Skocz do zawartości

Szwartz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Szwartz

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Kozy

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Szwartz

0

Reputacja

  1. Szwartz

    Zapowietrzony Audik

    Witam tydzień temu znajomy zmienił mi dawkę z 5,8mg na 4,2mg strasznie kopcił ale miał moc co przekładało się na duże spalanie jeśli chodzi o odpalanie rano to kręcił lepiej ale jeszcze nie to,pojechałem do niego wczoraj i zmienił dawkę na 5,0mg i przestawił kąt wtrysku,autko nie kopci dziś rano zapalił bez problemów,zobaczymy co dalej acha i kazał mi pozakładać porządne grube przewody paliwowe które można odpowiednio mocno ścisnąć opaskami,przezroczyste wywalić ponieważ są zbyt cienkie i nie ma możliwości odpowiedniego ściśnięcia opaską więc będzie ciągnął powietrze.Temat zamykam i dziękuję
  2. Szwartz

    Zapowietrzony Audik

    Podgrzałeś?normalnie wykręciłem z głowicy każdą i podpiołem na krótko z aku grzały wszystkie równo w jednym kolorze.N109?hmmm zobaczę w poniedziałek,sąsiad podsunął mi że chyba muszę zmienić kąt wtrysku,widzę kolego że dzieli nas parę górek,jeśli znasz się na tym to chętnie bym podskoczył
  3. Szwartz

    Zapowietrzony Audik

    Kolego temp. paliwa wynosi 44,1 stopnia przy 85,5 stopnia C cieczy chłodzącej,wydaje mi się że to będzie poprostu któryś wtrysk,wszystkie świece grzeją były wykręcane,jak podgrzeje 5 razy świece to tak kręci szybko mało z maski nie wyskoczy ale potrzebuje czasu na odpalenie.Paliwo się nie cofa na 100%,robiłem próbę z bańką,nadal to samo,pompa trzymała paliwo w przewodach do bańki więc chyba wtryski
  4. Szwartz

    Zapowietrzony Audik

    Odnośnie czujnika temperatury to jak porównywałem temperature na liczniku a w vagu to chyba nawet zawyżał ale nie jestem pewny w sobotę sprawdzę,podczas jazdy zauważyłem że dopiero po 10km złapał temperaturę a w czasie jazdy wskazówka kilkakrotnie opadała z 90 na 70 stopni i tak utrzymywała się przez kilka minut aż w końcu znowu wskoczyła na 90
  5. Szwartz

    Zapowietrzony Audik

    Brak błędów chodzi mi tylko czy z pompą jest o.k.
  6. Szwartz

    Zapowietrzony Audik

    Zmieniłem wszystkie przewody na przezroczyste, nowe zaciski,podgrzewacz paliwa,nowy filtr,zaworek zwrotny zasilanie filtr-pompa i lipa przy odpaleniu nadal lecą pęcherze między filtrem a pompą.Rano pusty wężyk nadmiaru do baku,ciężkie odpalanie Czy ktoś morze mi odczytać parametry z vaga i co oznaczają? zapłon- 0 obroty silnika 86 dawka paliwa wymagana od pedału gazu 1 ograniczenie 164 ograniczenie 45.0 temp. paliwa 33.3 temp.zasysanego powietrza 63.9 temp silnika 128 dawka zimnego startu 144 wyprzedzenie wtrysku zakładane 128 wyprzedzenie wtrysku aktualne 93% współczynnik wypełnienia impulsu zaworu wyprzedzenia 5950 mg/h masa powietrza zakładana 12750 mg/h masa powoetrza aktualna 5% wypełnienie impulsu zaworu EGR _0_1_0 binarne 0,70 napięcie z pompy wtryskowej odpalenie- 2142 obroty silnika 35 dawka paliwa 205 ograniczenie 102 ograniczenie 2268 obroty silnika 107 dawka startowa 70,2 temp. silnika 2100 obroty silnika 117 wyprzedzenie wtrysku 118 wyprzedzenie wtrysku aktualne 45% współczynnik wypełnienia impulsu zaworu wyprzedzenia wtrysku 861 obrotów silnika 134 wyprzedzenie wtrysku 135 wyprzedzenie aktualne 861 obroty silnika 33 ilość wtryskiwanego paliwa 128 różnica wtrysku cykl 4 do 3 128 cykl 2 do 3 128 cykl 1 do 3 binarnie 01010000
  7. Szwartz

    Zapowietrzony Audik

    Witam koledzy,dostałem od ojca AFN-a 1.9TDI już od dłuższego czasu narzekał na złe odpalanie hmm pytałem czy ta przypadłośc występowała rano?ale dziwne raz tak raz nie zależy czy stał maską do dołu czy nie,więc go dostałem ojciec kupił vw ale tęsknił za a4.Rano ciężko pali więc obciołem przewody:zasilający filtr paliwa oraz zasilający pompę i zastąpiłem go przezroczystym z nowymi opaskami oczywiście żeby stwierdzić czy nie cofa się paliwo i co?okazało się że po zapaleniu i odpowietrzeniu w przewodach wszystko hula i jest stan paliwa choć coś między filtrem a pompą jakby za dużo pęcherzy,zgasiłem patrzę a tu paliwo najpierw z pompy do filtra delikatnie ucieka a następnie z filtra do węza zasilania ucieka więc zapaliłem ponownie,przewody pełne ropy zgasiłem patrze a tu ropa ucieka:zasilanie pompy następnie zasilanie filtra,zginam zasilanie filtra ropa staje w miejscu nie ucieka do baku,więc myślę filtr,kupiłem nowy Knecht,wydobyłem stary a tu na dużym oringu nacięcie no to mamy cię myślę,wkręcam nowy oczywiście przesmarowałem delikatnie nowy oring ropą zakręcam i ok teraz tylko wsunąć zawór regulacyjny z oringiem i zabezpieczyć go równo blaszką z dwoma śrubkami,wszystko poszło równo i sprawnie.ODPALAM auto nie potrafi zapalić długo kręci aż w końcu odpala,pomału rośnie paliwo w przewodzie zasilającym filtr z racji jego odpięcia,po chwili przewód zasilający filtr jest pełny,nie lecą żadne pęcherze,przewód filtr-pompa pełny choć nadal płyną duże ilości pęcherzy,natęrzenie prędkości przepływajacych pęcherzy zależy od dodania gazu.Gaszę silnik patrzę na obydwa przewody,paliwo się nie cofa,nie widać pęcherzy bingo myślę ok,rano idę do audika dzwigam klapę w celu sprawdzenia czy nie cofło się paliwo z obydwu przewodów i co?obydwa przewody pełne paliwa bez pęcherzy powietrza więc palę,świece na desce grzeją,gasną,palę a tu to samo długo kręci,zapalił robię 70km gaszę i zaraz odpalam a on niby palił ale dał odczuć że to nie to,proszę o pomoc trochę sie rozpisałem ale chcę opisać temat dokładnie.Czy to ten zaworek regulacyjny?VAG brak błędów.
  8. Witam Revivel,mam to samo auto i ten sam problem czy udało ci się opanować odpalanie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...