Skocz do zawartości

wojciechlowicz

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wojciechlowicz

Informacje

  • Imię
    wojtek
  • Miasto
    ?owicz

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

890 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wojciechlowicz

0

Reputacja

  1. Witam. Exeo 2.0 caha diesel Mam bardzo słabe wspomaganie. Zdjalem pasek wielorowkowy i pokrecilem kolem od pompy wspomagania. Kreci się bez żadnego oporu. Tak ma być? Czy pompa przepuszcza i jest do wymiany ?
  2. Witam. Exeo 2.0 caha diesel Mam bardzo słabe wspomaganie. Zdjalem pasek wielorowkowy i pokrecilem kolem od pompy wspomagania. Kreci się bez żadnego oporu. Tak ma być? Czy pompa przepuszcza?
  3. kolego masz racje to byl blad poziomowania. Przeprowadzilem procedure poziomowania i jest OK. Ledy po wymianie modulu i przyuczeniu VIN tez dzialaja. jednak caly czas mam bledy o spalonych zarowkach swiatel przeciwmglowych tylnych. Zarowki sa dobre. Nawet kupilem nowe i podmienilem. Bezpiecznik dobry. Jest tak, ze wlacze przeciwmgłowe i zaloze zarowke to ona swieci. Problem jest taki ze jak zgasze swiatla i zapale jeszcze raz to znow nie swieca.
  4. Witam. Slychac u mnie buczenie podczas skrecania prawo/lewo. Buczenie z okolic tam gdzie kolumna laczy się z maglem. Do tego ciezko chodzi kierownica. Idzie coś temu zaradzic? Mam jeszcze wlepke do rozszyfrowania jaka mam maglownice? Czy servotronic?
  5. Zmieniłem modul. Wszystko działa jak należy. Problem jest teraz z tym, że wcześniej tak trochę na pale zmieniłem ze dwie adaptacje albo kodowania. Nie pamiętam i nie jestem pewien czy się zatwierdzilo. Bo pokazuje na wyswietlaczu jakby błąd swiatel drogowych. Taka ikona swiatel drogowych ze strzalka.
  6. Tam gdzie kupiłem ledy to koleś chce mi dać modul. Także jak zamontuje to dam znac jak to wygląda. Będzie potrzebne kodowanie? Czy wystarczy ze przeloze modul i bedzie dzialac? Jegoo exeo było w pelnej wersji. Nawet przetwornica na 230v oryginalna schowana. Chciałem kupić ale nigdzie nie mogę znaleźć.
  7. Lampy poprzednie 05.08.2011r Te nowe z 2012rz led Wklejam zdj z ustawien modulu. Może ktoś podpowie jaka wartosc wpisac?
  8. Czesc. Miałem zwykle bixenon w exeo. Kupiłem ori bixenonLED Wszystko działa oprócz Ledow. Ilość pinow w kostce jest taka sama. Wyświetla mi błąd spalonych postojowek. W VCDS biorę na opcje test swiatel i te ledy dzialaja. Jakieś propozycję? W modułe nie mam opcji swiatla led jako do jazdy dziennej. Aha i Dodam ze wcześniej na starych lampach postojowki normalnie dzialaja. I teraz jak np wlacze swiatla mijania to te ledy wlacza się na sekunde i gasną.
  9. Przyczyna znaleziona. Zaciete kolo dwumasowe. Koło spelnialo role jednomasy. Pozdrawiam
  10. Jak zadnych negatywnych objawow do tej pory nie było to nie ruszalem. Czytam dużo o tych wibracjach auta i ludzie pisza takie teksty ze pol silnika i osprzetu wymienili i nic nie pomaga. Wiec chyba lepiej żeby stanal w piz*u i kupić caly silnik z jakiegos dawcy. Uszczelniacze wtryski kolo dwumasowe pompe przeguby i wiele wiele innych i jak ma być dobrze jak po wymianie nie ma poprawy? Lepiej caly motor kupić z rozbitka.
  11. Z ta elektronika to roznie bywa. Miałem problem ze stopem bo sam sie zalaczal i siadala bateria. Teraz jest nowy czujnik a błąd dalej wyakakuje. Wszystkie świece są dobre. Kiedyś ktoś pisal ze miał błąd swiecy a kiedy wymienil bixenon to błąd przestal się zapalac. Błąd klapy gaszacej mam już ze 3lata i jakoś w niczym mi to nie przeszkadza. A martwię się tylko tym olejem przy turbo AWX i przy wlewie oleju do silnika...
  12. Wcześniej jak zmieniłem turbo to wszystko czyscilem ale błąd dalej wraca.
  13. Od niedawna coraz bardziej odczuwalne drgania podczas przyspiwszania i gdy puszcze gaz . 1.9 bke 2005r. Przy 1300-2000obrotow. Przeguby niby szarpalem i luzow nie czuć. Poduszki wyglądają dobrze. Zaciagne reczny i wrzuce 3bieg i staram się szarpac silnikiem i nie wydaje mi sie zeby bardzo się telepal. Jakby w normie. Auto po zmianie turbo na AWX + mapa na 145hp. Od tego momentu silnik bierze olej, a raczej przy turbo jest mokro. Oraz przy wlewie oleju też zaczal się pocic. Dmuchalem w przewód odmy i jest przeplyw powietrza. Korekty wtryskow idealne bliskie zeru. Tylko błąd klapy gaszacej oraz świeca cylinder nr 2. Ale to juz mam od dawna...
  14. Kolega gradient miałeś rację. Zmieniłem laptopa wgrałem od nowa vcds i od razu wyłączyłem te kodowania. Widocznie na poprzednim laptopie zrobiłem niepotrzebnie aktualizacje i przez to był problem. Dzięki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...