Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Dziwne wibracje poduszka skrzyni?


zen8000

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Od jakiegoś czasu podczas ruszania z miejsca czuć wibracje na kierownicy i całej budzie. Dodam że muszę puszczać sprzęgło bardzo delikatnie bo gdy ruszam obróty silnika bez dodawania gazu delikatnie spadają Tak jak by miał za ciężko. Więc często podczas ruszania lub zawracanie muszę trzymać obroty na ok 1000 -1200 rmp wtedy wibracje znikają a auto jedzie normalnie. Myślałem że może po wymianie poduszek silnika będzie jakaś poprawa niestety nie. Pytanie brzmi czy to poduszka silnika czy dwumas a może coś jeszcze innego. Proszę o pomoc autko mam od nie dawna i niewiem czy to normalne. Przedtem miałem 2.4v6 i ruszał elegancko bez gazu więc nie wiem czy to przyzwyczajenie czy coś nie tak

Wibracje są odczuwalne głównie na wolnych obrotach i trzeba dodać gazu by nie zdechł

Może poduszka skrzyni albo plecionka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Od jakiegoś czasu podczas ruszania z miejsca czuć wibracje na kierownicy i całej budzie. Dodam że muszę puszczać sprzęgło bardzo delikatnie bo gdy ruszam obróty silnika bez dodawania gazu delikatnie spadają Tak jak by miał za ciężko. Więc często podczas ruszania lub zawracanie muszę trzymać obroty na ok 1000 -1200 rmp wtedy wibracje znikają a auto jedzie normalnie. Myślałem że może po wymianie poduszek silnika będzie jakaś poprawa niestety nie. Pytanie brzmi czy to poduszka silnika czy dwumas a może coś jeszcze innego. Proszę o pomoc autko mam od nie dawna i niewiem czy to normalne. Przedtem miałem 2.4v6 i ruszał elegancko bez gazu więc nie wiem czy to przyzwyczajenie czy coś nie tak

Wibracje są odczuwalne głównie na wolnych obrotach i trzeba dodać gazu by nie zdechł

Może poduszka skrzyni albo plecionka

Witam no napewno jest róznica miedzy momentami tych silników mimo wszystko nie powinienes mieć kłopotów z ruszaniem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na ciepłym jest trochę lepiej mam nadzieję że to nie dwumas po jeżdżę jeszcze trochę i zobaczę proszę o jeszcze jakieś pomysły. W piątek niunia idzie do mechanika na wymianę rozrządu może on coś wymyślić.

Przy okazji na co zwrócić uwagę przy wymianie rozrządu

Edytowane przez zen8000
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołączę się, u mnie podobnie. Przy ruszaniu bez gazu łatwo silnik zdusić, co jest trochę dziwne. Na biegu jałowym czuć wibrację i drżenie kierownicy, na wyższych obrotach dość wyraźnie słychać "buczenie" silnika . Myślałem o wymianie poduszek ale widzę, że u Ciebie nie przyniosło efektu. Przebieg u mnie to 205 tyś potwierdzony w serwisie chociaż i z tym nie do końca zawsze jest pewnie. Zastanawiam się czy dwumas (sprzęgło wymienione przy 190tyś) może powodować takie właśnie drżenie samochodu czy może wydech już się kończy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no to jest nas dwóch. Przy wyrzszych obtotach nic nie słychać u mnie.. Chyba.. Poduszki i tak musiałem wymienić bo były obcieknięte zero poprawy mam nadzieje że to nie dwumas. Ale to by tlumaczyło zamały moment podczas ruszania


Chwycilem dziś za końcówkę wydechu to tak samo wibruje jak na kierownicy. Ale pewnie jak by dwumas bił to wydechem też by rzucało
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może to poduszki silnika? Uszkodzony wydech będzie głośny , ale na pewno nie będzie z powodu wydechu drgań na kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hej poduszki silnika wymieniłeś a czy skupiłeś się na wsporniku silnika z przodu auta, znalazłem post pod tytułem

Regulacja biegu jalowego

na 2 czy 3 zakładce poruszony jest problem wpływu ustawienia wspornika, jeśli ktoś wcześniej coś grzebał mógł źle ustawić to ustrojstwo....
mam podobny problem na zimnym silniku i od jakiegoś czasu również szukam na to odpowiedzi....i zbieram informacje od różnych stron:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja obstawiam na wydech. U mnie po wymianie plecionki zaczęły się drgania na kierownicy. Będę jechał na poprawkę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szczerze wątpię by to był odbojnik po wymianie rozrządu gdy silnik chwilę chodził bez przedniego pasa wibracje nadal były

PYTANKO JESZCZE JAKIE KOŁO DWU MASOWE ZE SPRZĘGŁEM ZAMOMONTOWAC?? SŁYSZAŁEM ŻE PASUJE OD AWX I BEX NA ALLEGRO NIE MOGE ZNALEŚĆ NOWEGO DO BFB A DO AWX JEST MASA CZY ONE PODCHODZĄ P&P??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem lukasa komplet ze sprzęgłem od awx ok 1500 zlociszy warto czy może szukać coś innego. Do jakiej mocy starcza taki dwumas i sprzęgło? Chodzi o to że mam w planach chipa wraz z wymianą pewnego osprzętu i nie chce by zachwile padło coś co nie dawno wymieniłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie wiem czy w temacie u mnie drgania są przy przyspieszaniu już raz to naprawiałem wewnętrzny prygób teraz mam z drugim ten sam problem pęknięta guma trochę piasku i jest jazda bez trzymanki bo kiera przy dodaniu gazu wibrzy...:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam nie wiem czy w temacie u mnie drgania są przy przyspieszaniu już raz to naprawiałem wewnętrzny prygób teraz mam z drugim ten sam problem pęknięta guma trochę piasku i jest jazda bez trzymanki bo kiera przy dodaniu gazu wibrzy... :(

nie u mnie kolego na postoju się to działo wibruje kiera i cała buda wychodzi na to że dwu mas poszedł jeszcze nie wymieniałem dam znać czy obiway znikną po wymianie kola dwumasowego

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widze, że temat umarł, ale może ktoś napisze czy rozwiązał problem.

u mnie czuć drgania w kabinie na wolnych obrotach powyzej 1000RPM jest cicho.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem po kolei
Poduszki silnika ori
poduszka odbojnik w pasie przednim LEMFORDER
poduszka skrzyni biegów LEMFOREDR
teraz jest jednomas ogólnie po wymianie poduszek na postoju jest juz dużo lepiej
Niestety doszedł problem z jednomasem podczas gwałtownego przyspieszania 1800-3000rpm są duże wibracje silnika i skrzyni.
Wymienię podporę wału może będzie lepiej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie. Mam problem. 

Audi a4 b7 1.8 t 

Auto drga podczas przyspieszania 

Nie ma tragedii ale tak być nie powinno. 

Najbardziej czuć to na 3 biegu, zaczyna się przy około 4 tys. Zauważyłem że podobnie do tego lekko drga lewarek od zmiany biegów. 

W Audi wymieniono. 

Przguby wewnętrzne 

Górne wahacze z przodu po 2 z każdej strony 

Zwrotnica od strony kierowcy 

Jest lepiej jak było ale drgania dalej są. 

Może ktoś ma pomysł na co teraz kierować mechanika. 

Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...