Jump to content

Prośba o analizę logów audi a4 b6 1.8t


WunZUU
 Share

Recommended Posts

Cześć, ostatnio wymieniłem pompę paliwa, bo stara niedomagała i chciałbym poprosić o przanalizowanie logów, ponieważ coś dziwnie zachowuje się przy przyspieszaniu. 

Na gazie skończył się reduktor przy jakiś 4,5 tyś obrotów. Robione na 3 biegu od 1.5 obr.

2 - 33 benzyna
https://log.tunezilla.com/s/B778dmY4

2 - 33 gaz
https://log.tunezilla.com/s/B8LCVRV4

3 - 20 benzyna
https://log.tunezilla.com/s/PAtGHfl0

115 - 118 benzyna 
https://log.tunezilla.com/s/c99Ss6U2

Link to comment
Share on other sites

44 minuty temu, przem8 napisał:

Przepływka zaniża.

Właśnie pierwszy log jest chyba dziwny, tak od 5 do 6 tysięcy obr. Spada strasznie przepływ do chyba 70g/s i wtedy chyba wyrzuciło mi błąd sondy. A czy przypadkiem nie cofa zaplonu? I z jakiego to może być powodu, bo zauważyłem że na 5 biegu jakoś strasznie nierówno przyspiesza.

Link to comment
Share on other sites

Najlepiej jakbys wrócił do serii i dopiero to diagnozował, przepływka trup, pompa paliwa tez do sprawdzenia.

Link to comment
Share on other sites

6 godzin temu, Łukasz13 napisał:

Najlepiej jakbys wrócił do serii i dopiero to diagnozował, przepływka trup, pompa paliwa tez do sprawdzenia.

To że przeplywka To już wiem, czy przed jej wymiana coś sprawdzać, czy kupować od razu?

2. Pompa paliwa jest nowa więc nie szukanym tam, może regulator, był zmieniany 2 lata temu przez poprzedniego właściciela na jakiś tani zamiennik 

3. Dalej nie wiem czemu cofa zaplony, od czego może się to dziać i czy jest to szkodliwe dla silnika w takim sensie jak np. Spalanie stukowe, czy może jest to to samo. 

Edited by WunZUU
Link to comment
Share on other sites

Zrób rzeczy które wiesz że są nie tak np. przeplywka i dopiero zastanawiaj się nad cofaniem zapłonu, pompę paliwa sprawdzisz   mierząc cisnienie na listwie pod obciążeniem, rozumiem że paliwo 98?

Link to comment
Share on other sites

95, przed zmianą pompy mierzyłem cinienie na listwie i było przy dobijaniu ciśnienia do 3,5 bara i od razu spadało do zera, przy wolnych obrotach było chyba 3 do 3-5 bara. Wymienię tą przepływkę i zobaczymy, a co do tego programu to czy jest szansa go jakoś zapisać, bo szczerze nie mam aktualnie budżetu na robienie tego na nowo, a takiego już go kupiłem i wcześniej zapłonów nie cofało, więc coś teraz musiało się zadziać.

Link to comment
Share on other sites

9 godzin temu, WunZUU napisał:

95, przed zmianą pompy mierzyłem cinienie na listwie i było przy dobijaniu ciśnienia do 3,5 bara i od razu spadało do zera, przy wolnych obrotach było chyba 3 do 3-5 bara. Wymienię tą przepływkę i zobaczymy, a co do tego programu to czy jest szansa go jakoś zapisać, bo szczerze nie mam aktualnie budżetu na robienie tego na nowo, a takiego już go kupiłem i wcześniej zapłonów nie cofało, więc coś teraz musiało się zadziać.

Słabe to ciśnienie, powinno być 4 bar.
Program zgrasz ze sterownika, nie będziesz musiał robić go na nowo. No chyba że jest niezbyt dobrze zrobiony. Seryjną mapę bez problemów znajdziesz w sieci, lub ktoś ci podeśle. 

Link to comment
Share on other sites

10 godzin temu, WunZUU napisał:

95

Po sofcie wskazane 98 i by tak pewnie nie stukało ale że jeździsz na lpg więc na nim stuków być nie powinno. Jak są to już słabo.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...