Skocz do zawartości

organista177

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O organista177

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Łańcut

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia organista177

1

Reputacja

  1. Cześć, Jak sprawdzić wiązkę przewodu od przepływomierza w moim ARG? Mam dwie przepływki, po podłączeniu każdej taki sam błąd i odczyty 0. W jakim pinie co się znajduje abym mógł sprawdzić multimetrem ? Dzięki za odpowiedź Po zmierzeniu napięcia na pinach, na pinie pierwszym od pustego napięcie 1,7V a z tego co doczytałem, powinno być napięcie z akumulatora ... Nie mam pojęcia co z tym zrobić... może ktoś jakieś pomysły ?
  2. Cześć, Bardzo proszę o ocenę logów które udało mi się dzisiaj wykonać, skąd wartość 0 przy ilości powietrza ? Przepływomierz jest nowy, na starym było to samo. Możliwe że wiązka przewodów jest uszkodzona ? Nie wykonałem wszystkich bo niestety ruch duży a czasu nie wiele. Planuję późny wakacyjny wyjazd i chciałbym aby wszystko było w miarę możliwości na tip top. (samochód jest moim pierwszym i mam go od 5 lat a mimo to wiedząc że ma 16 lat wykupiłem 2 tygodniowe Asistance na Europę ). Z góry dzięki za odpowiedź. http://vaglog.com/log_277943.html --grupa 004 statyczny http://vaglog.com/log_277944.html --grupa 005 dynamiczny http://vaglog.com/log_277945.html --grupa 002 dynamiczny http://vaglog.com/log_277946.html --grupa 000 statyczny http://vaglog.com/log_277947.html --grupa 002 statyczny http://vaglog.com/log_277948.html --grupa 003 dynamiczny http://vaglog.com/log_277949.html --grupa 004 dynamiczny http://vaglog.com/log_277950.html --grupa 003 statyczny Po zmierzeniu napięcia na pinach, na pinie pierwszym od pustego napięcie 1,7V a z tego co sie orientuje powinno być napięcie z akumulatora ... Nie mam pojęcia co z tym zrobić... może ktoś jakieś pomysły ?
  3. Witam Od pewnego czasu mam problem który coraz bardziej mnie denerwuje. Podczas ruszania ze sprzęgła nie ma żadnego szarpania wszystko jest ok ale nie wciskając sprzęgła puszczam gaz i nie ma płynnego przejścia do hamowania silnikiem tylko szarpnięcie niezależnie na jakim biegu jadę. Taka sama sytuacja jest w momencie gdy hamuje silnikiem i dodam lekko gazu, zamiast płynnie się rozpędzać/utrzymać prędkość to znów mam szarpnięcie... Jak myślicie, co to może być? Dodam że jeśli zaciągnę ręczny i na wstecznym lekko próbuję ruszyć nic nie szarpie oraz przy gaszeniu silnika tez nie szarpie więc to chyba nie poduszki...
  4. Witam, Co jakiś czas mam problem z odpaleniem, odpala i po kilku sekundach dławienia gaśnie, jak po odpaleniu przytrzymam gaz to nie zgaśnie ale dławi i nie wchodzi na obroty do momentu az delikatnie dodając gaz rozkręce go do 5tys potem przeważnei gaśnie po odpaleniu jest ok. Ostatnio na autostraddzie po 50km jazdy 120-130km/h zaczęło jak by odcinać zapłon nie zależnie czy na gazie czy PB, sonda lambda nowa, przepływka nowa, świece kable nowe prócz tego przy tym dławieniu słychać jak by działo sie coś z wydechem od strony kolektora, podejżewam katalizator myślicie że warto odrazu wymienic czy jest jakiś prosty sposób na jego sprawdzenie ? dodam że na VAG-u --> 16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low P0102 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-00 - - 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean P1128 - 35-00 - -
  5. Przepływomierz sprawdź, jak walnięty to komp przechodzi w tryb awaryjny i nie rozkręcisz bardziej niż 3,5 tys bo nie zmienia dawki powietrza tylko cały czas ma stała wartość ustaloną dla trybu awaryjnego.
  6. Dzięki, jutro odstawiam do mechaniora. A powiedzcie czy zamiennik FEBI to dobry pomysł czy jednak kupić w ASO ? Mieliście jakąś styczność z zamiennikami tego czujnika ?
  7. Witam, Od pewnego czasu mam problem, mianowicie (nie zawsze ale zdarza się) po odpaleniu obroty silnika lubią się utrzymywać na 2k obrotów po pewnym czasie maleją, nie ma znaczenia czy silnik zimny czy gorący, prócz tego zdarza się problem z odpaleniem, nie raz muszę kręcić po kilka razy żeby załapał, jak już załapie to z rury dym i smród benzyny. Prócz tego po nocy, na zimnym silniku przez pierwszy kilometr lekkie poszarpywanie. Po podpięciu VAG-a 16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal P0116 - 35-10 - - - Intermittent 17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich P1137 - 35-00 - - Czy sam czujnik G62 może powodować takie objawy ?
  8. organista177

