Ralen

Pasjonat
  • Zawartość

    434
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

O Ralen

    Informacje

    • Imię
      lukasz
    • Lokalizacja
      Piaseczno

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.9 TDI
    • Kod silnika
      AWX
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    560 wyświetleń profilu
    1. Ralen

      Gdzieś we wzmacniaczu masz pewnie zimne luty i coś nie styka. Gdy wzmacniacz dostaje temperatury, metal się rozszerza, pojawia się kontakt i zaczyna grac. Ja bym nie rzeźbił tego wzmacniacza. Kup drugi używany, na alledrogo za +/- 150pln powinieneś wyhaczyć.
    2. Ralen

      Pioneer daje taką kostkę w standardzie do każdego nowego radia. O ile pamiętam, w kenwoodzie też ją miałem. Jak kupisz radio to powinieneś ją mieć. To złącze które pokazujesz na tyle radia sony, stosowane jest w większości nie fabrycznych sprzętów 1din. Tutaj przykład mojego Pioneera Deh-s500bt. Powinieneś do niego dostać kostkę w standardzie z wyprowadzeniem do kostek ISO (tej czarnej i brązowej)
    3. Ralen

      Nie ma się co zastanawiać tylko zmierz kompresję. To wiele nie kosztuje a spokojniejszy będziesz
    4. Ralen

      A może nie separator tylko motor już szrot i pierścienie puszczają.? Za dużo tej mazi jak na sam separator
    5. Ralen

      W teorii trzeba mieć, w praktyce wiele osób jeździ bez. Jedyne ryzyko to strata dowodu rejestracyjnego
    6. Ralen

      Temat do zamknięcia - nie aktualne.
    7. Zobacz ofertę [K] Przetwornice Koito-Denso D2S 2szt Jak w temacie, kupię 2szt przetwornic Koito-Denso D2S. Przetwornice mogą być od Mazdy / Toyoty / Renault vel-satis. Fajnie by było gdyby miały wtyczki zasilające z kawałkiem kabla. Dodający Ralen Wysłano 14.01.2019 Kategoria Kupię
    8. Jak w temacie, kupię 2szt przetwornic Koito-Denso D2S. Przetwornice mogą być od Mazdy / Toyoty / Renault vel-satis. Fajnie by było gdyby miały wtyczki zasilające z kawałkiem kabla.
    9. Ralen

      Zależy w jakim stanie masz dolot. Miałem kiedyś tak że padła mi przepływka (zrobiła całkiem kaput) i jak ją wyjąłem, to była zaolejona. Domyślam się że jak auto stało i pracowało na biegu jałowym, odma puszczała mgłę i jakimś cudem mgła olejowa cofała się w kierunku przepływki, zamiast iść w dolot - innego wytłumaczenia nie widzę. Miałem też takie problemy, że jak autem depnąłem z dołu na 4 biegu, powiedzmy od 1700 obr, to miałem kilka delikatnych szarpnięć do ~2200 obr, a później szedł już bez problemu - potrafiło zabujać mi budą. Logi nic kompletnie nic nie pokazywały, a po wymianie przepływki przez jakiś czas był spokój. Po ok. roku znów się zaczęło. Ale oczywiście się z Tobą zgadzam, najpierw logi i sprawdzenie czy wskazania są OK.
    10. Ralen

      przeczytałem cały ten temat OCT i większość ludzi którzy to założyli, mówili że wsio fajnie pierwszej zimy, a po 2-3 latach mocniej przymroziło i zdejmowali bo mieli problem z zamarzaniem. Kiedyś też odpiąłem odmę i puściłem sobie wąż pod auto żeby szło na test na zewnątrz w zimę. Zamarzł i wywaliło trochę oleju. Co do rurki odmy, u mnie ta rurka lata bez metalowych opasek i jest suchutka więc reguły nie ma.
    11. Ralen

      nie ma sensu, napisał że auto ma kopa. Gdyby przepływka była całkowicie ubita to auto by nie jechało. Skoro ma kopa to znaczy że działa, a na ile działa (wskazanie) to już tylko kompem może sprawdzić.
    12. Ralen

      Tak to mu nie podpowiadaj. Jak odłączy wtyczkę to auto już w ogóle nie będzie mu jechało. Obstawiam że auto straciło tylko część mocy - napisał że ma kopa. Mateusz musisz podłączyć auto pod komputer- najlepiej vcds. Jeżeli nie robiłeś tego nigdy to skumaj się z kimś w okolicy (może być z a4-klub), kto to ogarnia i Ci sprawdzi Ewentualnie jak się dobrze w necie oczytasz, to kupisz kabel, skonfigurujesz komputer to sam sobie to sprawdzisz. Jak będziesz potrafił podłączyć VCDS tak żeby łączył Ci się z samochodem to podpowiemy Ci co gdzie sprawdzić.
    13. Ralen

      na liczniku powinieneś mieć + i - do regulacji jasności podświetlenia w kabinie, jasności licznika itp. Daj maksymalnie na minus i zobacz czy nie mryga ?
    14. Ralen

      Mariusz skoro na filmiku tego nie łapiesz, to może po prostu jakiś plastik gdzieś Ci delikatnie rezonuje i masz pogłos, albo jakiś plastik wewnątrz auta (u mnie ostatnio brzęczała kratka na podszybiu ). Jeżeli się nie znasz to nie pozostaje Ci nic innego jak podociskać wszystkie plastiki pod maską(łącznie z podwoziem), a jak nie, to złap tu kogoś ogarniętego z podkarpacia, podjedź to ktoś Ci pomoże. Ciężko nam Ci pomóc nie wiedząc z czym się mierzymy bo pogłos może powodować dosłownie wszystko, od uszkodzonego elementu, problemów z silnikiem, zawieszeniem, wydechem, do niedokręconej śrubki bądź źle złożonego plastiku. Co do dzwonienia przy ruszaniu i gaszeniu, wciśnij sprzęgło przed zgaszeniem auta i zobacz czy będzie dzwonić. Jak przestanie, to możesz mieć problemy ze sprzęgłem lub klapą gaszącą.
    15. Ralen

      Być może gdzieś nie łączy Ci któryś PIN od zasilania / masy 1. Albo zasilanie bezpośrednio z akumulatora przez bezpiecznik 2. Albo kabel remote który podaje +12 po uruchomieniu samochodu na wybudzenie wzmacniacza. 3. Trzecia możliwość to uszkodzony wzmacniacz. Sprawdź najpierw zasilania. Schematy pinów i kabli znajdziesz w pierwszym poście tutaj: