Skocz do zawartości

sagon

Zbanowany
  • Postów

    100
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sagon

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sagon

0

Reputacja

  1. Ty *********,jak musisz,bo wiesz,że będzie robiony pomiar kontrolny,to umiesz ją dobrze skalibrować.Ale w innej sytuacji rysujesz to,czego oczekuje klient.Prosty przykład,audi a4 b5 waży o dziwo 1630kg,a taki golf 3 w combi ważył 1600kg. Przełożenie też widzę walisz kosmiczne,jakie ci wygodne,takie wpisujesz. Co do wyniku,to faktycznie,jak na 270/wałek szału nima.Biorąc pod uwagę wyniki,jakie robią ostatnio w edc tuning na 216tkach,to przyrosty vs kalibracje dysz na 270 są marne. Maciuniu,gdybyś się nie zadawał z tym cymbałem,to byłbyś pewnie porządnym tunerem,a tak stałeś się kombinatorem łasym na szybką i łatwą kasę. Pamiętam,że Krzynia audi wypluło na 11/270 około 245 koni,zawyżone o dobre 10 koni,ale ponad 240,jakby nie patrzyć. Zamów u niego pompę .Taki jeden lata na mega hybrydzie by Krzysiek,ze starym tłokoroździelaczem z forda transita i wiesz,że to cudo wypluło prawie 190 koni na 216tce .Bez wałka 38e,na seryjnym nastawniku 196 i fali de 110. Nic,tylko brać od niego pompy,bo kolega Maciuś zawsze się postara i zrobi z tego moc.
  2. Maciek potrafi świetnie wciskać kit,podobnie,jak Krzysztof.Ale do rzeczy. Przykład numer 1,wynik z dynometu,o ile dobrze pamiętam to gó...o wypluł coś około 197 koni na 11/216. Poniżej jest pomiar z obciążeniówki DP i wszystko byłoby dobrze,gdyby nie fakt,że straty są bardzo zawyżone,tym samym i sama moc poszła w górę.Patrząc na pomiary z dp,trzeba szczególną uwagę zwracać na wartości strat. Te napędy nie wygenerują strat rzędu 40/4000 nawet na 5tym biegu,max jaki można osiągnąć,to 25 koni/4000. Mogę każdemu chętnemu pokazać 10 wykresów z 10ciu różnych hamowni dp ze stratami max 25/4000. Zatem zawyżone o 15 koni straty dają nam zawyżoną o 15 koni moc,czyli zamiast 197 mamy 182 konie,proste i logiczne.A ile wypluło na dynomecie,kilkanaście koni więcej. Który cymbał potrafi wychwycić taki drobiazg,może ty śtruś,a może kowi? Przykład numer 2.Pomiar z dynometu,szkoda pisać o wyniku,ale warto się skupić na pomiarze z mahy.Tutaj też mamy niezły cyrk,jak lukniemy w legendę.Czy ty strusiu potrafisz dostrzec,że wartość temperatury powietrza zasysanego jest dwukrotnie wyższa,od temperatury otoczenia? Wiesz dlaczego tak się dzieje i wiesz jaka przy 18tu zewnętrznej powinna być temperatura w dodocie? Gó..o wiesz,więc ci wytłumaczę.Otóż dwukrotnie zawyżona temperatura w dolocie,to zasługa źle pobranego odczytu,Zamiast brać wskazania w czujnika zamontowanego w okolicy puchy filtra powietrza,jak u Mastersa,cwaniaki biorą odczyt z obd,czyli z mapsensora.W dolocie miał 36 stopni i taką temperaturę pokazuje legenda. Przy zewnętrzne 18 temp.w dolocie nie powinna przekroczyć 19tu stopni!!! Zmierz sobie temperaturę przez czujnik wystawiony przez szybę przy zewnętrznej 18,to może zrozumiesz,że nie ma opcji,żebyś jadąc 100km/h miał 36 stopni. Druga kwestia,to wartość cisnienia atm.Wiesz,zadałem sobie trud,żeby zadzwonić do dyżurnego synoptyka kraju i zapytać o wartość ciśnienia tego dnia z Wwy z godzin południowych.Było dużo wyższe,niż to które pokazuje legenda.Dziwne,co? Zawyżona temperatura w dolocie,zanizone ciśnienie atm i mamy 10 koni bonusu.Silnik na czysto wypluł 190 koni,wszystko,a ile wypluło na tym gó..ie