Skocz do zawartości

Robert1987

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Robert1987

Informacje

  • Imię
    Robert
  • Miasto
    Szczexinek

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Robert1987

1

Reputacja

  1. Witam Serdecznie, poproszę o rozkodowanie VIN jaki kod Lakieru, Wlepki nigdzie w aucie nie ma.. A trzeba drzwi wymienić... WAUZZZ8EZ1A010218 Z góry dziękuję.
  2. Ok Dzięki, dzisiaj właśnie tak poszarpywal przy gazowaniu podczas robienia logów,.i właśnie jak pisales o tych stukach, to raz błąd mi wyskoczyl Spalanie Stukowe G61 za wysokie. Ale znaczne od przeplywki i od sprawdzenia do lotu.
  3. Witam Po wykasowaniu bledow, ponowne logi: Dynam Benzyna http://vaglogi.pl/log-002_033_Nv1X3.html http://vaglogi.pl/log-115_118_vfo45LH.html http://vaglogi.pl/log-002_033_1XdJ2I.html Stayczny : http://vaglogi.pl/log-001_032_ZA1wc.html Dzieki:)
  4. Nie Kasowalem, zostawilem z błędami, a jak z Turbina?
  5. Jedna nieszczelność zlokalizowalem, zrobiona przed logami, czyli jeszcze gdzieś ucieka. Tragedia z Turbo ? Przrplywka, i co tam jeszcze może być? Autko zakupione i tak walcze.
  6. Witam Specjalistow. od pewnego czasu wyskakuja o to takie błedy, postanowilem wykonac poszczegolne logi, Poprosze o ocene. Control Module Part Number: 8E0 906 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003 Software Coding: 11501 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A010218 AUZ6Z0Y0025895 3 Znalezione: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 35-00 - - 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-10 - - - Intermittent poprosze o ocene logow: auto posiada gaz, ale logi robilem benzynce: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_118_020_031_xvKZC4.html http://vaglogi.pl/log-001_032_f74MiG.html Dziekuje Moc w forumowiczach!
  7. Jeszcze w Piątek zrobię te logi tak jak powinny byc i wrzuce ponownie, bo kurka po mieszały mnie sie
  8. Dolot Powietrza, może być winowajaca Pompa SAI? Bo zaczyna już mi gwizdac. O to pomału już znaczne szukać przeplywki.
  9. Witam Specjalistow. od pewnego czasu wyskakuja o to takie błedy, postanowilem wykonac poszczegolne logi, Poprosze o ocene. Control Module Part Number: 8E0 906 018 B Component and/or Version: 1.8L R4/5VT 0003 Software Coding: 11501 Work Shop Code: WSC 63351 Additional Info: WAUZZZ8EZ1A010218 AUZ6Z0Y0025895 3 Znalezione: 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - - 17947 - Clutch Pedal Switch (F36): Implausible Signal P1539 - 35-00 - - 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-10 - - - Intermittent poprosze o ocene logow: auto posiada gaz, ale logi robilem benzynce: http://vaglogi.pl/log-002_033_115_118_020_031_xvKZC4.html http://vaglogi.pl/log-001_032_f74MiG.html Dziekuje Moc w forumowiczach!
  10. Witam Panowie, Posiadam taśmę o numerach E0953541A z czujnikiem kąta skrętu 002044 00, niestety muszę wymienić całość i nie daleko mnie mogę dostać taka sama taśmę tylko ze sie różni końcowa Litera jest "C" czujnik kata skrętu ma numer taki sam. I pytanko czy podpasuje tasma z końcowa Literka C. Pozdrawiam.
  11. Część Forumowicze, Pasjonaci, otóż kiedyś wymienialem pompę hamulcowa bo grzaly wszystkie kola, później juz było wszystko w porządku, i pewnego razu zobaczyłem prawe kolo się grzeje, zajrzalem do zaciska cos spawane było, mowie trzeba wymienić caly zacisk, po wymianie zacisku, odpowietrzeniu go, przystapilem do jazdy probnej, i patrze kolo się nie grzeje, ale za to zaczęło lewe trzymać ze aż pali tarcze, powiedz czy wszystkie kola odpowietrzyc, po wymianie tego jednego zacisku? Czy jeszcze cos zrobić? Pozdrawiam. Czekam na odpowiedz. Audi a4b6 1.8t 2000r Sedan. Pozdrawiam
  12. Dobry Doktor od klimy , ogarnie temat, uszczelnienia są wymienne, gorzej jak doszło do jakiegoś pekniecia obudowy. Powodzonka !
  13. Niech sprawdza odpływ skroplin , czy woda nie stoi w parowniku, i wymienić filtr kabinowy, bo pewnie nie był zmieniany. Pozdrawiam.
  14. Jak napięcie? Bardziej bym obstawial malo czynnika, chyba ze sie myle, bo napiecie jest stale do kompresora z tego co pamiętam, a mechanik może pokazywał ciśnienia.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...