Skocz do zawartości

Stickman

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Stickman

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Stickman

0

Reputacja

  1. Witam. Wszystko działało jak w zegarku do momentu, kiedy wymieniłem lewe przednie drzwi (z racji, że zjadała je rdza). Od tego momentu po kliknięciu kluczyka (otwieranie/zamykanie), mrugnie kierunkowskazami, ale nie otwiera/zamyka zamków, nie włącza się pompka. Kiedy zamknę z kluczyka ręcznie - włącza się pompka i wszystkie zamki poprawnie działają. Wymieniłem sterownik zamka centralnego na nowy, taki sam (CARPROTECT BX20) ale problem dalej występuje. Postaram się opisać w punktach krok po kroku co robiłem, żeby ktoś bardziej ogarnięty podpowiedział co poszło nie tak i gdzie zrobiłem błąd. przed zdjęciem drzwi rozłączyłem wszystkie kable i kostki przy pedałach wymieniłem drzwi, ale zauważyłem, że nie działa sterowanie szybami wymieniłem więc całą elektronikę ze starych drzwi, ponieważ tam wszystko mi działało zmontowałem wszystko do kupy, zamykanie/otwieranie z kluczyka działało, ale zauważyłem, że czasem przy próbie zamknięcia, 1 s później otwierało mi wszystkie zamki długo dochodziłem co jest nie tak, okazało się, że źle wpiąłem cięgno klamki wewnętrznej i automatycznie otwierało mi z powrotem zamki jeśli dobrze pamiętam, to po chwili pojawił się problem, że z pilota nie mogłem już zamknąć drzwi - mogłem otworzyć, ale zamknąć musiałem ręcznie, kluczykiem po umieszczeniu cięgna we właściwym miejscu, złożyłem wszystko z powrotem i... zamykanie/otwieranie z kluczyka przestało działać pomyślałem, że coś się stało sterownikowi, kupiłem nowy, taki sam, podmieniłem całą centralkę, ale problem dalej występuje od tej pory nie działa zamykanie/otwieranie z kluczyka, po kliknięciu mrugnie kierunkowskazami, ale pompka nie pracuje ręczne przekręcenie zamka kluczykiem bez problemu uruchamia pompkę i otwiera/zamyka wszystkie zamki Gdzie szukać przyczyny?
  2. Ostatecznie kupiłem te co szper11 (nowa chińszczyzna). Dwa przewody, 2 śruby nie do okręcenia rozcinane, wsio wymienione, działa i wreszcie chłodzi
  3. Kupiony, wymieniony, chłodzi aż miło Dzięki za pomoc! Dla potomnych, oznaczenie czujnika: 8D0959482B
  4. Super! Jaki ten wyłącznik ma symbol/oznaczenie? "Wyłącznik wysokiego ciśnienia a4 b5" nic na allegro nie znajduje.
  5. Zmostkowany pięknie działa Teraz pytania laika - trzeba go wymieniać, coś złego może się stać przy jeździe na zmostkowanym? Jeśli tak, to pod jaką nazwą go szukać i czy wymieniając muszę spuścić cały świeżo upakowany gaz?
  6. Witam. Ostatni temat mogę oznaczyć jako sukces (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/322162-przewodyweze-klimatyzacji-nad-oslona-silnika) - przewody wymienione, nie obyło się bez rozcinania śrub, ale dałem radę. Teraz pojawił się inny problem. Byłem dzisiaj na napełnieniu i wszystko poszło sprawnie, ale niestety o ile wcześniej gwiazdka od klimy na panelu świeciła się i można ją było wyłączyć/włączyć o tyle teraz przy próbie włączenia od razu się wyłącza. Sprężarka i wentylator nie chodzą i w ogóle nie chcą się włączyć (wcześniej na rozszczelnionym układzie nie wiem czy działały czy nie, ale podejrzewam, że nie, nigdy ich nie słyszałem). DTC jakie mi pokazuje to: 15.7 Klapa powietrza, czasem blokowana 22.1 (F118) Wyłącznik wysokiego ciśnienia gazu klimatyzacji, ciągła przerwa. Kompresor pozostaje wyłączony aż wyłącznik się zamknie Jak się domyślam 15.7 jest mniejszym problemem a główny problem generuje 22.1. Wentylator od klimy podłączyłem bezpośrednio pod aku i działa, bezpiecznik nr 25 (30A) sprawny. Ten wyłącznik da się jakoś na krótko zewrzeć/sprawdzić czy to faktycznie jego wina? P.S. Z ciekawości jeszcze zapytam - do napełniania klimy faktycznie służy 1 zawór wysokiego ciśnienia przy chłodnicy? Bo gość nie mógł znaleźć drugiego, ani nie ma pod kratką przy filtrze powietrza (tam tylko jakiś czujnik) ani przy sprężarce, ani nigdzie indziej po drodze.
  7. Ja niestety mam uszkodzone te aluminiowe elementy. Na allegro bez problemu da się dorwać nowy za 100zł, tylko nie jestem pewien ich jakości. - 8D0260701H - 8D0260707H
  8. Dzięki wielkie. Wg tych nr porównałem po wyglądzie i jeszcze 8D0260704B/H wygląda tak samo jak 8D0260707H. Znalazłem używkę z końcówką 704B (http://allegro.pl/show_item.php?item=5327602486) dość tania i z opisu wygląda, że jest z A4 B5 1.9 TDI Kombi a ja mam Sedan. Będzie pasować, czy faktycznie diabeł tkwi w szczegółach? W ogóle to lepiej kupić oryginalną używkę (z tego co widzę to tak ~130zł) czy nówkę pewnie chińską (~100zł)?
  9. Witam. Potrzebuję wymienić węże od klimatyzacji (jeden rozszczelniony, jeden przygnieciony) znajdujące się nad dolną osłoną silnika - po zdjęciu osłony widać takie dwa zagięte metalowe przewody. Czy ktoś jest w stanie podać mi nr tych przewodów albo naprowadzić na allegro? Bo przekopując aukcje widzę, że jest ich masa różnej długości, krzywizny i rodzaju.
  10. Czołem. Jak widać po nazwie tematu - jestem z Krakowa. Nie tak dawno kupiłem leciwego dziadka Audi A4 B5 z 1995 r. Trochę się naciąłem, ale cóż po fakcie mogę powiedzieć, głupi byłem i tyle Próbuję go teraz doprowadzić do porządku, w większej części już mi się udało, ale zostało kilka elementów o które pewnie będę Was męczył. Kaszalota znalazłem niedaleko Krakowa, trochę przyparty do muru potrzebowałem samochodu "na już" i niestety uwierzyłem na słowo właścicielowi. Później na przeglądzie była załamka, ale żeby nie tylko narzekać, to powiem, że przejechałem już nim kilka tysięcy km i jak na razie jeździ i nic większego puki co się nie stało. Przynajmniej tani był a teraz skutecznie uzupełnia mi luki wolnego czasu Bez przywitania przeglądam już od jakiegoś czasu to forum oraz a4club.pl (ale ono chyba już umarło?). Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...