Skocz do zawartości

WunZUU

Pasjonat
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O WunZUU

Informacje

  • Imię
    Rafał
  • Miasto
    Sochaczew

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia WunZUU

1

Reputacja

  1. To możliwe, że ta nowa przepływka bosha jest uszkodzona, jeśli chodzi o paliwo to pompa też jest nowa więc pomijając filtr paliwa wymieniany w 2019 roku to nie wiem czemu mogłyby pętlić. To jeśli wrzucę serię, to mogę potem ewentualnie wrócić do tej mapy co jest obecnie? Paliwo 98
  2. Zrobiłem logi, wszystkie na benzynie po skasowaniu adaptacji na 3 biegu. Co ciekawe pierwszy przejazd dla logów 2+33 obył się bez wypadających zapłonów i ciągnął dalej, ale niestety przy następnym pomiarze problem powrócił, powypadały chwilę i zaczął jechać dalej. Niepokojący jest dla mnie dźwięk przy bardzo wysokich obrotach koło 6200 gdzie słychać taki metaliczny dźwięk (z tego powodu bałem się go dać do samej odcinki) jakby hałasujący łańcuszek? Może ktoś ma pomysł co to może być. Dodatkowo zdjęcia błędów jakie złapał oraz zdjęcie pomiaru synchronizacji rozrządu. https://log.tunezilla.com/s/VKvrd9tC => Statyczny 01+03 https://log.tunezilla.com/s/zomDGHkm => 115+118 https://log.tunezilla.com/s/JAQSdSQ5 => 02+33 https://log.tunezilla.com/s/D1BLRlNk => 03+20 A wracając do początku, zdjęcia świec coś mówią, czy raczej jest w normie?
  3. Może uda mi się wieczorem je jeszcze wrzucić, a propos głowicy to możliwe że nie było by innych oznak jej zużycia?
  4. Cześć, mam pytanie do osób, które są bardziej obeznane w temacie. Ostatnio próbując zrobić logi dynamiczne kanałów 115-118 napotkałem się z problemem wypadającego zapłonu przy około 6000 obrotów, pierwsze co pomyślałem to świece do wymiany, więc podmieniłem na nowe, lecz to nie naprawiło mojego problemu. Objawy występują zarówno na benzynie jak i na gazie, co jest dość niepokojącym dla mnie objawem, ponieważ mam złe przeczucie, że to głowica.. Z części które były wymienione to pompa paliwa, rozrząd (pasek, rolka, napinacz), zawór jednokierunkowy odmy, przepływomierz, czujnik temp., cewki oraz świece wraz z reduktorem i listwą wtryskową gazu (od razu wspomnę, że wszystko oryginały/to co szło na pierwszy montaż) Auto jest po jakiejś mapie, benzyna 98, logi mogę zrobić i wrzucić jakoś jutro. Wrzucam także zdjęcia wyciągniętych świec, może one coś podpowiedzą, chce też zrobić pomiar ciśnienia jakoś w tym tygodniu.
  5. 95, przed zmianą pompy mierzyłem cinienie na listwie i było przy dobijaniu ciśnienia do 3,5 bara i od razu spadało do zera, przy wolnych obrotach było chyba 3 do 3-5 bara. Wymienię tą przepływkę i zobaczymy, a co do tego programu to czy jest szansa go jakoś zapisać, bo szczerze nie mam aktualnie budżetu na robienie tego na nowo, a takiego już go kupiłem i wcześniej zapłonów nie cofało, więc coś teraz musiało się zadziać.
  6. To że przeplywka To już wiem, czy przed jej wymiana coś sprawdzać, czy kupować od razu? 2. Pompa paliwa jest nowa więc nie szukanym tam, może regulator, był zmieniany 2 lata temu przez poprzedniego właściciela na jakiś tani zamiennik 3. Dalej nie wiem czemu cofa zaplony, od czego może się to dziać i czy jest to szkodliwe dla silnika w takim sensie jak np. Spalanie stukowe, czy może jest to to samo.
  7. Właśnie pierwszy log jest chyba dziwny, tak od 5 do 6 tysięcy obr. Spada strasznie przepływ do chyba 70g/s i wtedy chyba wyrzuciło mi błąd sondy. A czy przypadkiem nie cofa zaplonu? I z jakiego to może być powodu, bo zauważyłem że na 5 biegu jakoś strasznie nierówno przyspiesza.
