Jump to content

WunZUU

Pasjonat
  • Posts

    112
  • Joined

  • Last visited

About WunZUU

Informacje

  • First name
    Rafał
  • Location
    Sochaczew

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BEX
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

WunZUU's Achievements

1

Reputation

  1. 95, przed zmianą pompy mierzyłem cinienie na listwie i było przy dobijaniu ciśnienia do 3,5 bara i od razu spadało do zera, przy wolnych obrotach było chyba 3 do 3-5 bara. Wymienię tą przepływkę i zobaczymy, a co do tego programu to czy jest szansa go jakoś zapisać, bo szczerze nie mam aktualnie budżetu na robienie tego na nowo, a takiego już go kupiłem i wcześniej zapłonów nie cofało, więc coś teraz musiało się zadziać.
  2. To że przeplywka To już wiem, czy przed jej wymiana coś sprawdzać, czy kupować od razu? 2. Pompa paliwa jest nowa więc nie szukanym tam, może regulator, był zmieniany 2 lata temu przez poprzedniego właściciela na jakiś tani zamiennik 3. Dalej nie wiem czemu cofa zaplony, od czego może się to dziać i czy jest to szkodliwe dla silnika w takim sensie jak np. Spalanie stukowe, czy może jest to to samo.
  3. Właśnie pierwszy log jest chyba dziwny, tak od 5 do 6 tysięcy obr. Spada strasznie przepływ do chyba 70g/s i wtedy chyba wyrzuciło mi błąd sondy. A czy przypadkiem nie cofa zaplonu? I z jakiego to może być powodu, bo zauważyłem że na 5 biegu jakoś strasznie nierówno przyspiesza.
  4. Cześć, ostatnio wymieniłem pompę paliwa, bo stara niedomagała i chciałbym poprosić o przanalizowanie logów, ponieważ coś dziwnie zachowuje się przy przyspieszaniu. Na gazie skończył się reduktor przy jakiś 4,5 tyś obrotów. Robione na 3 biegu od 1.5 obr. 2 - 33 benzyna https://log.tunezilla.com/s/B778dmY4 2 - 33 gaz https://log.tunezilla.com/s/B8LCVRV4 3 - 20 benzyna https://log.tunezilla.com/s/PAtGHfl0 115 - 118 benzyna https://log.tunezilla.com/s/c99Ss6U2
  5. Cześć wiem że zaraz ktoś napisze, temat poruszany 200 razy, ale przeszukałem internet i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Potrzebuję, aby ktoś polecił jakąś pompę paliwa, najlepiej albo sam wkład, albo wkład z tą dolną obudową (bez czujnika poziomu paliwa). Z tego co wiem są dwa typy króćców, jako spinka oraz wystający dziubek, a wszystkie jakie znalazłem są tylko z tym dziubkiem. Jedynym ze spinka jest vdo, ale kosztuje prawie 500zł... dramat. Ja znalazłem chyba jako alternatywę pierburg 7.02550.63 tylko nie wiem czy będzie pasować plug & play. Jeśli ktoś wie co i jak to będę wdzięczny za pomoc. Audi a4 b6 1.8bex quattro
  6. Uszanowanko, szukam jakiegoś szpeca na forum od zawieszenia przedniego tzn. wspomaganie, geometria i wszystko z tym powiązane. Mianowicie jestem aktualnie po zmianie wahaczy górnych, łączników, gum stabilizatora, końcówek i jednego dolnego banana z lewej, a ten z prawej ma 3 lata. Od momentu zakupu miałem problemy z kierownicą, nie chciała wracać na środek i kręcąc w prawo tak od 75% sama już dokręcała do prawej aż napotka ogranicznik. Objaw ten nie występuje kręcąc w lewo, a nawet sama jeszcze odbija, z tym, że dość leniwie i trzeba jej lekko pomagać, ale jest to jeszcze stan który ostatecznie by