Jump to content
IGNORED

[B7 BKE] Trzęsie 1300-2000 tys obrotów


wojciechlowicz
 Share

Recommended Posts

Od niedawna coraz bardziej odczuwalne drgania podczas przyspiwszania i gdy puszcze gaz . 1.9 bke 2005r. Przy 1300-2000obrotow. 

Przeguby niby szarpalem i luzow nie czuć. Poduszki wyglądają dobrze. Zaciagne reczny i wrzuce 3bieg i staram się szarpac silnikiem i nie wydaje mi sie zeby bardzo się telepal. Jakby w normie. 

Auto po zmianie turbo na AWX + mapa na 145hp. Od tego momentu silnik bierze olej, a raczej przy turbo jest mokro. Oraz przy wlewie oleju też zaczal się pocic. Dmuchalem w przewód odmy i jest przeplyw powietrza. Korekty wtryskow idealne bliskie zeru. 

Tylko błąd klapy gaszacej oraz świeca cylinder nr 2. Ale to juz mam od dawna... 

Link to comment
Share on other sites

16 godzin temu, wojciechlowicz napisał:

Tylko błąd klapy gaszacej oraz świeca cylinder nr 2. Ale to juz mam od dawna... 

Chcesz żeby z niesprawna przepustnicą silnik prawidłowo pracował ? :naughty:

Masz numer tego błędu ?

Po skasowaniu powraca czy nie ?

Edited by piotrsob1
Link to comment
Share on other sites

1 godzinę temu, piotrsob1 napisał:

Chcesz żeby z niesprawna przepustnicą silnik prawidłowo pracował ? :naughty:

Masz numer tego błędu ?

Po skasowaniu powraca czy nie? 

Wcześniej jak zmieniłem turbo to wszystko czyscilem ale błąd dalej wraca. 

IMG_20181110_160622_HDR.jpg

IMG_20181110_161920_HDR.jpg

Link to comment
Share on other sites

Włącznik świateł hamowania i przepustnica ( klapa gasząca )  i świeca żarowa na drugim cylindrze do wymiany .

To " klapa gasząca " to mocne uproszczenie, w tych silnikach jej praca nie polega już tylko na pomocy w unieruchamianiu silnika.

W czasie jego pracy steruje ona przepływem powietrza do cylindrów , ale jaka dokładnie jest logika jej działania to tylko ECU wie :decayed:

Możesz jeszcze posprawdzać kabelki, a jak nic nie znajdziesz to działania tak jak wyżej opisane :P

Edited by piotrsob1
Link to comment
Share on other sites

20 minut temu, piotrsob1 napisał:

Włącznik świateł hamowania i przepustnica ( klapa gasząca )  i świeca żarowa na drugim cylindrze do wymiany .

To " klapa gasząca " to mocne uproszczenie, w tych silnikach jej praca nie polega już tylko na pomocy w unieruchamianiu silnika.

W czasie jego pracy steruje ona przepływem powietrza do cylindrów , ale jaka dokładnie jest logika jej działania to tylko ECU wie :decayed:

Możesz jeszcze posprawdzać kabelki, a jak nic nie znajdziesz to działania tak jak wyżej opisane :P

Z ta elektronika to roznie bywa. Miałem problem ze stopem bo sam sie zalaczal i siadala bateria. Teraz jest nowy czujnik a błąd dalej wyakakuje. Wszystkie świece są dobre. Kiedyś ktoś pisal ze miał błąd swiecy a kiedy wymienil bixenon to błąd przestal się zapalac. Błąd klapy gaszacej mam już ze 3lata i jakoś w niczym mi to nie przeszkadza. A martwię się tylko tym olejem przy turbo AWX i przy wlewie oleju do silnika... 

Link to comment
Share on other sites

1 minutę temu, wojciechlowicz napisał:

Z ta elektronika to roznie bywa. Miałem problem ze stopem bo sam sie zalaczal i siadala bateria. Teraz jest nowy czujnik a błąd dalej wyakakuje. Wszystkie świece są dobre. Kiedyś ktoś pisal ze miał błąd swiecy a kiedy wymienil bixenon to błąd przestal się zapalac. Błąd klapy gaszacej mam już ze 3lata i jakoś w niczym mi to nie przeszkadza. A martwię się tylko tym olejem przy turbo AWX i przy wlewie oleju do silnika... 

No z takim podejściem to pozostaje jeździć do momentu aż stanie .... :thumbup1: :decayed:

Link to comment
Share on other sites

2 minuty temu, piotrsob1 napisał:

No z takim podejściem to pozostaje jeździć do momentu aż stanie .... :thumbup1: :decayed:

Jak zadnych negatywnych objawow do tej pory nie było to nie ruszalem. 

Czytam dużo o tych wibracjach auta i ludzie pisza takie teksty ze pol silnika i osprzetu wymienili i nic nie pomaga. Wiec chyba lepiej żeby stanal w piz*u i kupić caly silnik z jakiegos dawcy. 

Uszczelniacze wtryski kolo dwumasowe pompe przeguby i wiele wiele innych i jak ma być dobrze jak po wymianie nie ma poprawy? 

Lepiej caly motor kupić z rozbitka. 

Link to comment
Share on other sites

Powodów wszelkiej maści szarpań może być milion , albo i ze dwa :tongue4:

Bez dokładnego opisu problemu i podstawowej diagnostyki to se można zgadywać przyczyny...:cool1:

2 godziny temu, wojciechlowicz napisał:

Jak zadnych negatywnych objawow do tej pory nie było to nie ruszalem. 

 Nastepnie :

2 godziny temu, wojciechlowicz napisał:

Uszczelniacze wtryski kolo dwumasowe pompe przeguby i wiele wiele innych i jak ma być dobrze jak po wymianie nie ma poprawy? 

To drugie stwierdzenie to na podstawie autopsji ( wtedy by się nieco kłóciło z pierwszym ) , czy tematów przeczytanych na forum ?:kox:

Link to comment
Share on other sites

Panowie a nie uważacie że tutaj jest problem? - Przy 1300-2000obrotow. :decayed:

Kto butuje TDI od 1300 obr... :facepalm:

Jeżeli logi wyglądają ok, poduchy ok, osprzęt ok, przeguby ok, silnik nie opiera się na poduszce pasa przedniego, to ja bym najpierw ogarnął przepustnicę a później jak nie pomoże - dobrał się do sprzęgła.
Kiedy wymieniałeś / czy wymieniałeś i ile masz przebiegu ?

A PS, przed sprzęgłem sprawdziłbym jeszcze przepływkę. Jak coś jest nie tak z powietrzem to błędna mieszanka też może "namieszać" ;)

 

Edited by Ralen
Link to comment
Share on other sites

Przyczyna znaleziona. Zaciete kolo dwumasowe. 

Koło spelnialo role jednomasy. 

Pozdrawiam 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...