
dominpol
Pasjonat-
Postów
29 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O dominpol

Informacje
-
Imię
Dominik
-
Miasto
|Pomorskie
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
-
Tego to nie wiedziałem . Reduktor znajduje się( w tym modelu )W fitrze paliwa czyli został wymieniony . Jak założę nowy przewód to autem przez jakiś czas mogę normalnie jeździć ( póki wąż nie pęknie )
-
Ale czy to jest możliwe żeby ta mała pompka (nawet jeśli byłby zapchany przewód )rozerwala wąż ? Przecież ona tylko jest w stanie wygenerować ciśnienie rzędu 4 bar to po pierwsze a po drugie skoro by był przewód zapchany to silnik by miał problemy z pracą a takiego czegoś nie zauważyłem
-
Tylko trochę to dziwne jeżeli ja przejechałem już autem ponad 60 tyś i nigdy nie było z tym problemu a samochód ma już 298 tyś przebiegu . Musi być jakaś przyczyna :/
-
Witam , od miesiąca borykam się z problemem tego typu. Wymieniłem już chyba z 15 razy różnych przewodów paliwowych , które łączą pompę paliwa w zbiorniku z wyjściem na zewnątrz . Niestety za każdym razem po przejechaniu kilku kilometrów auto gaśnie i przewód znów się rozrywa. Zdesperowany tym faktem postanowiłem kupić cała oryginalna pompę ( wytrzymała 3 dni ) niestety nadal to samo . W sobotę wymieniłem filtr paliwa i przewód jednowarstwowy , który rzekomo jest przeznaczony do benzyny jak i biodiesla. Niestety dzisiaj auto znów nie odpaliło:( . Miał juz ktoś podobny przypadek ? Wiecie może co może być przyczyną ? :/
-
Dzieki , chciałem stare wykręcić ale tak mocno trzymają ze w ogóle zwątpiłem czy aky napewno sa wkręcane
-
Póki co żaden błąd mi nie wywala , może była to wina jakiejś głupiej opaski , która odciągnalem . Dzisiaj jadę trochę dalej to zobaczymy co się podzieje
-
No niby nie ale tak sobie po weżykach szedłem i każdego po kolei wyciągnąłem coś tam słyszałem żeby powietrza w pompowac ale bałem się żeby tych wszystkich zaworów nie rozwalić
-
Kurde cały dolot miałem w drobny mak rozebrane dzięki za info
-
A uszkodzona dv'ka może być przyczyną ze auto kolo 4 tys obrotów daje odczucie jakby troszkę ciągnął i co chwilę po puszczał ?
-
Radko gdzie dorwales te gniazda ? Szukałem jakiś czas temu i nigdzie nie mogłem ich dostać
-
U mnie pompa sai wydawała taki głośny dźwięk krótko przed jej zgonem
-
Witam ,orientuje się ktoś czy tzw dv'ka do tego silnika jest taka sama jak do 150/163 konnych motorów ? zna ktoś numer katalogowy części ? Pozdro
-
Dzięki lukasz za linka rozwiał moje wątpliwości dopóki nie rozebralem kolektora . Wydaje mi się ze cieknie z tych plastikowych gniazd co są w kręcone /w klejone w kolektor ...;( da się coś z tym zrobic ? Próbowałem to odkręcić ale nie idzie a na siłę nie chce szarpać ...
-
Witam ,musze ściągnąć kolektor ssacy w moim aucie i teraz mam takie pytanie . W kolektorze są (chyba ) kostki do podłączenia wtryskow i bardzo mocno z nich cieknie . Idzie to jakoś naprawić ? Wymieniał ktoś ? \\dla sprecyzowania problemu wrzucam zdjecia : pomozcie ;]