Skocz do zawartości

Insanes

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Insanes

Informacje

  • Imię
    Patryk
  • Miasto
    BP

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

385 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Insanes

0

Reputacja

  1. Serwus forumowicze ;) Przepraszam, że odgrzewam stare kotlety i odkopuje temat, bardzo bym prosił o podobne zestawienie do numeru vin, głównie mi chodzi o sprężarkę, ale reszta jak numery osuszacza też by były mile widziane, sprężarka skończyła swój żywot, niestety! Dev czy można prosić o czary mary, podsyłam numer VIN WAUZZZ8E42A139544 wielki dzięki!
  2. Dzięki wielkie, biore używany Wpadnie jakaś tam gwarancja rozruchowa i z tego co pisze to 100% sprawny, za bardzoo rozsądna cenę
  3. Cześć, potrzebuje pomocy odnośnie czujnika poziomu oleju 1J0907660B. Cena aso jest przerażająca ok 430,- zaś cena "oryginału" na alleegro jest zaskakująca, bo ok 200,- można mieć nowy czujnik. Czy ktoś już wymieniał u siebie czujnik i może potwierdzić wiarygodność czujników z allegro i ich prawidłowe działanie? Mój czujnik chyba szwankuje, raz się zapala, raz gaśnie - czy na postoju czy w ruchu jest to bez różnicy. BYŁBYM BARDZO WDZIĘCZNY ZA PORADY.
  4. Hmm, a koło sprzęgłowe alternatora to nie jest łożysko alternatora? Czy też sprzęgło jednokierunkowe, różnie nazywają.
  5. Hmm, a koło sprzęgłowe alternatora to nie jest łożysko alternatora? Czy też sprzęgło jednokierunkowe, różnie nazywają.
  6. Witam, tak jak w temacie, od jakiegoś czasu mam problem z hałaśliwym stukaniem z okolic alternatora, który pojawia się kiedy chce, ale zazwyczaj jest to na zimnym silniku zaraz po ssaniu. Ostatnio też doszedł jakiś zgrzyt po odpaleniu auta, trwa może sekunde i to wszystko. Podejrzewam łożysko alternatora, napinacz alternatora... i chyba wszystko. Byłbym wdzięczny za pomoc Auto to 1.8T AVJ fwd. Poniżej filmik do odsłuchu. Pozdrawiam
  7. Witam, Przymierzam się do kupna termostatu do 1.8T AVJ i nurtuje mnie kilka pytań. Jakiej firmy polecacie termostat i skąd? Mogę śmiało kupić tem Behr/Mahle z allegro za ok. 180 zł? Czy po jakimś czasie mogą pojawić się jakieś problemy? Zastanawiam się czy są to naprawdę oryginały czy jakieś chińczyki? Przegrzebałem kilka tematów, ale może coś się zmieniło do tej pory. Byłbym bardzo wdzięczny za odpowiedzi i opinie w tym temacie.
  8. Po odłączeniu włącznika świateł brak zmian. Chciałbym dodać, że na kilka dni wszystko wróciło do normy... dopiero po opadach deszczu przyciski ponownie zaczęły delikatnie świecić, gdzieś chyba musi być zwarcie.
  9. Aku zakupiłem z pół roku temu, całkowitego rozładowania jeszcze nie doświadczyłem, tylko ostatnio coś jakoś dziwnie zakręci. Mam problem z drzwiami kierowcy - nie widzi ich, a to dlatego, że mam troche skomplikowana i pochrzanioną instalacje w drzwiach ze wzgledu na niefabryczny alarm. Awaryjne gaśnie po 30 sek, natomiast reszta delikatnie jest podświetlona tak jak wymieniłem.
  10. Witam, Tak jak w tytule tematu, po zamknięciu auta z delikatną mocą świecą przyciski; włącznik świateł (światła mijania i 0), ESP, parktronic. Nie mam zielonego pojęcia już jak się za to zabrać zwłaszcza, że nie znalazłem podobnego tematu jak i na polskich forach tak i zagranicznych.
  11. Pacjent A4 B6, silnik 1.8T AVJ - 150 KM, przebieg 299 tyś. Od około 4 lat był zalewany olejem Mobil 1 10W40, głównie pokonywał miejskie odcinki, ubytki oleju niewielkie. I tu mam do was pytanie, czy jest sens płukanki i zalania go Motulem x cess 8100 5W40? Czy pozostać przy 10W40? Istnieje duże ryzyko rozszczelnienia przy płukaniu silnika i zalaniu syntetyka po takim czasie? Byłbym bardzo wdzięczny za jakieś porady, bo na gwałt muszę już wymienić olej
×
×
  • Dodaj nową pozycję...