-
Postów
55 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Baker35
Informacje
-
Imię
Michał
-
Miasto
Pruszcz Gdański
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2011
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAGA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
634 wyświetleń profilu
-
Czy były wersje z jednym czujnikiem poziomowania ?
Baker35 odpowiedział(a) na Baker35 temat w Audi A4 B8
ok dzięki za odpowiedź , bo już myślałem że coś nie tak . -
Witam , jak w temacie , otóż mam xenon ,wszystko działa jak należy ale ostatnio wymieniałem tuleje na bananach i tak przyglądam się i czegoś mi brakuje , brak czujnika poziomowania z przodu , sprawdziłem lewą i prawą stronę i jest tylko z tyłu , dodam że wszystko działa , poziomowanie też , zero błędów i czy wychodziły wersje z jednym czujnikiem ? Auto z grudnia 2011 .Pozdrawiam .
-
Witam , jak w temacie , czy wahacze od a6 c7 pasują do a4 b8 11r ? konkretnie chodzi mi o banan ,gwint na sworzniu ktoś i nie trzyma a wahacz jak nowy .. i jest idealny wahacz od a6 c7 o numerze 4G0407696 a u mnie jest 8K0407696G i czy to jest to samo ?
-
Ja trochę podejrzewam zawór regulacji paliwa ten od strony grodzi , błędu nie ma ale dochodzą delikatne bujania i dużo osób miało problem z tym zaworem . Dziś sprawdziłem jeszcze raz na zimnym mój nowy dwumas , po odpaleniu po około 10 sec wibracje , bujanie delikatne , praca równa i za chwile to samo no i tak do momentu aż się rozgrzeje lub trochę pobawię się gazem , mniej więcej do minuty czasu wciskanie sprzęgła nic nie daje ale za to po minucie jak już wciskam to wibracje ustają , puszczam wibrację są no i jak się dobrze wsłucham to jest niby dźwięk dwumasu , po świętach dam do mojego mechanika niech sprawdzi lub wymienia bo jest gwarancja na to .
-
spoko i dzięki za info .
-
kiedyś bawiłem się w polerkę felg , wypolerowałem kilka kompletów , ale nigdy żadnej nie malowałem po polerowaniu , pytanie do jakiego momentu będzie klar miał przyczepność ? bo na pewno nie po elemencie polerowanym ..
-
Witam , mam problem z moim wozem , mianowicie są drgania na zimnym silniku do momentu aż złapie temperaturę roboczą , drgania i telepanie są na biegu jałowym , po podłączeniu vcds brak błędów , korekty na wtryskach ok ale widać na na vcds jak delikatnie obroty skaczą 830-834-828 o tak wkoło , gdy silnik się rozgrzeje drgania znikają .Przebieg 259 tyś , niedawno wymieniałem dwumas kompletny sachs więc to odpada.
-
Baker35 zmienił(a) swoje zdjęcie profilowe
-
Witam , mam dylemat jakie opony dobrać , audi a4 b8 s line 1bv+ ori rotor 19 na 8,5 , oryginalnie jest opona 255/35/19 ale coś mam wrażenie że jest przy szeroka , czy jest sens zmieniać na węższe typu 245/35 ?
-
nie mam żadnego włącznika obok awaryjnych więc nie będę podpinał bo nie ma w co . Ok sprawdzę soft i jak rozumiem będzie ten wadliwy to trzeba Bt wymienić ?
-
a na biegu jałowym wkręca się do 5 tyś obr czy nie ?
-
Tak jak pisałem że będzie szarpać , miałem te same objawy po zamontowaniu tych pompek z końcówką S , a jak z mocą ?
-
ja na nich jeździłem chwile więc do spalania się nie wypowiem , tylko dziwne że dają większa dawkę niż pompki o oznaczeniu T lub M , no i teraz też ciekawi mnie jak to zrobi aby nie było wybracji przy przyspieszaniu itd a ten gościu co ci sprzedaje te pompki to skąd jest ?
-
a powiedz mi kolego jak to zrobić ?
-
to nie wiem , miałem zrobić dodatkowo aux z bt dka muzyki i d*pa .
-
Witam , mam taki problem , chciałem włączyć opcje Aux w Rnse , zakupiłem kabelek , podłączyłem i nie mogę zakodować gdyż nie mogę połączyć się z radiem przez vcds , z bt się łączy a z radiem już nie , kolejne pytanie czemu rozłącza co 3 sec bt z telefonem ? sprawdzałem na innym i jest to samo .