Skocz do zawartości

bigangrypotato

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bigangrypotato

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia bigangrypotato

0

Reputacja

  1. Dzięki za odpowiedzi. Od razu po odpaleniu na zimnym silniku odpala mi się wentylator chłodnicy, więc podejrzewam, że diagnoza o uszkodzonym termostacie jest prawidłowa ? Gdy przejadę kilkanaście kilometrów (i silnik będzie ciepły) to wszystko chodzi ok, następnie zgaszę silnik, poczekam parę minut, znów odpalę i wtedy już czuję jakby miał blokadę na 2tys obrotów (wciskam gaz w opór i nic się nie dzieje).
  2. Dzięki za odpowiedź. Czy możliwe jest, że przez zepsuty termostat, gdy po dłuższej jeździe zgaszę auto, poczekam 10min i znów odpalę, auto wchodzi w tryb awaryjny ?
  3. Z czego mogłoby to wynikać ? Jeszcze mam drugie pytanie, czy wskazania przepływomierza są prawidłowe ? Dzięki.
  4. Witam! Mam problem z wchodzeniem na obroty w przedziale 2tys - 2,5 tys. O problemie pisałem w tym temacie: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/296007-a4-b5-19-tdi-miernik-masy-powietrza/ Zauważyłem, że ten dział jest przeznaczony do analizy logów, dlatego zwracam się o prośbę tutaj. Oto logi: Logi statyczne: Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198039.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198042.html Grupa 007 - http://vaglog.pl/log_198040.html Grupa 013 - http://vaglog.pl/log_198043.html Grupa 023 - http://vaglog.pl/log_198044.html Logi statyczne + basic settings: Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_198045.html Logi basic settings: Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198041.html Logi dynamiczne: Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_198925.html Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198924.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198922.html Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198921.html Grupy 003+008+011 - http://vaglog.pl/log_198919.html Grupy 003+010 - http://vaglog.pl/log_198918.html Grupy 003+011 - http://vaglog.pl/log_198920.html Grupy 008+011 - http://vaglog.pl/log_198923.html Z góry dziękuję za odpowiedzi.
  5. Wstawię w poniedziałek logi dynamiczne. Dzięki za szybką odpowiedź. Witam, wykonałem logi statyczne i dynamiczne, jakby ktoś był uprzejmy spojrzeć i zidentyfikować problem to będę bardzo wdzięczny. Logi statyczne: Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198039.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198042.html Grupa 007 - http://vaglog.pl/log_198040.html Grupa 013 - http://vaglog.pl/log_198043.html Grupa 023 - http://vaglog.pl/log_198044.html Logi statyczne + basic settings: Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_198045.html Logi basic settings: Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198041.html Logi dynamiczne: Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_198925.html Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198924.html Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198922.html Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198921.html Grupy 003+008+011 - http://vaglog.pl/log_198919.html Grupy 003+010 - http://vaglog.pl/log_198918.html Grupy 003+011 - http://vaglog.pl/log_198920.html Grupy 008+011 - http://vaglog.pl/log_198923.html Ponadto dodam, że po przeczyszczeniu przepływomierza błąd już się więcej nie pokazał, natomiast problem z mocą występuje nadal.
  6. Przejechałem się z odpiętym przepływomierzem i dalej to samo. Może opiszę dokładniej sytuację i komuś się coś skojarzy. Przypieszam na 2. biegu - przyspiesza powyżej 2 tys. obrotów, ale już czuć na pedale brak mocy przyspieszam na 3. biegu - silnik dochodzi do 2 tys. obrotów (pedał gazu cały czas trzymam do oporu) i nagle czuć wyraźny niedobór przyspieszenia, po parunastu sekundach trzymania gazu do oporu silnik dochodzi do 2,5 tys. obrotów, odpala się turbina i dalej leci tak jak powinien przyspieszanie na 4. i 5. biegu - dokładnie to samo co na 3., z tym że na wyższych biegach rozpędzanie od 2 tys. do 2,5 tys trwa dłużej niż na 3. biegu Ponadto podczas przyspieszania, gdy silnik dojdzie do 2 tys. obrotów to jeśli odpuszcze pedał gazu (mniej więcej do połowy) to samochód przyspiesza szybciej (niż z pedałem wciśniętym do oporu) i nie zatrzymuje się tak wyraźnie na 2 tys. jednak i tak czuć brak mocy. Fajnie by było jakby ktoś rzucił jakimiś propozycjami, bo ciężko tak szukać w ciemno. Dodam jeszcze, że przed pojawieniem się usterki, wymieniałem filtr powietrza, paliwa, oleju oraz olej oraz przewód pokazany na zdjęciu bo stary był trochę pęknięty (na kawałek rury hydraulicznej - pasowała idealnie). Może czegoś w tym szukać ? https://photos-2.dropbox.com/t/1/AAByN6ic6-A9blAeFn5Ne0w7MF2BYtg3vbNcYdfhFp49jQ/12/244052710/jpeg/1024x768/3/1415919600/0/2/wym.jpg/ZgttswYFqUpTpXK1U71kS88xlG1CKXlANrbDHQ8EWWY
  7. Wtyczka od przepływki sprawdzona, napiecia sa w normie. Miałby ktoś jeszcze jakies inne wskazówki, gdzie szukać usterki ?
  8. Witam! Jestem świeżo po wymianie oleju i wszystkich filtrów i mam następujący problem, otóż samochód po wciśnięciu mu pedału gazu do oporu zatrzymuje się na 2 tys. obrotów i dalej nic, jakby brakowało mu mocy, od 1 tys. do 2 tys. przyspiesza dobrze. VAG pokazuje błąd miernika masy powietrza, ale przed wymianą filtrów wszystko działało bez problemu. Ktoś ma jakiś pomysł o co może chodzić ? Z góry dzięki za odpowiedzi !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...