Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A4 B5 1.9 TDI] Miernik masy powietrza


bigangrypotato

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Jestem świeżo po wymianie oleju i wszystkich filtrów i mam następujący problem, otóż samochód po wciśnięciu mu pedału gazu do oporu zatrzymuje się na 2 tys. obrotów i dalej nic, jakby brakowało mu mocy, od 1 tys. do 2 tys. przyspiesza dobrze. VAG pokazuje błąd miernika masy powietrza, ale przed wymianą filtrów wszystko działało bez problemu. Ktoś ma jakiś pomysł o co może chodzić ?

Z góry dzięki za odpowiedzi !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przejechałem się z odpiętym przepływomierzem i dalej to samo.

Może opiszę dokładniej sytuację i komuś się coś skojarzy.

Przypieszam na 2. biegu - przyspiesza powyżej 2 tys. obrotów, ale już czuć na pedale brak mocy

przyspieszam na 3. biegu - silnik dochodzi do 2 tys. obrotów (pedał gazu cały czas trzymam do oporu) i nagle czuć wyraźny niedobór przyspieszenia, po parunastu sekundach trzymania gazu do oporu silnik dochodzi do 2,5 tys. obrotów, odpala się turbina i dalej leci tak jak powinien

przyspieszanie na 4. i 5. biegu - dokładnie to samo co na 3., z tym że na wyższych biegach rozpędzanie od 2 tys. do 2,5 tys trwa dłużej niż na 3. biegu

Ponadto podczas przyspieszania, gdy silnik dojdzie do 2 tys. obrotów to jeśli odpuszcze pedał gazu (mniej więcej do połowy) to samochód przyspiesza szybciej (niż z pedałem wciśniętym do oporu) i nie zatrzymuje się tak wyraźnie na 2 tys. jednak i tak czuć brak mocy.

Fajnie by było jakby ktoś rzucił jakimiś propozycjami, bo ciężko tak szukać w ciemno.

Dodam jeszcze, że przed pojawieniem się usterki, wymieniałem filtr powietrza, paliwa, oleju oraz olej oraz przewód pokazany na zdjęciu bo stary był trochę pęknięty (na kawałek rury hydraulicznej - pasowała idealnie).

Może czegoś w tym szukać ?

https://photos-2.dropbox.com/t/1/AAByN6ic6-A9blAeFn5Ne0w7MF2BYtg3vbNcYdfhFp49jQ/12/244052710/jpeg/1024x768/3/1415919600/0/2/wym.jpg/ZgttswYFqUpTpXK1U71kS88xlG1CKXlANrbDHQ8EWWY

Edytowane przez bigangrypotato
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawię w poniedziałek logi dynamiczne.

Dzięki za szybką odpowiedź.


Witam, wykonałem logi statyczne i dynamiczne, jakby ktoś był uprzejmy spojrzeć i zidentyfikować problem to będę bardzo wdzięczny.

Logi statyczne:

Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198039.html

Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198042.html

Grupa 007 - http://vaglog.pl/log_198040.html

Grupa 013 - http://vaglog.pl/log_198043.html

Grupa 023 - http://vaglog.pl/log_198044.html

Logi statyczne + basic settings:

Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_198045.html

Logi basic settings:

Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198041.html

Logi dynamiczne:

Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_198925.html

Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198924.html

Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198922.html

Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198921.html

Grupy 003+008+011 - http://vaglog.pl/log_198919.html

Grupy 003+010 - http://vaglog.pl/log_198918.html

Grupy 003+011 - http://vaglog.pl/log_198920.html

Grupy 008+011 - http://vaglog.pl/log_198923.html

Ponadto dodam, że po przeczyszczeniu przepływomierza błąd już się więcej nie pokazał, natomiast problem z mocą występuje nadal.

Edytowane przez bigangrypotato
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wstawię w poniedziałek logi dynamiczne.

Dzięki za szybką odpowiedź.

Witam, wykonałem logi statyczne i dynamiczne, jakby ktoś był uprzejmy spojrzeć i zidentyfikować problem to będę bardzo wdzięczny.

Logi statyczne:

Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198039.html

Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198042.html

Grupa 007 - http://vaglog.pl/log_198040.html

Grupa 013 - http://vaglog.pl/log_198043.html

Grupa 023 - http://vaglog.pl/log_198044.html

Logi statyczne + basic settings:

Grupa 003 - http://vaglog.pl/log_198045.html

Logi basic settings:

Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198041.html

Logi dynamiczne:

Grupa 000 - http://vaglog.pl/log_198925.html

Grupa 001 - http://vaglog.pl/log_198924.html

Grupa 004 - http://vaglog.pl/log_198922.html

Grupa 011 - http://vaglog.pl/log_198921.html

Grupy 003+008+011 - http://vaglog.pl/log_198919.html

Grupy 003+010 - http://vaglog.pl/log_198918.html

Grupy 003+011 - http://vaglog.pl/log_198920.html

Grupy 008+011 - http://vaglog.pl/log_198923.html

Ponadto dodam, że po przeczyszczeniu przepływomierza błąd już się więcej nie pokazał, natomiast problem z mocą występuje nadal.

geometria sie przycina i turbo do czyszczenia albo n 75 do wymiany

Edytowane przez krzysiek1606
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Termostat do wymiany oraz najpierw trzeba się zająć doprowadzeniem doładowania turbiny bo delikatnie przeładowanie wystepuje a pozniej jak to zrobisz zlogowac jeszcze raz gr 3 i 8 i zobaczymy przepływomierz czyli turbo do czyszczenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...