-
Postów
606 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O przemek11

Informacje
-
Imię
Przemek
-
Miasto
Skarżysko
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1995
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
1498 wyświetleń profilu
-
[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku
przemek11 odpowiedział(a) na seba1-2 temat w Audi A4 B5
między DV a kolektorem pomiar bedzie wiarygodny zawsze? -
[ALL B5] Montaż wskaźnika doładowania na słupku
przemek11 odpowiedział(a) na seba1-2 temat w Audi A4 B5
Panowie troche odgrzeje kotleta Nie bede ukrywał, nie chce mi się bardzo przeglądać tego całego tematu, a poza tym w każdym silniku jest nieco inne rozwiązanie. A moje pytanie brzmi, gdzie w 1.8T AEB mogę najlepiej wpiąć się wężykiem od wskaźnika doładowania aby: *Nie wiercić żadnych dziurek w kolektorze *wskazania były jak najbardziej w 100% wiarygodne *Aby wpięcie się nie miało wpływu (negatywnego) na osprzęt silnika, typu na DV lub coś podobnego Z góry wielkie ukłony dla wyrozumiałego, który odpisze -
Jakby pewna ilośc osób się zebrała to czemu nie
-
nie sądze aby funkcjonował, obumarło
-
A4 B7>2.0T>Q>Avant>EU-Manual>S-line>19''HRE>KwV1>Hydrografika>KieraB8>CarbonS4
przemek11 odpowiedział(a) na venom171 temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Bardzo chętnie bym kupił 1.8T Q, bo sam teraz mam tylko starszą siostre Pora na coś innego, i są dwa Typy: A6 C5 2.7Bit lub A4 b7 1.8T Q / 2.0T Q z czego 1.8T jest mało, dużo więce i łatwiej kupić 2.0T ale włąsnie widziałem że czesto też sprzedają jako uszkodzone że coś sie dzieje, raz widziałem zdjęcie to tak jakby wałek pękł itp jest sporo 2.0t ale włąsnie minusem jest ten bezpośredni wtrysk gdzie już ma się to gorzej jeśli chodzi o lpg Ale czas pokaże, narazie mam jakieś 2 miesiące na rozglądanie się zanim chajs sie będzie zgadzał I sorki za spamowanie tematu -
A4 B7>2.0T>Q>Avant>EU-Manual>S-line>19''HRE>KwV1>Hydrografika>KieraB8>CarbonS4
przemek11 odpowiedział(a) na venom171 temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Takie małe pytanko do Ciebie, jak się sprawuje ten motor? Jakie ma wady? Na co uważać przy zakupie? Pytam ponieważ też rozglądam się za b7 2.0TFSI Quattro Z tym, że ja myśle też nad instalacją LPG. Bo jednak koszta jeżdzenia na samym PB przy 200KM są podejrzewam spore bo 10l to napewno wychodzi Ale żeś znalazł miejsce na takie pytanie, ja jak kupowałem samochód to wpierw 3 miesiące siedziałem po forach i CZYTAŁEM o wadach i zaletach, a Ty wjeżdżasz z buta do czyjegoś tematu z takim pytaniem bierze olej... to tyle jeżeli chodzi o większe wady w porównaniu do innych katastrofalnych silników tego modelu. Podletnku elpidżi też nie założysz bo albo nie ma albo instalacja jest zbyt droga i nieopłacalna, polecam dalej jeździć struclem w 1.8turboLPG albo kupić 1.9miroTDI jak 10l/100 przy 200km Cię przeraża Słuchaj nie chce być niemiły, ale czy ja cholera Ciebie pytałem o zdanie? pytanie kierowane do właściciela tematu bo sam ma taki i sam mi dobrze powie, przeglądałem Jego temat bo bardzo ładne autko posiada wiec postanowiłem zapytać. (opinia właściciela który MA i WIE a nie BO SŁYSZAŁ) jedno pytanie, jedna odpowiedz od niego i po temacie, a Ty wjeżdzasz i się wpierdzielasz... Jakby to Ciebie dotyczyło ten co ma klekota którego kupi się za 22tys bo jest tego pełno jak i 2.0tdi a do mnie gadasz że jeżdze struchlem. Co do instalacji to bardzo zorientowany nie jesteś że się nie da założyc Nie, nie przeraża mnie 10l tylko jeśli moge taniej przy takich samych osiągach, ALBO NAWET I NIECO WIEKSZYCH dzięki LPG (poczytaj a się przekonasz) to dlaczego nie???? widze że Ty z tych "Panów" którzy gaz to do zapalniczki i wolą klekota niż lpg Dzięki Myśle nad 1.8T ale tego jest bardzo mało, na jednej ręce policzysz te które są w sprzedaży oczywiście w Q bo innej opcji nie widze A z kolei 2.0T już na wstępie ma większą moc a i jakieś modyfikacje daj wieksze efekty -
Jakoś nie brałem Kata pod uwage. Nie sądziłem że może się tak zaj.ebać że samochód nie bedzie jechał. Pucha od kata jest teraz pusta, ale nie zrobiło się jakos głośniej, czy też dziwny jakiś dźwięk/pogłos. jedynie z tego co widze to bede miał chyba do wymiany środkowy tłumik bo raz, że warstwy blachy od niego odchodza od dołu, a dwa podejrzewam że części katalizatora tez w nim siedzą. musze się zastanowić czy wrzucić taki jaki powinien być, czy wstawić przelotowy w jego miejsce (ciekawe jaki byłby efekt) czy np wsadzić od 2.8 v6 środkowy tłumik, może lepiej by brzmiało
