Skocz do zawartości

Trillest

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Trillest

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Dolnośląskie

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2013
  • Silnik
    3.0 TDI V6
  • Kod silnika
    CDUC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Trillest

0

Reputacja

  1. Ja u siebie nie sprawdzałem jeszcze osobiście podpory wału Sprawdzał niby mechanik, ale muszę upewnić się sam bo nie mam zaufania.
  2. Ja wymieniałem łożyska na obu półosiach. Luz mam po wymiane dalej na prawej od pasazera. Nic to nie dalo. Wymieniałem polosie, robiłem zawieszenie. Teraz dwumas w stronic bo i tak hałasował - drgania dalej są. Może nowe piasty pomogą ? Ja mam stronic + quattro. Drga przy 70km/h i od 120km/h...
  3. Auto drgało zawsze, czy tylko na idelanym asfalcie ?
  4. Ja już pół samochodu wymieniłem I nic. Nawet kupilem nowe opony A0. Wyważałem z testem drogowym. Wydaje mi się ze drgania wychodzą z przodu lub wał quattro.
  5. Mi coś bulgocze na postoju i mechanik stweirdził że to wina dwumasy w stornicu. Możliwe że drgania podczas jazdy (namocniej +120km/h) spowodowane są przez dwumas ?
  6. Mam to samo. Wymieniłem już większość rzeczy, a dalej drga. Poradziłeś sobie ?
  7. Witam, Niestety moja Audi A4 B8, w niemieckim serwisie (01.2020r) otrzymała aktualizacje oprogramowania związaną z aferą Diesli VW. Inne modele z tym i podobnymi silnikami również otrzymały tą aktualzacje. Na stronach niemieckich można przeczytać same negatywne skutki związane z tą aktualizacją. Moja audi po 8k km od wgrania softu również zaczyna szwankować, m.in wyższe spalanie, drgania samochodu, lekkie szarpnięcia skrzyni... Aktualizacja 23z2 dotyczy nowego softu skrzyni i silnika. Ja mam 3.0 TDI 245KM CDUC 2012r Teraz mam pytanie. Jest możliwość u Tunera wgrać ori soft, czy najlepiej jakiś indywidualny program ? - Jeżeli oryginalny, to która wersja jest najlepsza ?
  8. W nowych zaciskach przed wciśnieciem tłoczka ręcznie, powinienem cofnąć wcześniej rdzeń ? Zrozumiałem to tak, jeżeli źle to popraw, będzie też na przyszłość dla innych 1. Demontuje stary zacisk bez cofania silniczka (bez procedury) 2. Wpinam nowy zacisk - wtyka silniczka + przewód płynu 3. VCDS i cofam rdzeń (rozpoczynam procedurę) 4. Cofam tłoczek ręcznie przycządem 5. Montaż całości na gotowo 6. VCDS i zakańczam procedure Ps. Zakupie też nowe przewody. Ori pierwszy montaż to chyba : MOTAQUIP LVBH1440, ja do wyboru mam TRW, Brembo lub FEBI. Wezmę sobie raczej TRW. A klucze potrzebne do nich to półotware M10 lub M11
  9. Witam, Ja też kupiłem tylne zaciski z S4. Mogę w nie wpiąć wtyczkę z auta żeby cofnąć silniczki VCDSem ? czy muszą być te zaciski zamontowane na aucie, na gotowo żeby cofnąć... Czyli: Najpierw cofam seryjne, odczepiam wtyczkę, wczepiam tylko wtyczke w nowe i cofam kolejny raz tym razem te z S4 Ps. Po wymianie musze odpowietrzać 4 zaciski, czy tylko 2x tył ?
  10. S4 345mm i 3.0 tdi A4 320mm, klocek jest ten sam ? Ja mam tarcze 345mm. Sprawa wygląda tak, iż kupilem textara i okazało się że ma niższą okładzinę niż oryginał klocek s4. W sensie, w s4 ori klocek zakrywa cała powierzchnię tarczy, a ten textar nie zakrywa - textar ma numer 2474301 a ori 8k0615115K. Więc możliwe że kupilem textar pod 320mm zamiast 345 ?
  11. Jak się sprawuje w porownaniu do A4 ? Chodzi mi o wygłuszenie najbardziej wewnątrz podczas jazdy. W ogóle słychać otoczenie ?
  12. Witam, Dla textar pod 345mm s4 jaki jest numer katalogowy ? Kupilem chyba textara pod 320mm 3.0 tdi :/ bo są węższe od ori 8k0 615 125 K Mój textar ma numer 2474301
  13. Jakie masz opony i które sprężyny kupiles ?
  14. Telepie budą, nie kierownicą. Mam wrażenie że oparcie pasażera zaraz odpadnie. Zaczyna telepać od 120km/h , a największy hardkor jest rowno przy 130km/h. Mam wrażenie jakby koło było niewyważone. Mechanik wysle mi filmik luzu prawej strony. Z lewej strony jest nowe łożysko i zestaw naprawczy. Z prawej są nowe łożyska plus flansza. Może coś innego jest przyczyną tych drgań. Stuków nigdy nie było i nie ma. Tylko te drgania. Po wymianie łożysk i nowej flanszy za 500zł:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...