Skocz do zawartości

_hary_

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O _hary_

Osiągnięcia _hary_

0

Reputacja

  1. wrzucam nowe logi po ustawieniu kąta wtrysku, wycięciu katalizatora, wyczyszceniu kolektora ssącego i egr, wymianie wszystkich filtrów. Autko z dołu idzie ładnie, gorzej jest powyżej 2000 obrotów. --> logi <--
  2. Witam! ustawiłem wczoraj pompę wtryskową na maksa w stronę silnka, dzisiaj rano auto odpaliło bardzo ładnie i przede wszystkim równo. Po rozgrzaniu silnika podpiąłem VAG'a i w BS000 kąt wtrysku waha się między 52, a 57. Więc wydaje mi się, że może tak zostać. Autko, też zaczęło się lepiej zbierać. W najbliższy weekend postaram się zrobić nowe logi i wrzucić.
  3. Witam wszystkich! Po pierwsze, kłopot z odpaleniem auta. Po wymianie rozrządu pali bardzo nierówno!!! Po drugie, do ok 2500 obrotów wręca się w miarę dobrze, ale potem, idzie odczuć spadek mocy. Prosiłbym o analizę logów, pod tym i innym względem. Logi znajdują się tutaj. Jeżeli chodzi o katalizator, to jest on na swoim miejscu, czyli w samochodzie Z góry dziękuję za wszyskie odpowiedzi pozdrawiam
  4. Witam! Mam mały problem. Dzisiaj wymieniłem olej, podłączyłem vag-a, chciałem skasować inspekcje i... nie może połączyć się z modułem 17!!! z pozostałymi modułami łączy sie bez żadnych problemów. Dotychczas nie miałem takiego problemu, więc nie wiem co z tym zrobić
  5. Witam! Od dwoch tygodni jestem posiadaczem Audi A4 1.9 TDI:)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...