Skocz do zawartości

gangs

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gangs

Informacje

  • Imię
    Maroko
  • Miasto
    Biłoraj

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia gangs

0

Reputacja

  1. Siemanko. Tak jak w temacie przymierzam sie do swapu wydechu (czytałem poradnik kolegi z forum gdzie jest opisane wszystko krok po kroku) i tu chce zasięgnąć od was rady. Otóż jak myślicie czy jak dołożę do zwykłego zderzaka od 1,8T taką listwę z Allegro niestety nie mam możliwości jest znaleźć ( taki plastikowy pas wokół jednego i drugiego wydechu) to czy to bedzie miało ręce i nogi czy lepiej zostawić zderzak w serii?? Na zderzak od s4 mnie nie stać.
  2. Problem rozwiązany. Wymieniłem wężyki od turbo i auto odzyskało życie.
  3. Panowie byłem dzisiaj w warsztacie Podłączyli kompa i wyszło na to że sprawdził tylko wtryski(wtryski sa tak jak powinno) i pompa vakum jest do wymiany, hamulce mi zaczeły bardzo słabo brać, żeby hamowało trzeba użyć naprawdę dużo siły.... Gość niby powiedział że vacum powoduje brak cisnienia w turbo i brak hamulcow.. Aleee..Dzisiaj wracając z warsztatu dałem opór na 3 biegu i ku mojemu zdziwieniu auto się zebrało tak jak powinno. Dodam że to auto zostało kupione od kumpla który zrobił sobie bloww off czy jak to się nazywa, syczenie przy zmianie biegów. Wstrzymać się z wymiana vacum czy pojsc do innego mechanika i niech sprawdza weżyki od tubo wszystkie ???
  4. Panowie ja jestem zielony jeśli chodzi o te sprawy.. jak mam się dostać do filtra ??
  5. Witam serdecznie. 3 tygodnie temu po przejechaniu 130 km moja audiczka wpadła w tryb awaryjny, zatrzymałem się zajrzałem pod maskę ale wszystko było chyba ok.(żadnych błedów w fisie, Do dzisiejszego dnia nie podpinałem auta pod kompa), wyłączyłem silnik i ku mojemu zdziwieniu po panownym odpaleniu auto chodziło tak jak trzeba moc taka sama, zbierał się tak jak trzeba.. Po tygodniu problem znowu wrócił, tryb awaryjny włączał się przy nagrzanym silniku, na zimnym wszystko grało. Obecnie jak auto nie jest używane dzień,dwa to po odpaleniu z rury wydechowej wydobywa się biały dym (trwa to kilkanaście minut, gdy silnik się rozgrzeje to dymienie znika) rownież zauważyłem że teraz to auto nawet przy zimnym silniku nie ma takiej mocy jak miało wcześiej tzn na zimnym silniku mozna go wykrecic do max obrotow ale rozpędza się jak muł. Gdy jechałem z koleżankami ostatnio 3 osoby w aucie, to nawet na zimnym silniku gdy wjezdzalem pod górkę auto odrazu przechodziło w stan awaryjny tracąc moc. Aha i wczoraj rozgrzałem silnik, otworzyłem maskę i pod maską poniżej akumulatora słychać wyraźne syczenie ( bardziej takie cykanie jakby Ktoś wlączał spreżarke i zaraz ją wyłączał). Najpierw chciałbym zaczerpnąć waszych rad/opini nim zacznę wydawać hajs na naprawy. Dodam że obecnie mieszkam w Rzeszowie może ktoś z was mógłby na to zerknąć ? Z góry dziekuje i czekam na wasze wypowiedzi.
  6. gangs

    2 Rurki XDD

    Witam. Posiadam A4 b6 sedan 2001 rocznik. Chciałbym zrobić sobie 2 rurki z tyłu aby poprawić wygląd autka. I tu jest moje pytanie, od czego zacząć co jest potrzebne ile to w przyblizeniu by kosztowało. Z góry dziękuje za wszystkie rady.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...