Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 AFN +GTB22 235KM i 450NM


wodz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Moje kolejne stage to:

- nadal seryjny AFN

- kolektor ssący AWX

- mapsensor 4bary (wywalony z ECU)

- big cooler centralny

- modyfikacja dolotu,usunięty przepływomierz

- wałek 38E

- turbo GTB22 od kolegi z forum Krzysiek1606 (POLECAM)

- downpipe 3"

- wydech 2.5"

- pompa paliwa orginał 11 107j

- wtryski 0.270

- sztywne koło zamochowe,sprzęgło z 1Z tarcza 228mm obita okładziną z dodatkiem kewlaru

- dodatkowa chłodnica oleju z podstawką z termostatem

Korekta końcowa zrobiona w EDC-tuning (również kolega z forum Spanky ,POLECAM)

2nr0b9z.jpg

Pozdrawiam.

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna poprawka mi się podoba, patrzę na opis pomiaru, nie możliwe... Na szczęście we własnym opisie dobrze opisałes turbinę.

Sądze, że jeździ sie już przyjemnie :)

i małe sprostowanie MAP nie jest wyrzucony ze sterownika tylko przeskalowany do obsługi zmontowanego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejna poprawka mi się podoba, patrzę na opis pomiaru, nie możliwe... Na szczęście we własnym opisie dobrze opisałes turbinę.

Sądze, że jeździ sie już przyjemnie :)

i małe sprostowanie MAP nie jest wyrzucony ze sterownika tylko przeskalowany do obsługi zmontowanego.

w starym sterowniku 021 MAPsensor jest 2.5 bara i wlutowany w płytę sterownika, natmiast 4 bar jest w rurze dolotu, takze MAPsesnor ze sterownika jest usuniety i nowy wpiety w rurę (oczywiscie przeskalowany w sofcie)

Jako , że ostatnio wykresy z mojego Dynometu są na czasie :grin: to tyle pokazał mój DYNOMET podczas strojenia , potem Marcin zmierzył auto na hamowni stacjonarnej.

Dynomet.jpg

a jest jeszcze wykres z z hamowni obciążeniowej 4×4 Superflow Autodyn 30 AWD co by potwierdzić prawidlowość wskazań hamowni V-tech. (ale to tak może później na deser) :grin:

Edytowane przez spanky
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


i małe sprostowanie MAP nie jest wyrzucony ze sterownika

Osobiście go z ECU wylutowałem. :wink:

Mechanicznie przygotowałem auto sam i to mnie najbardziej cieszy :banan:

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dodatkowa chłodnica oleju z podstawką z termostatem - z jakiego pojazdu zostało to zaadaptowane ? Możesz bardziej rozwinąć temat ?

Przy tej mocy warto by było mieć Quattro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spokojnie do trójki z przodu to jeszcze daleko , a wtedy dopiero jest konieczne quattro. Oczywiście jak jest od razu to czemu nie.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Możesz bardziej rozwinąć temat

Dokładnie ten zestaw założyłem:

http://www.ebay.co.uk/itm/121579357140?_trksid=p2060353.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT


Przy tej mocy warto by było mieć Quattro

Ośka przy tych mocach jest ok,przynajmniej ja nie narzekam.Może jak bym jeździł na 16" kołach to bym zmienił zdanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche nedzny wynik jak na ten osprzet,specjalnie tak malo ze wzgledu na słaby dół ?

Bo taki maił być,w temacie o moim "grobie" jest opisany zamierzony cel. Ja go uzyskałem,korby i tak już mocno wysilone.Nie zapominajmy że to seryjny AFN (a dół nawet z 1Z obecnie). Dół jest z 95r i pewnie przebieg około 600tyś. Auto ma służyć na co dzień :)

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche nedzny wynik jak na ten osprzet,specjalnie tak malo ze wzgledu na słaby dół ?

Nedzny? 240 to pewnie max z 0.270 i seryjnej pompy 11.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jako , że ostatnio wykresy z mojego Dynometu są na czasie to tyle pokazał mój DYNOMET podczas strojenia ,

Ty *********,jak musisz,bo wiesz,że będzie robiony pomiar kontrolny,to umiesz ją dobrze skalibrować.Ale w innej sytuacji rysujesz to,czego oczekuje klient.Prosty przykład,audi a4 b5 waży o dziwo 1630kg,a taki golf 3 w combi ważył 1600kg.

Przełożenie też widzę walisz kosmiczne,jakie ci wygodne,takie wpisujesz.

Co do wyniku,to faktycznie,jak na 270/wałek szału nima.Biorąc pod uwagę wyniki,jakie robią ostatnio w edc tuning na 216tkach,to przyrosty vs kalibracje dysz na 270 są marne.

