Skocz do zawartości

Bajlando

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Bajlando

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Sędziszów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Bajlando

0

Reputacja

  1. Hej Bart-S Do Ciebie mam jakieś 400km więc trochę sporo jest taka możliwość abyś mi zdalnie zaktualizował oprogramowanie w mojej skrzyni Posiadam orginalnego VCDS-a
  2. Witam Wjeżdżałem do garażu bez dodawania gazu auto wjechało na próg i się cofnęło do tyłu o jakieś 40cm dodałem gazu i wjechałem normalnie. Mineły 2 tygodnie odpalam auto i jak wciskam gaz 1100 obrotów max i odcina. Uszkodziłem skrzynie ? Edit: Wszystko działa akumulator był za słaby
  3. Ja pod swoim domem mam świerka i pod nim parkuje starą Vectre. Ostatnio stała tydzień i dosłownie cała była ufajdana w żywicy kropka obok kropki na całym samochodzie na szybach również Jeśli masz w pobliżu myjnie bezdotykową to program 1 "Gorąca woda z proszkiem" żywice zmywa w stu procentach Pozdrawiam
  4. Teraz w skrzyni brakuje 1 litr oleju a żeby spuścić trzeba rozgrzać do 60 stopni jak auto będzie rozgrzewało się na wolnych obrotach bez tego 1 litra oleju to nic skrzyni się nie stanie ?
  5. Witam ponownie Byłem dziś w ASO po olej zakupiłem 5 litórw po 117zł litr bolało bardzo Auto mam w domu na kanale i nie wiem co zrobić z tym litrowym ubytkiem oleju. Mechanika raczej w okolicy nie ma takiego który umie wymienić olej w multironiku. Wiec opiszę jeszcze raz 1. Zagrzałem olej do 35 stopni 2. Zgasiłem silnik 3. Otworzyłem korek na imbusa 4. wylatywało strumieniem o średnicy gdzieś z 6 mm 5. Odpaliłem silnik 6. Napełniło słoik do pełna 1 litr 7. Szybko zgasiliśmy auto 8. Za jakieś 10 min odkręciłem imbusa i leciało już takim delikatnym ciurkiem o średnicy 1mm Moje zapytania 1. Moim tokiem rozumowania wygląda na to ze oleju było za dużo w skrzyni? jest taka możliwość ?
  6. Trochę jestem w kropce bo auto kupiłem puknięte chłodnica była nieszczelna i obawiałem się rurki chłodzące olej z skrzyni w chłodnicy że powstała nieszczelność i olej sie wylał naczytałem się dużo i teraz musze mieć 100% pewność że olej jest w skrzyni zanim wyjadę dlatego zwracam się do was 1. Może jak rozgrzałem auto do 35 stopni to nie powinienem go gasić ? 2. Adaptacja jest nie zrobiona ma to jakiś wpływ na sprawdzenie poziomu oleju w skrzyni ? 3. Prosił bym również o odpowiedź z mojego poprzedniego postu co zrobić z tym 1 literm oleju ?
  7. trochę źle zrozumiałem i myślałem że cały proces odbywa się na zapalonym silniku 1.Zagrzałem olej do 35 stopni 2. Zgasiłem auto i odkręciłem korek wyleciało pierw z upustu a później wylatywało ciurkiem o średnicy 7mm 3. Mówie zapale auto bo coś to za dużo wylatuje i wtedy trysneło i dopełniło słoik do pełna kolega szybko krzyknął i zgasiłem auto ubyło 1 litr 4. Po tej interwencji postanowiłem ponownie odkręcić korek kontrolny i o dziwo teraz leciało takim małym ciurkiem o średnicy 1mm Moim rozumowanie wygląda na to że było oleju wlane ponad normę ? Olej wygląda tak
  8. Witam. Który korek służy do sprawdzenia poziomu oleju w skrzyni ? Proszę również o poprawę czy dobrze rozumiem sprawdzenie poziomu oleju 1. Rozgrzewam skrzynie w aucie do 35stopni 2. Odkręcam korek (generalnie nie wiem który) 3. jak wyleci olej i będzie powoli wypływał do temperatury 40stopni to poziom oleju jest dobry 4. Jak zacznie wypływać powyżej 40stopni to stan oleju będzie niski ? Auto Audi a4 b4 1.8T 163ps Multitronic
×
×
  • Dodaj nową pozycję...