Skocz do zawartości

krzysiek1606

Pasjonat
  • Postów

    325
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O krzysiek1606

Informacje

  • Imię
    krzysiek
  • Miasto
    wnd

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia krzysiek1606

1

Reputacja

  1. najlepiej od razu wał i pompę z 1.9 założyć i raz na zawsze pozbyć się problemu napędu pompy ogólnie tego wynalazku co jedynie dociąża auto
  2. mam jednomas wraz z tarcza na kevlarze do sprzedania
  3. nie silnik sie nie grzal
  4. wiec przyczyna slabego palenia zima sama sie odnalazla
  5. jak dla mnie szkoda bylo by czasu i kasy lepiej zrobic raz a dobrze
  6. krzysiek1606

    Dobrzy chiptunerzy

    no wlasnie nie turbo jezdzi w mojej a4 i nie zachowuj sie jak pa..nt powiem tylko tyle na 1 tys km oleju nie ubylo nic wiec nie pisz glopot olej to mniales ale pezd turbina wiec raczej to nie wina turbiny i co ja bede pisal skoro ty nie rozruzniasz c**ja z zpalcem zycze powodzenia i proponuje zakup beczki oleju bo ubytki oleju na pewno nie byly przez turbo mnostwo oleju mniales przed turbina
  7. prosta sprawa zamienic miejscami pompki i okaze sie czy to wina cylindra czy wtrysku
  8. niestety turbo do wyjecia i czyszczenia
  9. Z korpusem i nastawnikiem racja, pomyliłem z ahu-tu są identyczne jak w afn. ahu ma fale de 015 a afn de 110 kalego do tego setu to turbawka mala
  10. Od początku tego stage 5w50 mobil1,zmieniam co 7tyś. bardzo dobry wybor tez avf na takim latam
  11. rozymiem ze ten arl to seria byl ja teraz tez mam walek z sdi w asz i powiem ze na gtb22 jest spoko nie tracac na dole gora sie poprawila a zobaczymy co wyjdzie po korekcie
  12. opinie sa takie same jak podejscie warsztatow do obslogi v6 zaczynajac od wymiany filtra paliwa a konczac wymniana rorzadu na malarza ogarnialem paska 2.5tdi kture zgaslo i juz nie zapalilo wlasciciel odwiedzil 3 pseudo warstaty potem trafilo do mnie czeresniaki zaczeli wymieniac pompy podobno na ktorejs zaczol zapalac po minucie krecenia i cale sczescie wlasciciela auta ze mehaniory nie wziely sie za wymniane rozrzadu na ori pompie z bagaznika po wymnianie przelewow i porzadnym odpowietrzeniu pasek wrocil do zycia tylko podkapcal na niebiesko po wymianie rozrzadu ustawilem pompe jak nalerzy pasek zapina jak wsciekly tylko ta niebieska chmura za autem jak za syrenka djagnoza padla na turbu i tuz przed demontazem wpadlem na pomysl zalac on bo juz rezerwa krzyczala bylo zdziwienie gdy przejechalem 8km od stacji zero zaslony czysto czyli moral prosty jak dbasz tak masz a trafiajac na takich januszy niedziwmy sie ze opinia idzie jakie to ble uklad paliwowy 1.9 poprostu znosi duzo wiecej za pomoca plaka sam sie odpowietrza a vp44 tylko zatrzemy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...