Skocz do zawartości

dominpol

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

1

O dominpol

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    |Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG
  1. Tego to nie wiedziałem . Reduktor znajduje się( w tym modelu )W fitrze paliwa czyli został wymieniony . Jak założę nowy przewód to autem przez jakiś czas mogę normalnie jeździć ( póki wąż nie pęknie )
  2. Ale czy to jest możliwe żeby ta mała pompka (nawet jeśli byłby zapchany przewód )rozerwala wąż ? Przecież ona tylko jest w stanie wygenerować ciśnienie rzędu 4 bar to po pierwsze a po drugie skoro by był przewód zapchany to silnik by miał problemy z pracą a takiego czegoś nie zauważyłem
  3. Tylko trochę to dziwne jeżeli ja przejechałem już autem ponad 60 tyś i nigdy nie było z tym problemu a samochód ma już 298 tyś przebiegu . Musi być jakaś przyczyna :/
  4. Witam , od miesiąca borykam się z problemem tego typu. Wymieniłem już chyba z 15 razy różnych przewodów paliwowych , które łączą pompę paliwa w zbiorniku z wyjściem na zewnątrz . Niestety za każdym razem po przejechaniu kilku kilometrów auto gaśnie i przewód znów się rozrywa. Zdesperowany tym faktem postanowiłem kupić cała oryginalna pompę ( wytrzymała 3 dni ) niestety nadal to samo . W sobotę wymieniłem filtr paliwa i przewód jednowarstwowy , który rzekomo jest przeznaczony do benzyny jak i biodiesla. Niestety dzisiaj auto znów nie odpaliło:( . Miał juz ktoś podobny przypadek ? Wiecie może co może być przyczyną ? :/
  5. Dzieki , chciałem stare wykręcić ale tak mocno trzymają ze w ogóle zwątpiłem czy aky napewno sa wkręcane
  6. dominpol

    Zawór "DV-ka"

    Póki co żaden błąd mi nie wywala , może była to wina jakiejś głupiej opaski , która odciągnalem . Dzisiaj jadę trochę dalej to zobaczymy co się podzieje
  7. dominpol

    Zawór "DV-ka"

    No niby nie ale tak sobie po weżykach szedłem i każdego po kolei wyciągnąłem coś tam słyszałem żeby powietrza w pompowac ale bałem się żeby tych wszystkich zaworów nie rozwalić
  8. dominpol

    Zawór "DV-ka"

    Kurde cały dolot miałem w drobny mak rozebrane dzięki za info
  9. dominpol

    Zawór "DV-ka"

    A uszkodzona dv'ka może być przyczyną ze auto kolo 4 tys obrotów daje odczucie jakby troszkę ciągnął i co chwilę po puszczał ?
  10. Radko gdzie dorwales te gniazda ? Szukałem jakiś czas temu i nigdzie nie mogłem ich dostać
  11. dominpol

    Pompa sai

    U mnie pompa sai wydawała taki głośny dźwięk krótko przed jej zgonem
  12. dominpol

    DV BEX

    Dzięki wielkie
  13. dominpol

    DV BEX

    Witam ,orientuje się ktoś czy tzw dv'ka do tego silnika jest taka sama jak do 150/163 konnych motorów ? zna ktoś numer katalogowy części ? Pozdro
  14. Dzięki lukasz za linka rozwiał moje wątpliwości dopóki nie rozebralem kolektora . Wydaje mi się ze cieknie z tych plastikowych gniazd co są w kręcone /w klejone w kolektor ...;( da się coś z tym zrobic ? Próbowałem to odkręcić ale nie idzie a na siłę nie chce szarpać ...
  15. Witam ,musze ściągnąć kolektor ssacy w moim aucie i teraz mam takie pytanie . W kolektorze są (chyba ) kostki do podłączenia wtryskow i bardzo mocno z nich cieknie . Idzie to jakoś naprawić ? Wymieniał ktoś ? \\dla sprecyzowania problemu wrzucam zdjecia : pomozcie ;]
×
×
  • Dodaj nową pozycję...