dynomecie?.Tak pierwszy pomiar z dp,jak i drugi z mahy to przykłady jawnego naciągania wyników.Zapytam się,kto potrafi wychwycić takie drobiazgi patrząc na wykresy????? W jednym przypadku dodano 15 koni,w drugim dodano 10 koni.Ile dodało to cudeńko dynomet,kilkanaście za każdym razem. Jest jeszcze jedna istotna kwestia,którą warto poruszyć,Charakterystyka krzywych.Na maha w Unitronicu mac moc 190 koni łapie przy 3600rpm,pseudo tuner Maciuś nie potrafi nawet po wklejeniu gotowca sprawdzić charakterystyki napięcia,stąd max już przy 3600rpm,tym samym i max moc jest przy 3600. A jak wygląda krzywa mocy z dynama,ooo fantastycznie,moc rozwija się i rozwija,rośnie i rośnie,i łapie swoją max wartośc dużo powyżej 4000rpm . Tak dynamo odzwierciedla autentyczny przebieg krzywej mocy i momentu ,podobnie i ich wartości. Gdzie by Krzysiu nie pojechał,to wszędzie robi tak samo,jak z pompą bohatera tematu,nie potrafi uczciwie dokonać nawet jednego pomiaru i uczciwie przerobić pompy. Maciuś trzyma jego stronę,bo wspólnie ciągną kasę od frajerów,jeden wkłada gówniane tłoki od starych transitów,drugi rysuje niesamowite kreski,a frajerzy się cieszą,bo mają moc. Teraz ostatnie przykłady i tutaj piszę do kowiego.Na dynamie 11/216 pluje około 203 konie w tym toledo,a twoja ponoć nowa pompa ledwie 4 konie więcej na 240tach.Nędza,dno i wodorosty ta twoja nowa pompa,albo Krzyniu robił pomiar na 240tkach. To,że na maha u Mastersa wypluło 197 koni,jest realne,pomiar na 6tkę,ale nie na 216tkach,a na 240tach. Teraz struś poproś Macieja ,żeby wrzucił foty w innym formacie i porównaj sobie różnice w temperaturach otoczenie/zasysane w z jednej i drugiej mahy.Albo ja ci je podam,temp otoczenia u Mastersa 9.8,a temp powietrza zasysanego 10.1.Temperatura otoczenia w Unitronicu 18,a zasysanego 36 . Tak ma wyglądać różnica w temperaturach,a nie dwu krotność wartości temperatury otoczenia.Chcesz,zapodam ci 10 wykresó z różnych mah,może sam jakoś wyciągniesz pewne wnioski. Maciuś,co byś żałosny pseudo tunerzyno nie napisał,to i tak nie zmienisz faktu,że jesteś takim samym naciągaczem,jak Krzysiu.Tanim,żałosnym zakompleksionym pseudo tunerzyną,który nie widzi innego sposobu na robienie kasy,jak układy w Krzysiem.Ta sierota widzę nasyła wszystkich,których zna,a sam siedzi pewnie u mamusi na kolanach i ssie kciuka. Powiesz mi może,że ta pompa bohatera tematu wypluje prawie 190 koni ? Jak to możliwe,że toledo na 11/216 wali 203 konie,a kowiego fura na 11/240 tylko 207 koni,oba pomiary z twojej pseudo hamowni.Pewnie kowi ma marne wtryski . Strusiu,swap już dawno ukończony,tyle tylko,że ja nie muszę się ze wszystkiego spowiadać. Kowi,ty jesteś lepszy,jak Kris i Macie,szacujesz,że masz 214 koni,bo pomiar masz tylko do 4000rpm.Ty widzę jesteś kompletnie z ciemnej du..e jeżeli chodzi o te sprawy. Zapodaj no kolego loga dynamicznego 001 na 4ce.Poprośc tego żałosnego tunerzynę,to może ci wytłumaczy,że jak max napięcie złapaiesz przy 4000rpm,to choćbyś kręcił do 6000rpm,to nawet konia więcej nie ugrasz.Nie jest istotne,ile ci jeszcze rpm zostało,tylko jaki masz zapas w napięciu. Zapodasz tego loga,czy może nie masz czym,albo gdzie i jak zalogować? Mały edit,dla tych wszystkich,którzy łykają bez popitki wyniki nawet z mahy.Oto,co można ugrać kombinując z odczytem temperatury powietrza zasysanego zapinając czujnik pod obd i biorąc tym samym odczyt z kolektora z mapsensora. Pierwszy