Skocz do zawartości

probiker

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O probiker

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia probiker

0

Reputacja

  1. Pany mam problem .... mianowicie tak turbo dziś było na czyszczeniu piaskowanie itd geometria nie działała wcale po zrobieniu turbo auto ciągnie o wiele lepiej turbo wstaje przy 2 tyś ale jednak coś mi silnik bulgocze dziwne tak nie ma tego pier.......tylko tak sobie przerywa tak jakby przerwy w gazie co to może być ?? dodam jeszcze tylko że VAG nie wykazuje już żadnych błędów .... i jeszcze 4 wtrysk coś mokry jest czy to może być wina jednego wtrysku żeby auto zamulić ?? Macie kogoś ogarniętego w TDI we Wrocku ? Czy może to być wina też przelotu ?? ze coś zle zrobione może jakaś zwęzka itd ?? złe rury zastosowane ? bo już ręce rozkładam może to wina samego przelotu silnik 1.9 Tdi AFN 110 kucy Audi A4 A czy uszkodzony zawór n75 może być tak że komp go nie pokaże na Vagu ?? czy komp zawsze go pokaże ?? bo podejrzewam ten zawór bo odcina mi moc
  2. No właśnie nie miałem .... przymierzam sie tylko nie wiem do jakiego bo widze ceny od 200zł do 1000zł na allegro itd ..... poradzisz cos ? Poszukaj i poczytaj trochę kolego, a później zadawaj pytania jak coś jest niejasne. Dużo tego jest tu na ten temat.Podstawa to unikanie chipów z allegro ? Ok podstawe zapamiętam Nie jasne jest to że nie ukrywam że jestem rozczarowany wszyscy mówili wywal kata tłumik środkowy zrób przelot od turbo po sam koniec zaślep zawór EGR .... tak też zrobiłem jedyne co to mam tylko końcówkę te zagiętą seryjną do prostej rurki przyspawaną ..... no i zrobiłem tak jak mi mówili i nie mam tego efektu co bym bardzo chciał mieć i jestem wku.......:/ Jedyne co mam i też fajne to mam tak że na wolnych obrotach gwizdze mi tak z komina identycznie jak w tej borze :
  3. No właśnie nie miałem .... przymierzam sie tylko nie wiem do jakiego bo widze ceny od 200zł do 1000zł na allegro itd ..... poradzisz cos ?
  4. wstaw turbo od np awx Ok zaraz poszukam takiego a to może być wina że np średnica rury nie jest 2.5 cala ? bo mi to robili tłumikarze ale nie powiedziałem że rura ma być 2.5 cala bo dopiero teraz coś tam poczytałem na ten temat ...... albo np wina tego że nie mam zaślepionego EGR ?? mam zaślepke do egr jutro założę z powrotem bo dziś zdjąłem ją dla pewności żeby sprawdzić czy to nie wina tego pozatym wydaje mi sie ze po zaslepieniu egr auto jakoś mniej chce sie odpychać a turbo zaczyna ciągnoć dopiero powyżej 2 tyś coś tam czuć ze ciągnie ale słabo ....
  5. dziś odebrałem auto z warsztatu zrobili mi pełny przelot tzw DOWNPIPE od samego turbo po sam końcowy i zaślepiłem zawór recyrkulacji spalin EGR efekt jest na wolnych słychać gwizd turbiny podczas jazdy słychać tak jak by BLOW OFFa fajnie to brzmi ale jednak nie uzyskałem takiego efektu jaki chciałem....i chce nadal ....jak poniżej na filmiku i moje pytanie co mam zrobić aby uzyskać taki efekt upuszczania powietrza ? Drugą rzecz jest taka że auto coś słabo sie odpycha zaczyna coś tam ciągnoć dopiero powyżej 2 tyś ... tak to mam pedał w podłodze i czuje sie jak bym jechał trabantem ,.......:/ jak na 110 koni o powinien sie coś odpychać ....
  6. Ok poradziłem sobie sam ściągając kalkulator do radio i rozkodowałem radyjko
  7. Nie bardzo mam od kogo radio pożyczyć na chwile ... właśnie ale coś pokombinuje
  8. No to nie będę do zgrzewał jak mówicie że i tak będzie ciekł to bez sensu :/ napisałem na forum w dziale kupie i czekam jak ktoś sie odezwie z takim zbiorniczkiem
  9. Dziś po odłączeniu na chwile akumulatora wyzerowało mi sie radio i wyskoczył napis SAVE .... muszę mieć kod do radia czy ktoś was ma jakieś kody albo mógłby mi wygenerować taki kod byłbym bardzo wdzięczny
  10. właśnie w tym problem że sprawdzałem zmienarke i nie działą nic nie reaguje jak cokolwiek tam wciskam ....
  11. ok odeśle ten co dostałem z allegro a jutro zdejme ten rozwalony zbiornik i zalutuje go mam nadzieje ze będzie trzymać tylko teraz pytanie czy jak zdejme tylko zbiorniczek do pospawania to czy mi sie układ hamulcowy nie zapowietrzy ??
  12. Siemanko mam pęknięty zbiorniczek płynu hamulcowego przy poziome maxymalnym i podczas jazdy cały czas mi ubywa płynu ....zamówiłem nowy zbiorniczek na allegro dziś mi przyszedł i zobaczyłem że coś jest nie tak otóż jest całkiem inne osadzenie w pompie hamulcowej i ten zbiorniczek z allegro pochodzi z passata b5 tdi facet zapewniał że pasuje normalnie bez problemu .... i co teraz mam zrobić ?! odesłać zbiorniczek spowrotem ? czy jest może jakaś redukcja do tego aby ten mi wszedł mój walniety zbiorniczek ma osadzenie do pompy pod spodem na wprost a ten co mi przyszedł ma pod spodem ale jakoś na boku oto zdjęcia: Może jakoś coś poradzicie i zdjęcia nowego zbiorniczka:
  13. Panowie tak to jest chorus i mam zmieniarke płyt CD ALPINE w bagazniku narazie jedyne zdjęcie jakie mam na kompie wnętrza to..... to może coś dostrzeżecie aczkolwiek wątpię Cholera chyba będzie d*pa z tego bo rzeczywiscie nie ma to wyjscia AUX ani CD .... to po co zmieniarka w bagażniku ?! nie wiedziałem auto mam od tygodnia czasu
  14. Siemka w aucie mam radio oryginalne chorus i nagłośnienie bose w bagażniku mam zmieniarkę CD firmy Alpine ... teraz pytanie czy da sie jakoś to przerobić aby można było podpiąć odtwarzacz mp3 lub pendrive ?? bo mam dosyć słuchania już zwykłego radia a kasety adaptera nie chce bo jakość jest na maxa ch..........
  15. wczoraj na kompie wyskoczyły mi właśnie te 3 błędy kąt wtrysku,nastawnik,i pedał hamulca ....zresztą Goldi napisałem PW
×
×
  • Dodaj nową pozycję...