  8. Cześć, ostatnio wymieniłem pompę paliwa, bo stara niedomagała i chciałbym poprosić o przanalizowanie logów, ponieważ coś dziwnie zachowuje się przy przyspieszaniu. Na gazie skończył się reduktor przy jakiś 4,5 tyś obrotów. Robione na 3 biegu od 1.5 obr. 2 - 33 benzyna https://log.tunezilla.com/s/B778dmY4 2 - 33 gaz https://log.tunezilla.com/s/B8LCVRV4 3 - 20 benzyna https://log.tunezilla.com/s/PAtGHfl0 115 - 118 benzyna https://log.tunezilla.com/s/c99Ss6U2
  9. Cześć wiem że zaraz ktoś napisze, temat poruszany 200 razy, ale przeszukałem internet i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Potrzebuję, aby ktoś polecił jakąś pompę paliwa, najlepiej albo sam wkład, albo wkład z tą dolną obudową (bez czujnika poziomu paliwa). Z tego co wiem są dwa typy króćców, jako spinka oraz wystający dziubek, a wszystkie jakie znalazłem są tylko z tym dziubkiem. Jedynym ze spinka jest vdo, ale kosztuje prawie 500zł... dramat. Ja znalazłem chyba jako alternatywę pierburg 7.02550.63 tylko nie wiem czy będzie pasować plug & play. Jeśli ktoś wie co i jak to będę wdzięczny za pomoc. Audi a4 b6 1.8bex quattro
  10. Uszanowanko, szukam jakiegoś szpeca na forum od zawieszenia przedniego tzn. wspomaganie, geometria i wszystko z tym powiązane. Mianowicie jestem aktualnie po zmianie wahaczy górnych, łączników, gum stabilizatora, końcówek i jednego dolnego banana z lewej, a ten z prawej ma 3 lata. Od momentu zakupu miałem problemy z kierownicą, nie chciała wracać na środek i kręcąc w prawo tak od 75% sama już dokręcała do prawej aż napotka ogranicznik. Objaw ten nie występuje kręcąc w lewo, a nawet sama jeszcze odbija, z tym, że dość leniwie i trzeba jej lekko pomagać, ale jest to jeszcze stan który ostatecznie by mnie zadowalał, w taki sposób potrafi wrócić maksymalnie do około połowy obrotu od środka i resztę trzeba samemu dociągnąć. Z prawej kiera praktycznie nie wraca, można autem jeździć w kółko, jak jest mokro to może coś delikatnie po chwili drgnie i troszkę się wróci, ale bez jej ręcznego przesunięcia koła się nie wyprostują. Maks gdzie jeszcze coś chce wrócić kręcąc w prawo to może 3/4 obrotu. Wspomaganie też generalnie ciężko pracuje, jestem w stanie ledwo kręcić nią jednym palcem na postoju. Dodam, że auto jest po kolizji, takie kupiłem i nie oczekuje cudów, ale chce przynajmniej jakoś znaleźć tego przycznę, bo może magiel jest krzywy ma już swoje objawy zużycia, albo pompa wysiadła po wspomaganie słabe, liczę na jakieś porady. Dorzucam zdjęcia z geometrii zrobione 2 dni temu. Edit 1. Pierwszy plik (nazywa się "pismo odręczne...") jest chyba pomiarem końcowym, ponieważ mechanik robił poprawki. Pismo odręczne_2021-06-12_212050.pdf Paragon_2021-06-12_212301.pdf
  11. Tylne głośniki podpięte są pod radio, jak masz wzmacniacz i subwoofer, to tył gra ze wzmacniacza. Trzeba by dokładać wiązkę, subwoofer i wzmacniacz.
  12. Nie, ale jak przeszukasz sobie klimatronic, to powinieneś dać radę znaleźć i zdiagnozować czy coś nie działa. Może być zimny, ale jak sobie odpalisz to będziesz widział czy odczyty z czujników temperatury się zmieniają.
  13. Podepnij waga i sprawdź w blokach pomiarowych jak pracują silniczki i jakie temperatury odczytują czujniki. Może być to wina zacinającego się silniczka ustawienia temperatury.
  14. z tego co wiem to z tyłu pasy były bez samonapinacza, więc jest prawdopodobieństwo, że się tylko zaciął. Można spróbować rozebrać, nie powinno być to zbyt skomplikowane, trzeba chyba tylko zdemontować tylny plastik, który chowa pas. Jeśli się nie odblokuje, to wymienić, znikomy koszt.
  15. Ciężko powiedzieć, na ostatnim zdjęciu widać miejsce na chyba subwoofer, więc musi być też do niego wzmacniacz. Ewentualnie zmieniarka płyt, albo moduł telewizyjny, ale nie wiem czy w b8 występowały.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...