 Specyfikacje i normy: MB 229.31 VW 505 00 VW 502 00 GM "dexos2" Fiat 9.55535-S2 Renault RN0700 Renault RN0710 BMW Longlife-04 Myśle że da rade.