Skocz do zawartości

dominpol

Pasjonat
  • Postów

    29
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O dominpol

Informacje

  • Imię
    Dominik
  • Miasto
    |Pomorskie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia dominpol

1

Reputacja

  1. Tego to nie wiedziałem . Reduktor znajduje się( w tym modelu )W fitrze paliwa czyli został wymieniony . Jak założę nowy przewód to autem przez jakiś czas mogę normalnie jeździć ( póki wąż nie pęknie )
  2. Ale czy to jest możliwe żeby ta mała pompka (nawet jeśli byłby zapchany przewód )rozerwala wąż ? Przecież ona tylko jest w stanie wygenerować ciśnienie rzędu 4 bar to po pierwsze a po drugie skoro by był przewód zapchany to silnik by miał problemy z pracą a takiego czegoś nie zauważyłem
  3. Tylko trochę to dziwne jeżeli ja przejechałem już autem ponad 60 tyś i nigdy nie było z tym problemu a samochód ma już 298 tyś przebiegu . Musi być jakaś przyczyna :/
  4. Witam , od miesiąca borykam się z problemem tego typu. Wymieniłem już chyba z 15 razy różnych przewodów paliwowych , które łączą pompę paliwa w zbiorniku z wyjściem na zewnątrz . Niestety za każdym razem po przejechaniu kilku kilometrów auto gaśnie i przewód znów się rozrywa. Zdesperowany tym faktem postanowiłem kupić cała oryginalna pompę ( wytrzymała 3 dni ) niestety nadal to samo . W sobotę wymieniłem filtr paliwa i przewód jednowarstwowy , który rzekomo jest przeznaczony do benzyny jak i biodiesla. Niestety dzisiaj auto znów nie odpaliło:( . Miał juz ktoś podobny przypadek ? Wiecie może co może być przyczyną ? :/
  5. Dzieki , chciałem stare wykręcić ale tak mocno trzymają ze w ogóle zwątpiłem czy aky napewno sa wkręcane
  6. dominpol

    Zawór "DV-ka"

    Póki co żaden błąd mi nie wywala , może była to wina jakiejś głupiej opaski , która odciągnalem . Dzisiaj jadę trochę dalej to zobaczymy co się podzieje
  7. dominpol

    Zawór "DV-ka"

    No niby nie ale tak sobie po weżykach szedłem i każdego po kolei wyciągnąłem coś tam słyszałem żeby powietrza w pompowac ale bałem się żeby tych wszystkich zaworów nie rozwalić
  8. dominpol

    Zawór "DV-ka"

    Kurde cały dolot miałem w drobny mak rozebrane dzięki za info
  9. dominpol

    Zawór "DV-ka"

    A uszkodzona dv'ka może być przyczyną ze auto kolo 4 tys obrotów daje odczucie jakby troszkę ciągnął i co chwilę po puszczał ?
  10. Radko gdzie dorwales te gniazda ? Szukałem jakiś czas temu i nigdzie nie mogłem ich dostać
  11. dominpol

    Pompa sai

    U mnie pompa sai wydawała taki głośny dźwięk krótko przed jej zgonem
  12. Witam , u mnie takie coś ze musiałem zdjąć cały kolektor żeby uszczelnić uciekający płyn chłodzący . Zrobiłem adaptacje manualna tylko ze miałem włączone grzanie d*py i inne pierdoly ...;/ przed demontaz em wydawało mi się ze po przekreceniu kluczyka z przepustnicy było słychać krótki pisk ( trwał on może 3 sekundy ) a teraz za każdym razem coś koło 40 sekund .... adaptacja zrobiona poprawnie ?? Dodam że jakoś tak dziwnie pali auto ( kiedyś wystarczyło tracić i chodził a teraz troszeczkę ciężej ...)
  13. dominpol

    DV BEX

    Dzięki wielkie
  14. dominpol

    DV BEX

    Witam ,orientuje się ktoś czy tzw dv'ka do tego silnika jest taka sama jak do 150/163 konnych motorów ? zna ktoś numer katalogowy części ? Pozdro
  15. Dzięki lukasz za linka rozwiał moje wątpliwości dopóki nie rozebralem kolektora . Wydaje mi się ze cieknie z tych plastikowych gniazd co są w kręcone /w klejone w kolektor ...;( da się coś z tym zrobic ? Próbowałem to odkręcić ale nie idzie a na siłę nie chce szarpać ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...