Skocz do zawartości

Matys82

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Matys82

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Matys82

0

Reputacja

  1. Matys82

    Serwisówka do 2.0 ALT.

    Dzięki za info. Chyba jednak walnęła uszczelka. https://youtu.be/qfaZOVkwfoY
  2. Matys82

    Serwisówka do 2.0 ALT.

    Cześć, poszukuję książki serwisowej do tego silnika, może być po PL albo EN. Ewentualnie gdzie można takową nabyć? Niestety czeka mnie remont, wymiana pierścieni, silnik bierze ponad 1,5l na 1000km i zaczęło dymić po rozgrzaniu. W warsztacie wycenili na 5-7k PLN.
  3. Matys82

    Podnoszenie Auta

    Witam. Prosił bym o info gdzie w A4 B6 można bezpiecznie podstawić podnośnik i kobyłkę? Próg jest miejscem oczywistym bardziej nie mam pomysłu gdzie postawić kobyłkę. Chodzi mi o punkty podparcia z przodu jak i z tyłu. Będę wymieniał tarcze i klocki a nie chcę tego robić mając auto tylko na lewarku. Dzięki.
  4. Jestem w trakcie zmiany oleju i mam pytania odnośnie czujnika. Czy odłączając przewód od czujnika powinien pojawić się jakiś komunikat na desce rozdzielczej po załączeniu zapłonu? Jak spuściłem całą oliwę z silnika włączyłem zapłon i nacisnąłem klawisz z kluczem przy zegarach zrobił testy i pokazał "OK" Co to może być spalona żarówka walnięty czujnik???
  5. Matys82

    Błąd czujnika G2/G62

    Niestety nie kupiłem jeszcze kabla. Zrobiłem trasę do Bydgoszczy i podczas jazdy kilkukrotnie wskazówka od temp opadła bezwładnie a krótką chwile po czym wracała na 90*C. Natomiast jak wracałem do wawy to wskazania były prawidłowe. Wskazówka powoli ale pewnym krokiem powędrowała na 90*C i została tam do zgaszenia silnika pod domem. Jestem prawie pewien że to ten zasrany czujnik albo połączenie na kostce do niego.
  6. Chciał bym się zwami podzielić czymś ciekawym odnośnie oleju bo mam wrażenie że mój kuc cudownie ozdrowiał albo przynajmniej mocno mu się poprawiło. Mianowice w czwartek zrobiłem trasę Warszawa Bydgoszcz Warszawa. 500km A1 i A2 jadąc na tempomacie 5 bieg i 4000/obr. Resztę S10 i trochę po Bydgoszczy w sumie zrobiłem 670km. Przed wyjazdem miałem już praktycznie suchy bagnet dlatego kupiłem Mobil10W40 dolałem 0.5l. Rozgrzałem silnik i zrobiłem pomiary 8 kresek od razu po zgaszeniu. Po powrocie ponowny pomiar 7 kresek zaraz po zgaszeniu. Oznaczało by to że z ~0.5l na 1000km zużycie spadło do ~0.1l na 1000km Nasuwają się dwa wnioski albo olej Castrol5W40 jest zbyt rzadki/lotny i idzie hurtowo w odmę albo "krótkie" przebiegi w trybie mieszanym po 10km, 25km powodują magiczne odparowanie oliwy. Jedno i drugie sprawdzę z czasem bo lada dzień wymieniam cały olej na MotulaS+10W40 zobaczymy co będzie
  7. Witam w klubie Ja też jestem zwolennikiem sprawdzania oleju na gorącym silniku. W zeszłym tygodniu dokonałem też kilka napraw takich jak wymiana uszczelki pod pokrywą zaworów, wymiana czwórnika (zawór odmy/zawór odpowietrzający - jak kto woli) uszczelniłem całe wyjście z czwórnika do dolotu, zmieniłem olej z Mobila 10w40 na Motul 10w40 6100 Synergie+ i filtr oleju z filtrona na Mann i po przejechaniu 300 km od tych operacji stan taki jak na początku(połowa miarki bo tak było zalane przy wymianie), wcześniej średnio co 300 km OIL MIN i dolewka. Planuje bardzo pdobny "remoncik" czyli uszczelka pokrywy(ori) , czwórnik odmy(ori), świece(NGK 7553), olej (Motul 5w40 ale może faktycznie warto już zalać 10w40) + filt oleju MANN. Co masz na myśli że uszczelniłeś całe wejści z czwórnika do dolotu, zaślepiłeś go całkowicie?
  8. Witam potrzebuje info gdzie można ustawić żabę i kobyłki w B6 bez ryzyka uszkodzenia zawieszenia albo innych elementów (wole unikać unoszenia auta za próg). Szykuje się do wymiany oleju i muszę wturalać się pod auto do korka i filtra a po robocie założyć osłony silnika.
  9. Matys82

    Błąd czujnika G2/G62

    Podepne się bo wskaźnik na desce zaczyna mi pokazywać głupoty a czytając wontek dochodze do wniosku że to wina czujników. http://youtu.be/jhxZH3Kt4Fw?list=UUbCV2Estei2WW-S0u7xD8AQ
  10. No przynajmniej wiem gdzie się podziała częśc oleju.
  11. No tak tylko że wcześniej nic nie syczało. To syczenie jest bardzooo głośne na vid może tego tak nie słychać.
  12. Witam prosił bym o ocene kultury pracy mojego ALT na podstawie poniższych filmów Wskażnik na desce pokazywał 90*C a temp otoczenia to 17*C Czy to normalne dymienie? http://youtu.be/xWgZs2vzoTo?list=UUbCV2Estei2WW-S0u7xD8AQ Praca silnika + jakieś dziwne syczenie http://youtu.be/wu_iPJci3Kc Syczenie ustaje chwile po zgaszeniu. http://youtu.be/A2WOavvxosk
  13. Można zalać bez konsekwencji dla silnika olej od TD?
  14. Nooo coś słabo się zrobiło siorbnoł 8 kresek na bagnecie 400ml na 1000km. Mam jeszcze pytanie czy jak robi się bardzo krutkie odcinki po mieście 1km i po 8 godz. kolejny 1km (tak niestety robiłem przez ostatnie 3tyg) może wzrosnąć zużycie oleju?
  15. Klasa lepkości SAE: 5W-40 Klasyfikacja API: SM/CF Klasyfikacja ACEA: A3/B3 A3/B4 C3 Specyfikacje i normy: MB 229.31 VW 505 00 VW 502 00 GM "dexos2" Fiat 9.55535-S2 Renault RN0700 Renault RN0710 BMW Longlife-04 Myśle że da rade.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...