Jump to content
IGNORED

czujnik G62 i zbyt bogata mieszanka


Recommended Posts

Posted

Witam,

Od pewnego czasu mam problem, mianowicie (nie zawsze ale zdarza się) po odpaleniu obroty silnika lubią się utrzymywać na 2k obrotów po pewnym czasie maleją, nie ma znaczenia czy silnik zimny czy gorący, prócz tego zdarza się problem z odpaleniem, nie raz muszę kręcić po kilka razy żeby załapał, jak już załapie to z rury dym i smród benzyny. Prócz tego po nocy, na zimnym silniku przez pierwszy kilometr lekkie poszarpywanie. Po podpięciu VAG-a

16500 - Engine Coolant Temp. Sensor (G62): Implausible Signal

P0116 - 35-10 - - - Intermittent
17545 - Fuel Trim: Bank 1 (Add): System too Rich
P1137 - 35-00 - -
Czy sam czujnik G62 może powodować takie objawy ?
Posted

Oczywiście że czujnik temp. może powodować takie objawy, przecież to między innymi dzięki niemu ECU steruje składem mieszanki :)

Posted

Dzięki, jutro odstawiam do mechaniora. A powiedzcie czy zamiennik FEBI to dobry pomysł czy jednak kupić w ASO ? Mieliście jakąś styczność z zamiennikami tego czujnika ?

Posted

Miałem w ADR spisywał się ok. Zamiennik kosztuje 30 a ori 130. Wybór należy do Ciebie.

Posted

Dokładnie wybór zależy od Ciebie :) I jeszcze dodatkowo musisz mieć szczęście, już kiedyś opisywałem swoją sytuację, kupiłem oryginalny czujnik i wytrzymał mi ok 1 tyg. jako zamiennik kupiłem najtańszy, kosztował od bodajże ok 20 zł i działał ok 1,5 roku :) Teraz części, jak i samochody robią księgowi nie inżynierowie. :)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...