Skocz do zawartości

smoku12

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O smoku12

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    BHA

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia smoku12

0

Reputacja

  1. Intercooler jest zarzygany olejem?
  2. Szczepan, przyczyn tego może być wiele. Pompa wody, uszczelka pod głowicą, termostat, pęknięta głowica... Ale pierwsze co bym zrobił to wymienił czujnik temperatury cieczy chłodzącej a dopiero później kombinował coś dalej. Czujnik kosztuje kosmiczne 36zł ( w dodatku jest to orginalny czujnik, nie jakaś podróba). Jeśli to nie pomoże to trzeba działać dalej. Nie zauważyłem, że problem rozwiązany xd Wybacz
  3. Problem rozwiązany. Przyczyną tego, że ledwo odpalał na zimnym i nie miał ssania był czujnik temperatury cieczy chłodzącej
  4. Filtr paliwa taki jak w passacie b5 bo ostatnio w takim wymieniałem, metalowy i jest na obejmie. Bd próbował od filtra chyba najpierw. Kupiłem czujnik temperatury cieczy chłodzacej, ale jednak chyba go zwrócę bo to raczej nie to.
  5. Myślisz, że zatkało smok w baku albo filtr powietrza?
  6. Witam. Mam problem z moim audi a4 b6 1.6 b. Ostatnio wróciłem do domu samochodem (paliwa było na około 30 km ) zostawiłem auto w garażu, wstaję rano i auto nie chcę odpalać tak jakby nie miało benzyny. Po kilku próbach popracowało chwile, co dziwne z początku pracowało na 500 obr i po chwili gasło, i tak z 4 razy aż złapało swoje obroty. ALe dziwne było to, że auto od razu mimi tego, że jest zimne to pracuję na 900 obr, a nie jak wcześniej dopóki się rozgrzało pracowało na 1100-1200 obr. Auto oczywiście zaraz po odpalenie zatankowałem do pełna i nic nie pomogło. Auto tak jakby nie ma paliwa na rozruch i na pracę na zimnym silniku i gdy na zimnym silniku zaraz po odpalenie się przegzuje to się dławi i gaśnie. Czy mogła przytrzeć się pompka paliwowa? Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...