Skocz do zawartości

jaxon1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaxon1987

Osiągnięcia jaxon1987

0

Reputacja

  1. Czy ktoś z Was wie jakich długości i średnic są przewody podciśnień w naszych AEB? Zamierzam wymienić swoje na silikony i nie wiem ile jakich kupić. Z góry dzięki za pomoc
  2. To w czym może leżeć problem Np falujących obrotów no i tego braku mocy? Sent from my RM-821_eu_poland_360 using Tapatalk
  3. Dzięki za szybką odpowiedź Nie wiem czemu tak się stało ale google coś przycięło pliki. Linki poprawione teraz na onedrive i wszystkie kolumny widać ---------- Post dopisany at 22:50 ---------- Poprzedni post napisany at 13:06 ---------- Tak sobie jeszcze pomyślałem o cewkach i po przeczytaniu [ABC]Diagnostyka 1.8 20V TURBO AEB APU AWT AWM 1.8T - krok po kroku [GUIDE] v.0.3 zrobiłem logi 014, 015, 016 Nie znam się zbytnio na tym ale dziwą mnie wartości napięcia na poszczególnych cylindrach. Na cyl 1-2 wartości zbliżone do siebie a już na 3-4 "sporo" mniejsze.. Świadczy to o uszkodzeniu któryś cewek czy tak po prostu ma być?
  4. Siema, proszę o analizę logów dynamicznych. Autko dopiero co kupiłem od kumpla i wydaje mi się że powinien lepiej jeździć niż to jest teraz (pb i lpg tak samo). W Audi mam wskaźnik doładowania Auto Gauge i duży FIMC, turbo dmucha ok 0,5 bar. Po prześledzeniu kilku wątków podejrzenie pada na lambdę ale wolał bym się upewnić. Tu linki do logów zarówno na PB jak i LPG Temperatura silnika podczas logów ok 87 st C Z góry dzięki za wszelką pomoc
  5. Cześć Wszystkim, jestem Przemek i śmigam A4 B5 Avant 1.8T LPG
×
×
  • Dodaj nową pozycję...