    Audi a4 1.8 NIE PALI

    ? czujnik położenia wałka rozrządu sprawdź. Na Vagu błąd położenia wałka lewego, błąd czujnika wałka rozrządu. Teraz pytanie, wymianiałem hydrauliczny napinacz wraz z łańcuchem, mechanik źle złożył klamoty czy faktycznie czujnik jest uszkodzony ? A może sam napinacz robi jakieś wariactwa ? Jest oryginalny i ładnie cicho pracuje, nie klepie...
  9. organista177

    Audi a4 1.8 NIE PALI

    Witam wszystkich, u mnie również występuje problem z odpalaniem ale tylko czasem. Zauważyłem ze gdy wyjeżdze gaz do końca zatankuje i musze z 10 razy próbować zeby odpalił, jak odpali to potem nie ma juz problemów. Myślałem że może któryś z elektrozaworów nie trzma więc zakręciłem gaz na butli w bagażniku poczekałem aż przełączy się na benzynę żeby pozbyć się gazu z układu no i tak się stało. Po wyłączeniu i próbie ponownego uruchomienia nadal problem wygląda to tak: https://www.dropbox.com/s/x1dgkl7p3y1mlps/VIDEO0002.mp4?dl=0 . Dodam że po przekręceniu zapłonu słychać pompę paliwa więc wygląda na sprawną. Po kilku próbach samochód odpala dookoła smród benzyny ale pewien czas jest ok a później znów... Jak myślicie w czym może być problem ?
  10. jak terkocze przy starcie na skręconych kołach to przegub, jak jedziesz 50km/h włączasz luz wchodzisz w zakręt i buczy to łożysko.
  11. Tak pracuje rano na ssaniu: https://db.tt/s0pyjzSg
  12. Ja nie sprawdzę, muszę jechać do mechaniora ale skoro zakładał wszystko na nowo to myśle że powinno być ok, albo poprostu pojadę do innego.... Najgorsze jest to ze jutro mam 800 km trasy w jedną strone do Szkopów i nie wiem co mam zrobić
  13. Właśnie wzrosła, ale wymieniałem przepływościomierz i sonde lambda bo tez były walnięte więc moze przez to. Jak jest rozgrzany to naprawde sobie radzi, szybko wkręca sie na obroty jedyne co zauważyłem (ale to moze efekt kierowcy - właściciela) jak jadę np na 3 biegu i nie chce ani rozpędzać ani zwalniać tylko utrzymać obroty i prędkość to tak jak by podszarpywał ale tak delikatnie ze to mogą być poprostu dziury w drodze(albo gumy nalewki...) prócz tego jadę 50km/h na 3 biegu puszczam gaz i zamiast płynnie zacząć hamować silnikiem to czuś delikatne szarpnięcie (wczesniej jezdziłem 1.9 tdi i tak nie było, może tu poprostu tak jest, wszak nie jest to jakoś mocno odczuwalne i denerwujące).
  14. Koszt samego napinacza 1400 + łańcuch 120 . Dziwne, odgłosy ewidentnie z prawej strony silnika no i przedtem na VAG-u bład nastawnika rozrządu a teraz tylko czujnik temp. Jak to jednak to, to mnie chyba szlag trafi... Niby mam gwarancje na wszystko ale za robociznę ...
  15. Napinacz oryginalny kupiłem(...) a lancuch jakiś zamiennik. Odgłosy napewno nie są z napinacza bo to słychać (wcześniej ewidentnie sie tlukl) Dodam że klekotanie jest tylko czasem, przeważnie jak pocisne na wysokich obrotach, staje podnoszę maskę to słychać. Jak jadę spokojnie to wszystko ok cicho i równo pracuje...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...