-
Jeśli można mnie tak nazwać Ale na szczeście nie skończyło się to drogo, bo jedynie 40zł za zaspawanie z powrotem puchy kata hehe Teraz przydałoby się JAKOŚ posprawdzać czy reszta podzespołów jest ok. Ale po tym jak jeździ mam wrażenie że powinno być wszystko ok
-
Tylko to tygladalo tak ze odpialem wezyk od WG wyjechalem z podwórka i po prostu chcialem ruszyc zobaczyc jak jeździ to do 2tys obrotow tylko i zaczelo sie to co trwa do tej pory pisk, gwizd. Nawt na ułamek sekundy nie dostal samochód kopa dobrego ani nic. Wkrecil sie powoli do 2tys i to wszystko :dance2: No Panowie, muszę się pochwalić, że UDAŁO mi się zażegnać ten ujowy problem A problem był w sumie banalny, ZAJE.BANY katalizator, stąd te piski, brak mocy, nie wkręcanie się w obroty. Środek w katalizatorze stanął bokiem, mało tego - zaczął się już topić Po rozcięciu kata i wywaleniu środka i zaspawaniu, myślałem że mnie z fotela wyrwie Chyba zapomniałem jak to jeździ Na szczęście, obeszło się bez regeneracji, to nie turbo i turbo jest dobre gwizda aż miło
-
A4 B7>2.0T>Q>Avant>EU-Manual>S-line>19''HRE>KwV1>Hydrografika>KieraB8>CarbonS4
przemek11 odpowiedział(a) na venom171 temat w Audi A4/S4/RS4 B7
Takie małe pytanko do Ciebie, jak się sprawuje ten motor? Jakie ma wady? Na co uważać przy zakupie? Pytam ponieważ też rozglądam się za b7 2.0TFSI Quattro Z tym, że ja myśle też nad instalacją LPG. Bo jednak koszta jeżdzenia na samym PB przy 200KM są podejrzewam spore bo 10l to napewno wychodzi -
to muszę się do motoryzacyjnego jutro przejechać, zobaczyć czy i co dostane Panowie, a turbo mogło się zrąbać przez to że przepływke miałem odłączoną (nieświadomie) i jak odłączyłem wężyk od gruchy WG? dziwne mi sie wydaje, aby turbina się tak szybko i momentalnie zepsuła, jak po założeniu chodziła i nie gwizdała nie piszczała, jedynie szarpało i mocy nie miało seryjnej, ale było lepiej niz teraz jest
-
a jakiej firmy jest Ori w ASO? moze takiej samej udałoby mi się kupić w motoryzacjnym, nie musiałbym specjalnie jechać do ASO 50Km. jest sens wrzucać to DV nowe? kurde ciekawe, czy to metalowe działa, też powinno pozostać otwarte jak zatkam ten mały króciec? Kurde, to piszczenie powstało w momencie gdy Sciągnałem wężyk od gruchy WG, w tym momencie tak zaczeło piszczeć i tak zostało. Miałem je na wierzchu, to wirnik nie miał w cale dużych luzów, miał minimalne na boki ale moze 1milimetr, nie latał jakos nie wiadomo jak stąd uznałem ze jest ok. Wirnik latał na bok tak samo jak w moim starym turbo, gdzie też tak nie piszczało. Chociaz tyle ze za to turbo używkę dałem 230zł wiec nie majątek lekko bym sie wkur.wił jakby ti turbo jednak do regeneracji miało iść, bo chajs w błoto :/ mało tego znów musiałbym wyciągać trubo, 3 raz, tym razem by mi zajęło to chyba z 2 godz. a nie 5 i auto unieruchomione na jakiś tydzien Jeszcze kolejne jedno pytanko, a co z tym zaworem który łączy TIPa z Odmą? tam moze coś sie zepsuć? gdzieś rzuciło mi sie w oczy żę komuś piszczało (ale nie wiem jak) i okazało sie ze ten zawór chyba, bo przepuszczał powietrze w obie strony a nie w jedną czy coś takiego
-
Nie podmienialem bo nie mam nawet z kim. Przeczytaj temat caly tak pisalismy na temat przeplywki Tak to wyglada. Gaz na gazdym biegu praktycznie do podlogi. Tak jak slyszycie to piszczenie oraz jego intensywnosc zalezy od tego jak mocno wcisne gaz. Puszcze gaz nie piszczy, wcisne lekko piszczy lekko im mocniej tym bardziej piszczy... No i o taki wlasnie brak mocy mi chodzilo
-
NO to ten mój stary w takim razie chyba napewno nie jest dobry. A w motoryzacyjnym nie kupie DV? Odpinałem, po odpiąciu efekt był taki ze coś sie jeszcze bardziej porąbało i zaczeło coś dziwnie piszczeć/gwizdać. A auto zaczeło jeszcze gorzej jechać. Jak wymieniałem turbo to od razu sprawdzałem N75 podajac napiecie 12V a więc tak: cyka otwiera i zamyka kanał który idzie w TIPa, bo 2 pozostałe były drożne tak jak powinny bez napięcia. czy trzyma cisnienie? nie wiem. Dmuchałem ustami to nie mogłem przedmuchać zamkniętego kanału
-
Mam ori. Na wszelki wypadek zostawilem, ale wlasnie sprawdzalem ta ORI i NIE jest tak jak pisze poprzednik ze jak wcisne sprezyne i zatkam kruciec maly to nie powinna wrocic, bo jak wcisne i zatkam to i tak sie zamyka. Ta sprezyna jest dosc mocna aby tak ja utrzymac otwarta. CZY ABY NAPEWNO TAK SIE DV SPRAEDZA? przeczucie mam ze nie