Jump to content

dymionek

Pasjonat
  • Content Count

    16
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About dymionek

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Cieszyn

Car

  • Car model
    A3 8L
  • Car body
    Hatchback
  • Year of production
    1998
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

287 profile views
  1. Co z tego że masz jak nie odpowiadasz. Może ktoś inny?
  2. Kupię komplet skórzanych boczków w kolorze czarnym. Wersja europejska oczywiście.
  3. Zobacz ofertę Boczki drzwi skóra SOUL komplet Kupię komplet skórzanych boczków w kolorze czarnym. Wersja europejska oczywiście. Dodający dymionek Wysłano 11.10.2019 Kategoria Audi A4 B6/B7
  4. Dobra sam sobie odpowiem. Tak można, założyłem zwykły wałek i wszystko jest ok.
  5. Witam. Krótkie pytanie, czy do silnika BRB, który jest przystosowany pod DPF ale fabrycznie go nie dostał (7GN na wlepie) można założyć wałek od wersji bez DPF?
  6. Witam. Z góry przepraszam za pytanie bo może już się pojawiło, ale nie mam czasu czytać tylu stron. Chodzi mi o to czy jest możliwość przekodowania modułu MCE z końcówką F tak żeby działał w taki sam sposób jak moduł z końcówką C.? W mojej audi szwankują wycieraczki i awaryjne, dzisiaj po całym dniu walki z podmienianiem i czyszczeniem mechanizmów, podmianie manetek, poodzieranych rękach do krwi, w końcu doszedłem do tego że to MCE jest za to odpowiedzialny. Wsadzilem MCE z końcówką F i wycieraczki ruszyły. Niestety mam pełno błędów związanych z żarówkami i cały czas świecą się postojówki. Zmieniłem kodowanie na 00001 ale nic to nie dało. Czy można coś jeszcze zrobić aby zastąpić moduł C na F tak żeby wszystko działało jak trzeba? Oczywiście nie interesują mnie funkcje high tylko wersja podstawowa low ale sterowana modułem F.
  7. Nie chcę tutaj robić mu antyreklamy. Dodam tylko że Jest to firma z Bielska Białej. Mam logi grupy 11 na gtb i AL-kach. Innych grup nie logowalem.
  8. Złożylem zamówienie 1 grudnia razem z zaliczką, miało być 2 tygodnie, a przyszła w połowie stycznia po wielu nieodebranych telefonach!
  9. Turbinę robił mi ktoś z okolic Częstochowy. Miał ogłoszenia na allegro i Olx. Stornperformance czy jakoś tak.
  10. Witam. Zwracam się do Was z prośbą o poradę co dalej zrobić z moim projektem, który nie do końca wypalił. A więc: Audi kupiłem w serii silnik AVF, napęd quattro, s line zewnętrzny, był to anglik którego sam przekładałem. - Kupiłem turbo GTB2056V przerobione pod AVF. Turbo pasuje, coś tam dmucha więc chyba jest dobrze przerobione. Chociaż jakość wykonania nie zachwyca, nie chce się chwalić ale wydaje mi się że sam zrobiłbym to lepiej. - założyłem FMIC 140 x 550. - wyspawalem DP 2.5 cala, kat wywalony, wyciety również tłumik środkowy i zamiast niego uspawalem trójnik 2.25 cala aż do ostatnich tlumików. Wszystko z nierdzewki. Zostały tylko 2 końcowe tłumiki po obu stronach. Kupiłem wtryski AL używki, mogły być dobre, mogły być złe, zdawałem sobie z tego sprawę. Po zlozeniu wszystkiego pojechałem na korektę programu. Nie chcę tutaj robić antyreklamy pomimo że auto stało tam ponad miesiąc, ale wydaje mi się że jeśli ma się taki warsztat, hamownię, firma istnieje na rynku już ładnych parę lat to nie powinno być problemu, zwłaszcza że specjalizuje się głównie w grupie VAG. Problem był następujący: Na 2 cylindrach korekcje wychodzą ponad normy. Tuner twierdził i nadal tak twierdzi że nie jest to wina wtrysków tylko tego że nie są dopisane do sterownika. Przez miesiąc czasu kiedy auto u niego było, twierdzi że podmieniał nawet sterownik na taki w którym wtryski AL były seryjnie ale nic to nie dało ( podobno wychodziły AVF z wtryskami AL). Ostatecznie poddał się i pozostawił tam na