smoku12
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O smoku12
Informacje
-
Imię
Bartek
-
Miasto
BHA
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2001
-
Silnik
1.6
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia smoku12
0
Reputacja
-
Intercooler jest zarzygany olejem?
-
Szczepan, przyczyn tego może być wiele. Pompa wody, uszczelka pod głowicą, termostat, pęknięta głowica... Ale pierwsze co bym zrobił to wymienił czujnik temperatury cieczy chłodzącej a dopiero później kombinował coś dalej. Czujnik kosztuje kosmiczne 36zł ( w dodatku jest to orginalny czujnik, nie jakaś podróba). Jeśli to nie pomoże to trzeba działać dalej. Nie zauważyłem, że problem rozwiązany xd Wybacz
-
Problem rozwiązany. Przyczyną tego, że ledwo odpalał na zimnym i nie miał ssania był czujnik temperatury cieczy chłodzącej
-
Filtr paliwa taki jak w passacie b5 bo ostatnio w takim wymieniałem, metalowy i jest na obejmie. Bd próbował od filtra chyba najpierw. Kupiłem czujnik temperatury cieczy chłodzacej, ale jednak chyba go zwrócę bo to raczej nie to.
-
Myślisz, że zatkało smok w baku albo filtr powietrza?
-
Witam. Mam problem z moim audi a4 b6 1.6 b. Ostatnio wróciłem do domu samochodem (paliwa było na około 30 km ) zostawiłem auto w garażu, wstaję rano i auto nie chcę odpalać tak jakby nie miało benzyny. Po kilku próbach popracowało chwile, co dziwne z początku pracowało na 500 obr i po chwili gasło, i tak z 4 razy aż złapało swoje obroty. ALe dziwne było to, że auto od razu mimi tego, że jest zimne to pracuję na 900 obr, a nie jak wcześniej dopóki się rozgrzało pracowało na 1100-1200 obr. Auto oczywiście zaraz po odpalenie zatankowałem do pełna i nic nie pomogło. Auto tak jakby nie ma paliwa na rozruch i na pracę na zimnym silniku i gdy na zimnym silniku zaraz po odpalenie się przegzuje to się dławi i gaśnie. Czy mogła przytrzeć się pompka paliwowa? Proszę o pomoc.