Skocz do zawartości

PiotrekRc

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PiotrekRc

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia PiotrekRc

0

Reputacja

  1. No i po diagnostyce.temperatura rosnie płynnie.komputer pokazał za duże dawkowanie paliwa.dzwoniłem do ASO bo pomki boscha zmienione na akcji,powiedzieli zeby wtrysków nie podejrzewac bo odkad akcja trwa nie mieli jeszcze reklamacji. Tankuje tylko na BP.auto mam krótko.od początku tak jest.poprzedni wlasciciel sam mnie o obrotach poinformowal ale powiedzial ze tak jest odkad wymienił pompowtryskiwacze i ze byl z tym w ASO ale powiedzieli mu ze przez jakis czas tak bedzie sie działo.ja to niestety łyknołem i ato kupiłem:(
  2. Auto w warsztacie,walka troche potrwa bo majster zajety.a to szuranie takze slychac na postoju przy przegazowaniu.dzieki za pomoc.
  3. Vaga niestety nie posiadam.przez to chrobotanie spac nie moge ale wolne obroty tez mnie martwią.pewien mechanik stwierdzil ze pływaja bo jakis czujnik predkosci walu korbowego fisiuje.trzeba zdjac skrzynie zeby sie do niego dostac ale nie gwarantuje poprawy.po czyszczeniu przeplywki przez parenascie km auto jakby szlo lepiej. Autko u majstra bedzie diagnozowal Dzieki Piotrsob1 to jest jakis trop,tylko ze obroty plywaja nie tylko rano ale tez jak po jezdzie auto postoi ze 2-3 godziny.dodam ze rano przez pierwsze 2 minuty jest ok a pózniej wiadomo co.
  4. Witam Wszystkich! problem jak w opisie ale nie tylko,dodatkowo od czasu do czasu auto szarpie przy rozpedzaniu a jak by tego było mało to jakos wcale nie czuc tych 170 koni dól obrotów słaby, uderzenie jest dopiero od 2400 rpm a na wysokich obrotach(4000-4500rpm) slychac jakby tykanie. Liste moich zmartwien zamyka cichy odglos tarcia,chrobotania z pod maski przy mniej-wiecej 1300-1800 rpm gdy wchodzi na obroty i spada. zanim napisałem tego posta duzo czytalem o zaworze egr turbo i ustawieniach rozrządu,jednak czy na te wszystkie bolączki pomoze zaslepka z dziurką w egr+ nowa gruszka turba.dodam ze auto ma 180000 tkm(originał) i nowe pompowtryski z listwą(15000tkm).prosze o pomoc, jakies wskazówki badz linki do tematów których sam nie odnalazłem.z góry wielkie dzieki
  5. Witam wszystkich forumowiczów! Pozdrawiam...Piotrek.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...