Skocz do zawartości

SENATORX

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    25
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O SENATORX

Informacje

  • Imię
    Wojciech
  • Miasto
    Świdnica

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CDHB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia SENATORX

1

Reputacja

  1. Witam, mam kolejny problem, prócz prawdopodobnie niezależny od poprzedniego. Od tygodnia mam drgania na kierownicy, dość wyczuwalne, mnie wręcz denerwujące, a tak się fajnie tym autem jeździło. Tydzień temu pojechałem sobie w góry, kilka razy się zakopałem w śniegu i jak wyjechałem na asfalt to wtedy czułem po kierownicy że coś jest nie tak. Standardowo pierwsze co myślałem że to wyważenie kół, koła wyważone, felgi proste, Niemiec przez 10 lat nie zarysował, więc pytanie co? 08.01.2019 przechodziłem przegląd wszystko było ok, teraz czuje drgania na kierownicy, pytanie czy to któryś z wahaczy, końcówka drążka czy może jeszcze coś co te modele mają? Z góry dzięki i pozdrawiam. Audi A4 B8, 1,8 TFSI 160 KM w automacie - multitronic 8 biegów
  2. Problem rozwiązany, okazał się być uszkodzony moduł przy podnośniku przedniej szyby, nie załączało uśpienia modułu komfortu i rozładowywało akumulator.
  3. Witam, posiadam Audi A4 B8, 1,8 TFSI 160 KM w automacie - multitronic 8 biegów Od jakiegoś czasu słyszałem stuki podczas ruszania, myślałem że to zaciski hamulcowe puszczane podczas puszczania hamulca i ruszania. Dzisiaj podczas wymiany oleju, na podnośniku, na biegu jałowym, ruszyłem kołami. I był właśnie ten stukot, który słyszę w kabinie, ruszając kołem lewo, prawo słychać wyraźny stukot, stukot słychać nie przy skrzyni, lecz bardziej przy mechanizmie przeniesienia napędu. Być może ktoś miał już taki przypadek. Z góry dzięki i pozdrawiam.
  4. Czytałem iż ktos mial podobny problem z rozładowującym sie akumulatorem i wymiana w kierwonicy modułu kąta skrętu pomogła co o tym sądzicie? Jest tam taki moduł w kształcie odwróconej litery U. Elektryk sprawdzął mi wszytskie mikrostyki, rozbierał zamki i wszytsko było ok, nawet odpinał drzwi po kolei i nic.
  5. Aud a4 b6 2.0 benzyna Witam, mam problem poniewaz rozładowywuje mi akumulator (2 dni i nie odpalam auta mimo zakupu nowego) pobór mocy po zamknięciu auta to około 0,71A Po zamknięciu auta mruga trójkat w środku, a to oznacza iż nie przeszedł w stan uśpienia. (czasem tydzień nie mruga i auto odpala a czasem od razu mruga) - Komputer nie wykazał błedów - Elektryk przespawał zimne luty koło zamków w drzwiach ale po kilku dniach problem powrócił - Elektryk posprawdzał mirkostyki - sa jak nówki (auto ma 110 tys km przejechane) - zadna lampka sie ei swieci bo i w schowku i z bagaznika wyciagnąłem Jakieś pomysł co to może być? Od jakiegoś czasu pojawia mi się podczas jazdy bład (esp + abs) na komputerze wychodzi bład czujnika kąta skrętu (ale nie wiem czy to powiazać ponieważ ponoć przy rozładowanym aku tak się robi)
  6. Zapłaciłem 19 złoty + wysyłka za używany, wiec za te pieniadze to nie opłacałoby mi sie tego rozkrecać aby stwierdzić aby tak jest zamówić i znów skrecac i rozkrecać, jakby to było 100+ to był sprawdził zanim zamówie. Wydaje mi sie że on wymieniał u siebie szary, bo zielony jest przy bloku. A co do odczytów to tak mi powiedzieli w ASO że odczyt idzie z tych dwóch czujników, ale nie znam się na tym.
  7. Drugi czujnik jest przy głowicy zielony - 4 ponowy bodajże taki bynajmniej u mnie jest i to co mi dzisiaj w ASO powiedzieli za odczyt g83 odpowiadaja dwa te czujniki. Zamówiłem dzisiaj przekaznik 219 z artykułu od bobikos (z góry dzieki za to) jak pryzjdzi eywmienie od razu i napisze czy objawy przeszly, być może u ciebie jest ten sam porlbem co u mnie.
  8. w aso mi powiedzieli ze wartosci z g83 biora z dwóhc czujników - zielonym przy głowicy i szarym przy wejsciu werza do chłodnicy, wiec wieczorem zajże do tego przekaznika 219 rzeczywiscie to moze być to.
  9. W b5 się krecil caly czas w b6 sie wogole nie kreci sam i jest sterowany elektornicnzie. Dzwonilem do ASO pod odczytem g83 są dwa czujniki jeden szary przy chłodnicy a drugi zielony przy głowicy ja oba wymieniłem tydzień temu, wiec teraz wezme sie za przkeaznik 219 i go wymienie i zoabczymy wtedy.
  10. a g52 to który jest? sprawdz ten artykul z niego by wynikalo ze przycyzna tego bledu moze lezec gdzie indizej 17698 - coolant temp sensor at radiator outlet (G83): signal too small
  11. Dzięki wielkie ale jak to to, to to wymieniłem u mnie w tym miejscu był szary chyba 2 lub 4 pinowy. Wiec jak to ten to go wymieniłem a bład może lezeć tam gdzie napisałeś wczesniej ;/ Szukam cały czas czujnika zalaczania wentylaotra chlodnicy, w sklpeie dali mi cos takiego (w 3 sklepach pytalem i zakazdym razem wyciagali mi taki sam) i nie moge go zlokalizować mogli się mylić? Czujnik temperatury płynu Audi A4 B5 1.8 20V '97 (2394315213) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
  12. Wiesz może w którym miejscu dokladnie sie on znajduje i jak wygląda nie moge go zlokalizować ;/
  13. No wlasnie nie ma go nigdzie jest dosc specyficzny i ciezko by koloru jego nie zauwazyc wychodzacego z chlodnicy, bardziej stawiam na to ze to jest zly czujnik, a jest zupelnie inny. ---------- Post dopisany 27-06-2012 at 09:23 ---------- Poprzedni post napisany 25-06-2012 at 16:33 ---------- podłaczyłem pod komputer auto woczraj, wynik 17698 - coolant Temp sensor (G83) signal too small teraz suzkam tego czujnika G83, zawsze to już coś, może też Ci to pomoże.
  14. Witam, gdzie odnajde czujnik G83? a4 avant 2.0 Benzyna 130 koni 2003 rok Błąd z komputera: 17698 - coolant Temp sensor (G83) signal too small
  15. A gdzie pierwszy czujnik znalazłeś? w kotrym miejscu i jak wygladal?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...