Jump to content

Trillest

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About Trillest

Informacje

  • First name
    Mateusz
  • Location
    Dolnośląskie

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2013
  • Engine
    3.0 TDI V6
  • Engine code
    CDUC
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    S-Tronic
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Telepie budą, nie kierownicą. Mam wrażenie że oparcie pasażera zaraz odpadnie. Zaczyna telepać od 120km/h , a największy hardkor jest rowno przy 130km/h. Mam wrażenie jakby koło było niewyważone. Mechanik wysle mi filmik luzu prawej strony. Z lewej strony jest nowe łożysko i zestaw naprawczy. Z prawej są nowe łożyska plus flansza. Może coś innego jest przyczyną tych drgań. Stuków nigdy nie było i nie ma. Tylko te drgania. Po wymianie łożysk i nowej flanszy za 500zł:
  2. A jaki dokładny model ? Co do tarcz, Powiem Ci ze nie zależy mi na wyciąganiu ostatnich soków z tych hamulcow 345mm. Jeżdżę normalnie i hamuje tak że kawa się nie wylewa. Dlatego, zależy mi na trwałości tarczy. Żeby nie występowały bicia po jednym sezonie. Ale chce nawiercane, bo zawsze w każdym aucie mialem gładkie. W takim przypadku polecisz Rotinger, ebc, czy OZ sport ? A gdy czytam o tarczach to nie ważne jaki producent każdy narzeka że się przegrzały i walą po kierownicy
  3. Chciałem tez, aby się prezentowały. Rotinger widzę że jest dostępny tylko w wersji GT. Wiec odpada bo słyszałem że lubią bić dosyć szybko. A EBC Turbo Groove lub zimmermann?
  4. U mnie luz był z lewej zerowy, ale zmienilem zapobiegawczo. Za to niby z prawej był większy. Łożyska stożkowe w mechaniźmie zmienione na nowe. Dalej jest luz. Kupione drugi mechanizm, znowu nowe łożyska i dalej jest luz. A autem jak trzepało, tak trzepie.
  5. Ja poluje na Rotinger ale nie mogę wyszukać w wersji HP. S4 B8.
  6. U mnie jest lekko mokry alternator. Bedę lokalizował. Tez mam cduc.
  7. A jeżeli chodzi o prawą stronę to w czym ma pomóc wymiana na nowe łożyska, skoro wybiją się tak samo jak te fabryczne. A może nawet w szybszym tempie bo na pewno będą gorzej spasowane. Na lewą stronę jest zestaw naprawczy, więc ok. A prawa
  8. Witam, Czy takie są objawy luzu lewego łożyska podczas jazdy ? Stuki pojawiają się gdy odpuszczę nogę z gazu. Zjeżdżam bez gazu z górki. Na idealnie równym asfalcie, gdy auto samo się toczy. Jak dodam gazu przestaje tłuc. Nasila się chyba prdy lekko skręconej kierownicy w prawo. Na dziurach nic nie słychać. Przy 120km/h auto drży, kierownica niezauważalnie. A4 b8 2012r 3.0 tdi quattro avant stronic EDIT... Powodem stukania było słabo dokręcone koło.
×
×
  • Create New...