Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Demontaż układu SAI


Buchcio080

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Znalazłem taki oto artykuł

http://www.audizine.com/forum/showthread.php/235106-DIY-B6-1-8t-Vacuum-line-and-Check-Valve-removal-simplification

i chętnie zrobił bym taką czystkę u siebie. tylko jest problem. Angielski nie jest moją mocną stroną a zdjęcia nie są dobrej jakości. Czy mógł by ktoś to dobrze przetłumaczyć bądź łopatologicznie wyjaśnić co odłączyć i co z czym później podłączyć, aby silnik działał właściwie? Dodam, że jestem mechanikiem i grzebanie mi nie straszne. Pozdrawiam. PS ten artykuł nie jednemu się przyda ;D

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym zaczął od poszukania zaślepki na wyjęty zawór combi coby nie zacząć wyciągać co zbędne a na końcu wkładać sam zawór z powrotem.

Wbrew nazwom to nie jest zawór EGR, więc ta ori zaślepka w ASO nie będzie pasować - inny rozstaw śrub.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręc kombizawór od głowicy na jego podstawie wycinasz z blachy i robisz dwa otwory na śruby, zaslepka gotowa, mozesz dac troche silikonu i przykrecasz do głowicy. Wywalasz rurki metalowe od kombi do pompy, pompe z przewodami, robisz zaslepke do otworu w filtrze powietrza ( korek od pepsi pasuje idealnie :)). Węzyk sterujacy kombizaworem przycinasz troche i wpinasz do z tyłu n112 jest tam wolne wjeście z tyłu zaworka takie odpowietrzenie w ten sposób zaworek masz zapętlony i eliminujesz możliwość zaciagania przez zaworek lewego powietrza, zostaje jeszcze wyłączenie w sofcie układu sai, też opisać? :) i gotowe.

Edytowane przez ?ukasz13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ooo, z ecu to ja bym poprosił bo nie szukałem.

Teraz raczej starałem się naprawić układ, ale jak coś znowu padnie to nie widzę innego wyjścia jak wyjąć.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach