Skocz do zawartości

zen8000

Pasjonat
  • Postów

    237
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zen8000

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Przyprostynia

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zen8000

5

Reputacja

  1. Witam, przewertowałem pół tematu i mam pytanie, czy istnieje jakaś alternatywa na tył? w rozmiarze ok 300mm. Taki rozmiar z s4 jest nie do dostania a ceny samych zacisków są nie banalne. Za same części na przód dałem 1100zł z nowymi tarczami. Czekam na propozycje
  2. WITAM PACJEMT A3 8P 1.6 8V BGU Po włączeniu zapłonu słychać 3x sygnał dźwiękowy z licznika, nie zapala się żadna kontrolka czasem występuje też czwarty sygnał ale zazwyczaj 5 sek po trzech pierwszych. Nie mam pojęcia co to znaczy, ostatnio nawet pika podczas jazdy. Jedyny błąd to od EGR dodatkowo zauważyłem że nie mam kontrolki od ciśnienia oleju nie wiem czy tak było czy jak.
  3. zen8000

    [1.8T] Duży filtr oleju

    1.8T bfb mi niestety ten duży filtr opiera się na poduszce silnika kurde Zawartość dodana 2 minutes later Z tego co widziałem to do 1.8T były ogólnie 3 filtry. Mały nie znam nr ale osobiście taki widziałem dł ok 13cm i był trochę węższy Średni 940/66 Duży 950/4
  4. a co sie dzieje że masakra ?bo ja jak i wielu innych mają takie sety i nic się nie dzieje tu cały wątek jest https://a4-klub.pl/index.php?/topic/266380-jednomas-z-tarcza-240mm-do-18t/ Wiem czytałem cały post, u u mnie są wibracje i komfort jazdy spadł nie bede się rozpisywał bo pisałem o tym wcześniej.
  5. Daj sobie spokój z jednomasem. Koszta te same co nowy dwumas. Ja żałuję że nie wymieniłem dwumasa tylko dałem jednomas masakra
  6. Tylko że tak sie dziej na 2 i 3 już na wysokich biegach tak nie robię tylko redukuje. muszę wrzucać z 1-2 po wyżej 2700rpm wtedy jest git 2-3 powyżej 3800rpm Tylko że to według mnie są za duże obroty szczególnie na zimnym
  7. Witam jest taka możliwość że po zmianie na jednomas mechanik źle zmontował wał i przez to mam wibracje w przedziale 1800-3000rpm gdy samochód ma duże obciążenie, np na 4b gdy mu wcisnę przy 2000rpm pedał w podłogę. Wiadomo że wtedy auto ma duże obciążenie i występują wibracje przenoszące się w stronę tyłu.
  8. 8E0920931 lub X 8E0920S lub SX 8E0920930HX 8E0920932QX SZUKAM LICZNIKÓW O TYCH NUMERACH POZDRAWIAM
  9. Wymieniłem po kolei Poduszki silnika ori poduszka odbojnik w pasie przednim LEMFORDER poduszka skrzyni biegów LEMFOREDR teraz jest jednomas ogólnie po wymianie poduszek na postoju jest juz dużo lepiej Niestety doszedł problem z jednomasem podczas gwałtownego przyspieszania 1800-3000rpm są duże wibracje silnika i skrzyni. Wymienię podporę wału może będzie lepiej
  10. Witam szukam takich oto liczników kolor 8E0920931 lub X 8E0920S lub SX 8E0920930HX 8E0920932QX
  11. zen8000

    Czyszczenie silnika

    Witam z racji że zbliża się serwis olejowy i będę wymieniał pompę oleju, chcę przy okazji wyczyścić układ smarujacy w silniku. Od kąd kupiłem te auto stosuje płukanke LM pro line w sumie już 3 razy. Motor zalany 5w40 LM SHT. Wcześniej był castrol więc wiadomo jak motor wygląda od środka. Spróbuję czyścić mechaniczne. Tylko obawiam się czy wszelkiego rodzaju zmywacze i benzyna ekstrakcyjna nie zaszkodzi popychaczom hydraulicznym. I czy mogę bez obaw płukac kanały olejowe oraz blok silnika. Wał, panewki, walki rozrządu. Chciałem przedmuchać z góry sprężarką żeby syf wyleciał dołem. Co polecacie
  12. Jak zrobić adaptacje w vcds?
  13. zen8000

    Demontaż układu SAI

    Wypad z rurka od odmy dajesz małą grzechotke z nasadkami i jedziesz. Ale wydaje mi się że to nie wina zaworu tylko pompa powietrza wtórnego już siada, dlatego buczy też tak miałem wydukane na T3
  14. zen8000

    Demontaż układu SAI

    jaki drugi?? ja zdemontowałem cały combizawór i zaślepiłem otwór w głowicy BFB 2003r
×
×
  • Dodaj nową pozycję...