Maciuniu,gdybyś się nie zadawał z tym cymbałem,to byłbyś pewnie porządnym tunerem,a tak stałeś się kombinatorem łasym na szybką i łatwą kasę.

Pamiętam,że Krzynia audi wypluło na 11/270 około 245 koni,zawyżone o dobre 10 koni,ale ponad 240,jakby nie patrzyć.

- turbo GTB22 od kolegi z forum Krzysiek1606 (POLECAM)

Zamów u niego pompę :polew::nabijasie:.Taki jeden lata na mega hybrydzie by Krzysiek,ze starym tłokoroździelaczem z forda transita i wiesz,że to cudo wypluło prawie 190 koni na 216tce :slina: .Bez wałka 38e,na seryjnym nastawniku 196 i fali de 110.

Nic,tylko brać od niego pompy,bo kolega Maciuś zawsze się postara i zrobi z tego moc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam,że Krzynia audi wypluło na 11/270 około 245 koni,zawyżone o dobre 10 koni,ale ponad 240,jakby nie patrzyć.

Człowieku wyraźnie było i jest napisane co oczekuje od tego setapu. To nie są soki i jest pomiar z ponad 240KM z mojego auta,na moje życzenie zmniejszona moc jak i NM.

P.S

Proszę pokaż mi jakiś swój projekt. Dużo się oczytałem Twoich postów na różnych forach ale nigdzie nie widzę efektów Twojej wiedzy i mądrości. Chodź przyznam szczerzę ze na forum passata dużo wyniosłem z tematu o zmianie tłoczka na 11mm.Widzę że masz głowę na karku jeśli chodzi o pompy,ale za dużo krytykujesz a sam nic wiele nie robisz.

Pozdrawiam.

11.06.2016 Witam.

Dla zainteresowanych silnik żyje i ma się na dzień dzisiejszy dobrze :D Przebieg na dotychczasowym stage to 19tyś mil(około 30tyś km) i zero awarii "serducha". Po czterech wymianach oleju i nic niepokojąego w nim nie znalazłem,opiłków czy coś w tym stylu. Apetyt na olej też nie wzrósł i od wymiany do wymiany dolewka max 1l,który w większości jest "wydalany" odmą :grin: Sprzęgło ma się dobrze,gorzej ze skrzynią biegów która zaczyna coraz bardziej huczeć :kwasny: O dziwo synchronizatory mają się dobrze i znoszą moje dość częste "hardkorowe" przepięcia :wink: Do tej pory wymienione dwie kompletne półosie,przeguby miały dość.Auto używane na co dzień,jak to mówią "jeżdżę nim po bułki",dwa razy do roku dłuższa trasa. Niżej filmiki z jazdy na dotychczasowym stage.

0-100km/h koła 18" 225/40

100-230km/h koła 20" 225/30

Kolejną relację zdam po 50tyś przebiegu. Chyba że coś się miedzy czasie przykrego wydarzy :wink:

Pozdrawiam

Edytowane przez wodz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo nie umiem liczyc albo jest ciut ponad 5 sek do 100??? :hi:

jaki olej obecnie lejesz? i marka

Edytowane przez Jacktdi99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


albo nie umiem liczyc albo jest ciut ponad 5 sek do 100??? :hi:

Nie no 5s nie ma opcji zrobić,powtarzalne niskie 6s. Jak na masę groba to aż sam nie dowierzam.Będę w PL to polatam jeszcze z racelogic-em i zobaczę dokładnie.


jaki olej obecnie lejesz? i marka

Od początku tego stage 5w50 mobil1,zmieniam co 7tyś.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

albo nie umiem liczyc albo jest ciut ponad 5 sek do 100??? :hi:

Nie no 5s nie ma opcji zrobić,powtarzalne niskie 6s. Jak na masę groba to aż sam nie dowierzam.Będę w PL to polatam jeszcze z racelogic-em i zobaczę dokładnie.

jaki olej obecnie lejesz? i marka

Od początku tego stage 5w50 mobil1,zmieniam co 7tyś.

nie bede sie spieral ale jest ponizej 6 :) ,coz moge tylko pozazdroscic i zrobic swoim szybciej , jak juz wszystko ogarne

Edytowane przez Jacktdi99
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


coz moge tylko pozazdroscic i zrobic swoim szybciej , jak juz wszystko ogarne

Nie ma czego zazdrościć. Teoretycznie Twój wóz powinien być ciut szybszy,chociaż by nawet mniejsza masa.Ogarnij furę na zero,bo coś widzę że masz pod górkę :( Później dobra opona i "łącznik" i trzymam kciuki za 5+.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja chcem zejść moim a6 c5 ponizej 7 :facepalm:

Olej w moim afn LIQUI MOLY 1391 SYNTHOIL RACE GT1 10W60

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...