moją prośbę wgrany dość fajny soft pod seryjne graty. Kiedy odebrałem od niego auto zrobiłem jeszcze jeden test: zamieniłem miejscami 2 wtryski, ten który miał największą i najmniejszą korekcje. Po zmianie korekcje nadal były na tych samych cylindrach czyli z mojego rozumowania wynika że faktycznie nie jest to ich wina tylko softu. Ostatecznie wsadziłem oryginalne wtryski BA, turbo również oryginał i auto chodzi równiutko i jest dość mocne. Niestety ciągle mam niedosyt że części za które dałem ponad 2000 leżą w garażu na regale. Trochę za bardzo się rozpisalem ale myślę że jak ktoś to poczyta to może coś doradzi. Pytania: Czy jest szansa że ktoś inny da rade to wystroić? Czy moje rozumowanie na temat korekcji wtrysków jest poprawne? Czy turbo gtb2056 faktycznie jest tak bardzo ospałe na niskich obrotach czy jest szansa żeby wstawało trochę szybciej niż tak jak miałem teraz tj. około 2500rpm.? Czy jest sens wogole do tego wracać czy próbować sprzedać to turbo i pozostać na tym co mam bo jest dobrze ale wiadomo, że zawsze mogloby być lepiej?
  11. Witam ponownie. Tydzień temu pisałem, że czyszczenie i wymiana nic nie dały ale myliłem się. Następnego dnia silnik nagle ucichł i nie wiem dlaczego. Chodzi o wiele ciszej. Wcześniej to cholerne klekotanie było nawet słychać w środku przy zamkniętych szybach, teraz słychać tylko po otwarciu maski jak się przyłoży ucho i myślę że tak już musi być. Jeżdżę tak już tydzień i narazie jest ok, jak problem powróci to zmierzę ciśnienie i się odezwę.
  12. No właśnie muszę się przyznać że nie. Nie miałem gdzie. Do kogo bym nie pojechał to jedyne co by mi doradzili to "zmień olej na gęstszy, napewno ucichną". Jaki jest sens mierzenia tego ciśnienia? Gdyby było za małe to zaświeciłaby się kontrolka, dobrze myślę? Problem występuje tylko na gorącym silniku, na zimnym chodzi jak zegarek.
  13. Witam ponownie. Dzisiaj wkońcu postanowiłem zająć się moim problemem. Wlałem płukankę LM pro line i zrzuciłem miskę i pokrywę zaworów. Smok był zatkany jakimś syfem i kawałkami plastiku, które wiem skąd pochodziły- z prowadnicy bagnetu, która w grudniu przy sprawdzaniu oleju rozsypała się na części. Jednak nie przyszło mi do głowy żeby coś mogło wpaść do środka. Oto kilka zdjęć: http://postimg.org/image/8ynlqbixh/ - po ściągnięciu miski http://postimg.org/image/w5wcc6d31/ miska http://postimg.org/image/ouvs2xqd9/- zatkany smok http://postimg.org/image/kb8kjsbfj/ klawiatura http://postimg.org/image/qmljzpcvp/ osad na pokrywie zaworów http://postimg.org/image/9ghc20b59/ napinacz hydrauliczny http://postimg.org/image/ltyrmnq7h/- zamulony przewód odmy Widać że wszystko jest czarne ale nie jest to jakaś gruba warstwa nalotu. Jedynie na górze pokrywy zaworów i w kilku miejscach na misce. Teraz mam zamiar wyczyścić miskę, pokrywę zaworów, przedmuchać odmę, smoka i nie wiem co jeszcze zrobić. Czy jest sens wyciągać wałki i popychacze? Co zrobić z pompą oleju? Jak ma się zachowywać napinacz łańcuszka? Wszystko wyczyściłem do białego metalu, zalałem LM 5w40, a silnik jak chodził tak chodzi, na zimnym ok, przy 90 stopniach jak diesel. Jedyną różnicę jaką zauważyłem to -300zł w portfelu . przed https://vid.me/IFwX po https://vid.me/Dt29
  14. Czy ciśnienie da się zmierzyć VAGiem czy jest do tego potrzebny jakiś specjalny manometr? Skąd mam wiedzieć jakie ciśnienie przy jakich obrotach ma być? Jest może gdzieś jakaś tabelka? Silnik nie bierze w ogóle oleju. Cały czas mam 3/4 stanu. Słyszałem o jakiejś płukance liqui moly jest szansa, że udrożni to zatkanego smoka czy lepiej ściągnąć miskę? Ze ściąganiem miski nie będzie problemu bo mam duży kanał i sprzęt w domu tylko pytam bo może miałbym mniej roboty.
×
×
  • Create New...