leon11k
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
3 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O leon11k
Informacje
-
Imię
Leszek
-
Miasto
Nakło nad Notecią
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
BPW
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Osiągnięcia leon11k
0
Reputacja
-
leon11k obserwuje zawartość Silniki Diesla
-
moduł komfortu nie przechodzi w stan uśpienia
leon11k odpowiedział(a) na SENATORX temat w Audi A4 B6/B7
Myślę, że nie chodzi Ci konkretnie o napięcie Po uśpieniu, po ok. 30 sekundach natężenie spada w kilka sekund z ok. 3 Amper do ok. 0,8 A aby po ok. 2 minutach ustabilizować się na poziomie 20-30 mA (0,020-0,030 A). Przy okazji po tych 30 sekundach gaśnie mi podświetlenie trójkąta od awaryjek a po sekundzie dalej podświetlenia włącznika świateł i tych dwóch obok - DRL i CLH. -
Tak dla potomnych aby również rozważyli tę opcję gdy auto nie usypia po zamknięciu. Moje A4 B7 nie usypiało i pobierało ok. 3 Amper. Paliły się cały czas podświetlenie awaryjek i przełącznika świateł z z tymi obok pokrętłami od DRL i CLH. Odłączając po kolei bezpieczniki stopniowo malał pobór zasilający radio, telefon, BT, czujnik deszczu itd. Gdy odłączyłem bezp. nr 13 od modułu kierownicy to dopiero samochód się usypiał. Ale do czasu włączenia stacyjki. Po każdym wyłączeniu stacyjki musiałem choć na chwilę rozłączyć moduł kierownicy. Nawymieniałem się praktycznie wszystkich modułów i dopiero moduł mocy (świateł) - bordnetz o nr 8E0907279N okazał się tym właściwym, uszkodzonym. Jest on nad lewym kolanem za skrzynką z bezpiecznikami poziomo zamontowany pod kierownicą. . Teraz podświetlenia gasną po 30 sekundach a po ko. 2 min. pobór prądu spada do ko. 20-30 mA (0,02 A)
-
moduł komfortu nie przechodzi w stan uśpienia
leon11k odpowiedział(a) na SENATORX temat w Audi A4 B6/B7
Tak dla potomnych aby również rozważyli tę opcję gdy auto nie usypia po zamknięciu. Moje A4 B7 nie usypiało i pobierało ok. 3 Amper. Paliły się cały czas podświetlenie awaryjek i przełącznika świateł z z tymi obok pokrętłami od DRL i CLH. Odłączając po kolei bezpieczniki stopniowo malał pobór zasilający radio, telefon, BT, czujnik deszczu itd. Gdy odłączyłem bezp. nr 13 od modułu kierownicy to dopiero samochód się usypiał. Ale do czasu włączenia stacyjki. Po każdym wyłączeniu stacyjki musiałem choć na chwilę rozłączyć moduł kierownicy. Nawymieniałem się praktycznie wszystkich modułów i dopiero moduł mocy (świateł) - bordnetz o nr 8E0907279N okazał się tym właściwym, uszkodzonym. Jest on nad lewym kolanem za skrzynką z bezpiecznikami poziomo zamontowany pod kierownicą.