Skocz do zawartości

tomek_j

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomek_j

  1. dzieki za tą informację. Mówiąc szczerze to on ma z pewnoscią duzo więcej niż 160tys. nie wiem dokładnie bo na bank ma przekręcony licznik. Ale co z tym dziwnym zachowaniem? czy widac w tych logach cos o nastawniku? I czy regulacja kąta wtrysku w końcu zlikwiduje to szarpanie. Jak na mój prosty umysł jeśli na zimno nie szarpie, czyli jak dostaje więcej paliwa, tzn że faktycznie coś jest z ilością paliwa nie tak. A czy te wartości w bloku 013 w 2 cylindrze nie sa niepokojace?
  2. Dopiero zaczynam zabawe z VAGiem. Czy pisząc te diagnozy możecie podawać przy okazji na podstawie których logów to widać? Czyli termostat jest uszkodzony i wymiana usunie to dziwne zachowanie auta? Rozumiem że regulacja kąta wtrysku też musi być wykonana? Oraz co oznacza pytanie czy jest kat?
  3. Udało się w końcu skompletować. Statyczne: 000 <br> 001 <br> 003 <br> 004 <br> 007 <br> 013 <br> 023 <br> Basic settings 000 <br> 003 <br> 004 <br> 011 <br> i jeden dynamiczny 011 Prosze przy okazji o ocene turbiny. I jeszcze jedno pytanie. Dlaczego na statycznym 013 brak danych dot 4 cylindra. Juz kilka razy bylo to pytanie i nie moglem znaleźć odpowiedzi.
  4. Witam, pojawił się następujący problem: przy rozgrzanym silniku przy obrotach w okolicach 2 tys (i mniej) samochód szarpie przy puszczeniu pedału gazu. Przy zimnym silniku ten problem nie występuje. Jaki ew. logi przygotować do analizy by można było spróbować zdiagnozować problem.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...