Skocz do zawartości

devilan1410

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O devilan1410

Informacje

  • Imię
    Tomasz
  • Miasto
    Bełchatów

Auto

  • Model
    A3 8L
  • Nadwozie
    Hatchback
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia devilan1410

0

Reputacja

  1. Miałem taki sam przypadek co ty, skończyło się na tym, że kupiłem słupek z anglika. Na razie odpukać wszystko działa. Z resztą możesz poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241834-18t-bex-wykres-z-hamowni/page-1 Generalnie nie zdecydowałem się na strokera, bo nie miałem porządnego warsztatu, żeby mi to ogarnęli na tip top, a zostawianie auta gdzieś w Polsce u profi nie wchodziło w grę. Koszta olbrzymie, a potencjału i tak bym nie wykorzystał. Tak też zrobię, blok który miał być sprawny okazało się, że ma progi rzędu 2-3 setek. Sprzedawała to na domiar złego firma na znanym portalu aukcyjnym. Miałem taki sam przypadek co ty, skończyło się na tym, że kupiłem słupek z anglika. Na razie odpukać wszystko działa. Z resztą możesz poczytać http://a4-klub.pl/index.php?/topic/241834-18t-bex-wykres-z-hamowni/page-1 Generalnie nie zdecydowałem się na strokera, bo nie miałem porządnego warsztatu, żeby mi to ogarnęli na tip top, a zostawianie auta gdzieś w Polsce u profi nie wchodziło w grę. Koszta olbrzymie, a potencjału i tak bym nie wykorzystał. Tak też zrobię, blok który miał być sprawny okazało się, że ma progi rzędu 2-3 setek. Sprzedawała to na domiar złego firma na znanym portalu aukcyjnym. pomyłka 12-13 setek...
  2. No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości. obym sie mylil ale na wale ALH to i tak tego nie poskladasz bez korb na zamowienie - przy wykorbieniu 100mm i zachowaniu seryjnych korbowodow nie znajdziesz tlokow na tyle niskich zeby to zlozyc Poczekam do jutra na info odnośnie stanu tego bloku, przy okazji będzie już wał na miejscu, to wypowiedzą się magicy czy cokolwiek z tego by było.
  3. No ale grube korby z AGU po zjechaniu trochę mięcha wejdą - chyba że to co piszą ma się nijak do rzeczywistości.
  4. Tak robią, góra na szerokim kanale np. AGU, a dół 06A, który 'podobno' jest grubszy. Potencjał i tak bym wykorzystał prędzej czy później, bo jeśli zakuję silnik to zabiorę go ze sobą w przyszłości do auta już z quattro.
  5. Co masz na myśli? A co proponowałbyś zrobić na moim miejscu w takiej sytuacji? Kupno drugiego słupka odpada, bo będzie znowu za rok to samo znając moje szczęście
  6. Rok temu zrobiłem remont silnika, tj. pierścienie, uszczelniacze, wszystkie uszczelki, popychacze, polerowanie wału (sprawdzony, trzyma wymiar idealnie), panewki, uszczelniacz wału itp. Około 14 tys. km był spokój i autko hulało jak diabeł, aż do czasu jak zaczęło puszczać niebieskie dymki przy ruszaniu. Pierwsza diagnoza - turbo. Faktycznie, DP był uwalony olejem. Miałem już wtedy zmienione turbo na K04 - zrobiłem z niej hybrydę przy okazji regeneracji. Zachwalana była przez mechanika w dość dobrze znanej miejscówce w Krakowie, więc się zdecydowałem. Pojeździłem chwilę i znowu to samo, niebieskie chmury przy ruszaniu. Pojechałem na reklamację turbo ale okazało się, że DP jest suchy, intercooler też suchy, więc pozostałe opcje to tłoki/pierścienie/uszczelniacze/gładzie cylindrów. Rozebrałem silnik, spojrzałem na gładzie i miały ryski widoczne pod światło, ale jako że nie znam się na tym aż tak dobrze, to nie jestem w stanie odróżnić rys od honowania. Niemniej blok kupiłem drugi od AVJ i od razu wysłałem go na Krasnobrodzką. Na ten moment to tyle moich przygód. Aha, ciśnienia sprawdzałem niestety bez próby olejowej - wyszły odpowiednio 12/11.5/11.5/10.5. Teraz to już po ptokach i nie ma sensu wysyłać mojego bloku, bo już inny jest na miejscu. Rozumiem, że najlepsza opcja w moim przypadku byłaby taka, że jeśli blok trzymałby wymiar, to posłałbym mój wał z panewkami, tłoki i korby na sprawdzenie. Gdyby z tymi gratami też było wszystko ok, to mógłbym to po prostu złożyć na drugim bloku. Ewentualnie tylko kupić kute korby ze śrubami i tłoki np. od APXa. Z tym, że wtedy nasuwają się od razu dwa pytania: 1. Jakie zastosować pierścienie? Mahle? One mają średnicę 81,01 2. Blok - pozostając przy oryginalnym wymiarze co należałoby z nim zrobić, aby gładzie były przygotowane na kolejne dziesiątki tys. a nie 15 i kolejny remont?
  7. Jutro/pojutrze będę wiedział, wtedy najwyżej zdecyduję co dalej. Mógłbyś mi napisać jeszcze tylko o tych wczesnych tfsi? Jakie tam były kody silników oprócz AXX?
  8. Blok będzie podebrany, bo przy tym wale faktycznie miejsca bez zebrania materiału by nie było (z tego co zawarte jest w bazie nt. podwyższania mocy w 1.8t). Kwestia tylko, że chciałbym raczej zrobić rozwiert i nowe honowanie - miałbym pewność co do bloku. Przy założeniu że wziąłbym kute korby na sworzniu 20mm to jest jakikolwiek tłok, który by pasował p&p? Jakiś 81,5-82,5? Zresztą, tłok mógłby mieć każdy wymiar między 81,5 a 82,5 bo blok zostanie pod ten tłok zrobiony, nie byłoby tutaj żadnego problemu. Wtedy jakieś tylko porządne pierścienie pod to i by hulało. Ostatecznie mógłbym iść w 83-83,5 z przekładką wzmacniającą - zależy mi tylko aby znaleźć jakiś seryjny tłok, który by pasował - nie widzi mi się do auta na ośce z mocą 250 kupować kucizny.
  9. Hej Panowie! Pomoglibyście w dobraniu tłoków do strokera? Kupiłem blok 06A od avj, leży już na Krasnobrodzkiej, w drodze jest wał od TDI ALH. Czy korby mógłbym zostawić seryjne AGU i jedynie wkręcić je na śrubach ARP? Jeśli tak to jakie tłoki mogę tam wstawić? Czytałem, że od wczesnych 2.0tfsi, ale to wydatek ok 400 zl/szt do tego każdego trzeba obrabiać na dodatkowy zawór ssący i z denka. Jest jakieś lepsze rozwiązanie z tymi tłokami? Miałem kupować kute korby + tłoki, ale moce w jakie celuję to ok 250-270hp więc raczej nie ma to sensu, tym bardziej że autko jest na ośce.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...