Skocz do zawartości

safek1

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O safek1

  1. Przedewszystkim kolego przepływomierz niema nic wspólnego z instalacją LPG(poprostu jego sygnał niejest potrzebny centralce LPG),następna sprawa musisz podać typ instalacji gazowej jaką masz zamontowaną w samochodzie wtedy będzie można coś podpowiedzieć w tym temacie,spaprana instalacja LPG może mieć zasadniczy wpływ nazużycie poliwa i gazu
  2. Kolego sąda lambda to jeden z najważniejszych elementów poza przepływomierzem powietrza i czujnikiem temperatury który ma wpływ na ustalenie dawki wtryskiwanego paliwa do cylindrów, a odnośnie zaworu N156 musisz podać cały opis błędu aby można było tobie pomuc
  3. te 6 mg/suw to na ciepłym czy zimnym silniku było mierzone,40 tyś na rozrząd to już niekiedy przebieg kwalifikujący go do wymiany(warto sprawdzić klin na wale),jaką wartość podaje czujnik temperatury bo to że niepokazuje błędu nieznaczy żę jest dobry,noi trzeba zadać sobie pytanie do czego służy przepływomierz a i uszkodzenia mechanicznego pompy niemożna wykluczyć
  4. Jeżeli to szrpanie wacha się w granicach miedzy 2 a 3 tyś obrotów postawiłbym na pompę wtryskową(regulator kąta wtrysku,częsty obiaw a silnik prawie o maskę się obija)w innym przypadku może to być tłumnik drgań w tarczy sprzęgłowej no i to słynne koło dwumasowe w nowszych tdi.
  5. Witam serdecznie wszystkich forumowiczów,oraz wszystkich posiadaczy tej odlotowej marki. :th:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...