mnie zadowalał, w taki sposób potrafi wrócić maksymalnie do około połowy obrotu od środka i resztę trzeba samemu dociągnąć. Z prawej kiera praktycznie nie wraca, można autem jeździć w kółko, jak jest mokro to może coś delikatnie po chwili drgnie i troszkę się wróci, ale bez jej ręcznego przesunięcia koła się nie wyprostują. Maks gdzie jeszcze coś chce wrócić kręcąc w prawo to może 3/4 obrotu. Wspomaganie też generalnie ciężko pracuje, jestem w stanie ledwo kręcić nią jednym palcem na postoju. Dodam, że auto jest po kolizji, takie kupiłem i nie oczekuje cudów, ale chce przynajmniej jakoś znaleźć tego przycznę, bo może magiel jest krzywy ma już swoje objawy zużycia, albo pompa wysiadła po wspomaganie słabe, liczę na jakieś porady. Dorzucam zdjęcia z geometrii zrobione 2 dni temu. Edit 1. Pierwszy plik (nazywa się "pismo odręczne...") jest chyba pomiarem końcowym, ponieważ mechanik robił poprawki. Pismo odręczne_2021-06-12_212050.pdf Paragon_2021-06-12_212301.pdf
  7. Tylne głośniki podpięte są pod radio, jak masz wzmacniacz i subwoofer, to tył gra ze wzmacniacza. Trzeba by dokładać wiązkę, subwoofer i wzmacniacz.
  8. Nie, ale jak przeszukasz sobie klimatronic, to powinieneś dać radę znaleźć i zdiagnozować czy coś nie działa. Może być zimny, ale jak sobie odpalisz to będziesz widział czy odczyty z czujników temperatury się zmieniają.
  9. Podepnij waga i sprawdź w blokach pomiarowych jak pracują silniczki i jakie temperatury odczytują czujniki. Może być to wina zacinającego się silniczka ustawienia temperatury.
  10. z tego co wiem to z tyłu pasy były bez samonapinacza, więc jest prawdopodobieństwo, że się tylko zaciął. Można spróbować rozebrać, nie powinno być to zbyt skomplikowane, trzeba chyba tylko zdemontować tylny plastik, który chowa pas. Jeśli się nie odblokuje, to wymienić, znikomy koszt.
  11. Ciężko powiedzieć, na ostatnim zdjęciu widać miejsce na chyba subwoofer, więc musi być też do niego wzmacniacz. Ewentualnie zmieniarka płyt, albo moduł telewizyjny, ale nie wiem czy w b8 występowały.
  12. Wsadź tam żarówkę, która u ciebie działa, najlepiej tą z drugiej strony. Jeśli dalej nic to szukałbym bliżej mce, bo zgaduje, że masz kontrolę żarówek.
  13. Wrzucam logi jakie zrobiłem. Zrobione przy delikatnej jeździe i przyśpieszanie do 3 biegu, póki nie wiem co się tam dzieje, wolę go nie ciągnąć pod 6 tysięcy. Może coś się uda z tego wyczytać. Benzyna 2+33 https://log.tunezilla.com/s/HnLQC96y Reszta na gazie 2+33 https://log.tunezilla.com/s/cGFEN7R5 3+20 https://log.tunezilla.com/s/aF8AfedJ 90+93 spokojna jazda silnik rozgrzany https://log.tunezilla.com/s/zs5hmdoJ 115+118 https://log.tunezilla.com/s/EJ21D0pX Co do dźwięku podczas przyśpieszania, to ciężko jest to usłyszeć, ale najbardziej słychać po 12 sekundzie takie jakby zgniatanie butelki plastikowej? Teraz mam wątpliwości, czy może to będzie turbo, bo już też dosyć mocno sobie pogwizduje. 20210530_234748[1].mp4
  14. Jak będę sprawdzał, czy nie cofa zaplonu to nagram podczas przyspieszania jak słychać.
  15. Sai działa na początku, ale zaczyna tyrkac podczas przyspieszania jakoś w przedziale 3-4tyś, na postoju tego nie słychać
×
×
  • Create New...