Skocz do zawartości

d3e

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O d3e

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Podlasie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    APU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

232 wyświetleń profilu

Osiągnięcia d3e

0

Reputacja

  1. Okazało się jednak ze turbina już całkiem kończyła żywot klapka od DV była cały czas otwarta na 0.5cm z powodu luzu stad tak słabo dmuchała od dołu. i tego była tez wina spadających za nisko obrotów po dodaniu gazu i odpuszczeniu. Dodaje logi po wymianie turbiny. Co sadzicie? Od dołu trochę przeładowuje ale później już w miarę ok. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  2. Butle mam prawidłowo wstawiona tzn: zawór od strony zderzaka jest. Wtryski hana 2001 zielone. Popróbuje jeszcze z tą mapa gazu powalczyć jeszcze. Takie pytanie mam jeszcze podczas wrzucania na luz przed skrzyżowaniem lub tak jak jadę na wyższych obrotach i wrzucę na luz to obroty potrafią tak nisko spaść że nie raz potrafi zgasnąć jakby za późno podwyższy obroty macie jakiś pomysł czego to może być wina? Dzieje się to na benzynie i gazie po usunięciu korekt też tak samo. Błędów brak. Dzięki
  3. Dopiero się uczę co do gazu. Próbuje sam pokombinować trochę. Gazowników w okolicy mam fatalnych ustawia gaz mówią ze tak ma być a się jeździć nie da a jak wrócę tłumacze ze cos jest nie tak ze gazem śmierdzi szarpie po vagu widać ze ostro przelewa go to ręce rozkładają i nic zrobić nie chcą. Sam trochę właśnie ustawiłem już jeździć się da i dlatego właśnie moje pytanie było jak logi wyglądają. Czyli najlepiej przy normalnej jeździe żeby korekty chwilowe nie przekraczały np.5% tak? Co do spadku ciśnienia gazu czy może mieć jeszcze wpływ to ze podłączenie reduktora ze zbiornikiem mam miedzią 6mm za mały przekrój czy raczej nie ma nic do rzeczy. Jeżeli szukać drugiego reduktora jaki byś polecił?
  4. Gaz do regulacji to znaczy? za bogato za ubogo przy jakimś obciążeniu? co do jazdy to zbiera się przyzwoicie od 3tys przyczepność gubi na pierwszym biegu. Przy większych prędkościach bezproblemowo przyspiesza. Pracować tez dobrze nie szarpie. Ciśnienie na reduktorze takie duże mniej już ustawić się nie da śruba się wykręca. Wąskiego gardła co masz na myśli?
  5. Dodaje logi po skasowaniu błędów i korekt: Pierwszy na benzynie, drugi na gazie przy normalnej jeździe Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  6. Tak turbo późno wstaje możliwe że się kończy lub jakieś pęknięcie jest. Zrobiłem około 180tys km odkąd mam samochód i nic przy turbo nie robiłem nie wiadomo ile wcześniej jeszcze jeździło. Zrobię jutro jeszcze logi z normalnej jazdy z korektami i podeślę.
  7. pierwsze logi na bp drugie na lpg zapomniałem dodać
  8. Witam. Co sadzicie o logach? miałem problem z parownikiem po dodaniu gaz do dechy przełączał na benzynę. Po wyczyszczeniu parownika sporo syfu było w sprężynkach miedzianych jest już w miarę dobrze trochę niepokoi mnie spadek ciśnienia na parowniku z 1.6 na 1.1 zrobiłem nowe mapy lpg i korekty co myślicie? Audi a4 b5 1.8t APU gaz agis wtryski hana 2001 po przebiegu ok 5 tys. parownik zavoli zeta s przebieg okolo 30 tys. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum
  9. Jeszcze wcześniejsze logi. http://vaglogi.pl/log-115_118_005_0Z6gH.html Czy może być wina np: zapchanego kata?
  10. Dodaje logi wczeaniejsze jak wszystko było wydaje mi się że dobrze. Czy może być jeszcze czegoś wina tak wolnego wstawania turbo? http://vaglogi.pl/log-002_115_006_8NNT4d.html
  11. Witam mam taki problem od jakiegoś czasu zauważyłem spadek mocy w swoim Audi głownie na niższych obrotach. Sprawdzony został dolot jest szczelny, zawór n75 sprawdzony cyka, gruszka po podaniu ciśnienia strzykawka chodzi dobrze bez zaciec, zamiast dv mam blow-off tez szczelny. Samochód posiadam 8 lat i około 180 tysięcy przejechałem nie było z nim żadnych problemow wcześniej. Czyżby koniec turbo? Podaje logi sorry ze takie marne na szybko robiłem. Pozdrawiam http://vaglogi.pl/log-115_002_006_6W9Is.html http://vaglogi.pl/log-115_002_006_cdOsAi0.html Po odłączeniu gruszki od n75 http://vaglogi.pl/log-115_006_002_2F8JsSa.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...