Skocz do zawartości

Darek80s

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darek80s

Informacje

  • Imię
    Darek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

536 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Darek80s

0

Reputacja

  1. A co jeśli zrobiłem to wszystko i dalej jest to samo. Jak jest zimno to nie jest tak źle, ale jak ciepło i pod obciążeniem klimatyzacji to tragedia. Nierówna praca, wskazówka obrotomierza skacze,trzęsie budą. Korekty na 1 wtrysku przekracza +2, jak już się nagrzeje to wraca do normy.Słaba kompresja na 1cylindrze? Czy pozostalo mi już tylko ściąganie głowicy?
  2. Witam mam problem z moim BRD. Komputer nie wykazuje zadnych błędów. Po odpaleniu silnika parametry wtrysków bardzo dobre , lecz gdy tylko temperatura silnika osiagnie ok 60 stopni to pierwszy wtrysk zaczyna wariować. Silnik nierowno pracuje, trzesie budą .Trwa to tylko chwile dopóki temperatura nie wzrośnie do około 70 stopni. Potem wszystkie parametry wracaja do normy. Mechanik odsyła mnie do elektronika bo twierdzi że to moze być jakis sterownik. Spotkał sie ktoś z was z czymś takim? Może znacie dobrego mechanika w Elblągu ktory to ogarnie? Będę wdzięczny za wszelkie sugestie.
  3. Darek80s

    Wtrysk

    Acha silnik 2.0 tdi brd
  4. Darek80s

    Wtrysk

    Panowie a miał ktos z was taki przypadek że jeden wtrysk wariuje ale tylko jak osiagie temperature silnika ok 60 stopni i powyzej 70 stopni juz wszystkie parametry sa w normie. Na zimnym silniku rowniez ok, jak tylko wskazówka zejdzie z 50stopni to silnik nierowno pracuje i tzesie budą. We wtorek wstawiam do warsztatu i będą szukać przyczyny ale moze ktoś mial taki przypadek i udalo by się to szybciej ustalić.
  5. Nie doczytałeś chyba. Powiedziałem dokladnie na jakim jeździłem i jaki ma kupić. Przyznał ze dal ciała i bez problemu zaproponował wymiane na właściwy. Jezdze do niego od kilkunastu lat i to pierwsza taka wtopa. Tez zawsze kupowałem sam olej ale to był spontan i nie miałem za bardzo czasu.
  6. Właśnie wracam od mechanika. Bez problemu przyznał ze to jego wina i zamowil przy mnie właściwy. Jutro mi wymieni. Dzieki panowie za dobre rady. Pozdrawiam.
  7. Mam ale w opisie jest ze niby do aut z dpf i na pompowtryskach tez sie nadaje tyle że do aut z normą euro6 a ja mam 5. Nie znam sie na tym zupełnie
  8. No właśnie dlatego pytam bo o ile się dobrze orientuje to powinno być 504 00/507 00 a zalali 505 00/505 01
  9. Witam mam pytanie. Regenerowałem turbo i kazałem mechanikowi zalać motulem bo takiego używałem a on wlał ligui moly i w dodatku nie taki jak należy zamiast 5w30 top tec 4200 z normą zalecana do mojego auta to zalał 5w30 top tec 4600. Czy mogę na nim jeździć do nastepnej wymiany.
  10. Zanim wymienilem kompresor klime mialem włączoną non stop. Pomyslalem że może przez to przez to zywot jego się skończył. Poprzedni wlasciciel tez wymienial kompresor.
  11. Jeszcze nie wiem bo wczoraj zauwazylem ten sam objaw. W zime wymieniali mi kompresor a ze byly mrozy to nie używałem klimy i sie zastanawiam czy to oni coś sknocili czy kolejny wydatek mi sie szykuje.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...