przykład maha,temperatura otoczenia 26.7,temperatura niby zasysanego aż 50 stopni.Teraz patrzymy na moc na silniku,mamy 167.1,taką moc generuje ten silnik,ale,że ktoś celowo chciał podnieść ostateczny wynik po korekcji,to zakombinował z odczytem i dzięki temu ugrał aż 176.6,czyli mamy 9.5 konia przyrostu bez większego problemu.Identycznie było u Krzynia podczas pomiaru w Unitronicu,tam dodatkowo zakombinowali jeszcze z czujnikiem ciśnienia atm.Oto i wykres o który mowa.Struś,ucz się,nie łykaj tego,co pisze Maciuś,bo się sraczki nabawisz. http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/uhZ15e9o_2n6Jqc39p68xgza8jLNIt Kolejny rodzynek,też maha i ponownie,otoczenie 25.2 stopnia,zasysane aż 73 stopnie.Moc na silniku,czyste niczym nie zawyżone i jak najbardziej realne 106 koni,ale już ostateczna moc po dodaniu tego,co udało się wyrwać dzięki wałkom z temperaturą,to aż 116 koni.I w ten oto sposób mamy 10 koników czystego,jakże pięknego bonusika,przy idealnej wartości ciśnienia atm 1000mbar/hpa.W taki sam sposób na maha w Unitronicu Krzyniowi urosło aż 10 koni. http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/7bbkINX_bv4jAwnKVqaYP5_jtDxi6v Na sam koniec pomiar Krzyniowego gofra w Unitronicu.Analiza,temperatura otoczenia 18.1,temperatura rzekomo zasysanego aż 36 stopni .Idziemy na lewo i mamy czysta moc na silniku 190,a po dodaniu tego,co ugrali zawyżając temperaturę i zaniżając o ponad 20 hpa ciśnienie atm,mamy aż 201koni.Tak się ciemnoto krzesze moc! Abstrahuję od kompletnie rozbieżnych charakterystyk krzywych mocy i momentu z mahy i tego Maciusiowego dynama rowerowego. Obecnie,jak widać standardem jest robienie 430 niuta z 216tek ,albo 203 konie z 216tek,a dziwnym trafem na 240tce pluje zaledwie 207 koni.Ale kolega kowi wyliczył,że jak zakręci silnik o 800 rpm wyżej,to wypoci on aż 214 koni . http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/jsvVI2SWLUbnUfg94wbFvPFbrsgkVm
  3. Kowi,gdzieś ty zrobił 214 koni?Ostatni raz napiszę,pomiar z dynometu,także ten w ctr(sprzed lat) można sobie o kant ... rozbić,tak samo,jak te u Mciusia. Zrozum proszę o czym piszę.Masz kolego zaledwie kilka koni więcej na 240tkach i gtb17 z pompą na nowych gratach,niż kolega Krzyś miał w tolku na 216tkach. Nie dostrzegasz tutaj czegoś dziwnego? Mało mnie interesuje,ile faktycznie masz tych koni,na pewno nie masz 200tu.Dla mnie najistotniejsze jest to,że czy to 216,czy 240,to moce na tej hamowni są niemal identyczne.To jest sednem mojego upierdliwego drążenia tematu. Więc,albo ta twoja pompa,to zwykły bubel,albo dzieło Krzysia to arcydzieło jego życia.Drugie takie arcy udane mamy w tym temacie.Fala de 110,nastawnik od afna,zarżnięty tłokoroździelacz pewnie kupiony za 100 zeta na olx i to ma pluć na prawie 190 koni na golasa? Jeszcze kilka lat temu na 230takch trudno było zrobić 200 koni,teraz co projekt z 216tką,to 190 bite.Dynomet ma to do siebie,że można sobie rysować moce na życzenie.Jest potrzeba wyrysować 200 koni na 11/216,to się rysuje.Jak trzeba dokonać rzetelnego pomiaru,to się takowy robi,żeby porównać wyniki z obciążeniówką.Za bardzo podatne toto na manipulacje i z tego względu kompletnie niewiarygodne,jako sprzęt pomiarowy. Chcesz mnie zaskoczyć,zajedź na obciążeniówkę i przekonamy się,ile tam masz tych koni.Ja ci życzę jak najwięcej.Nie powołuj się na pomiary z tego czegoś,bardzo cię proszę. Aaa i pamiętaj,że jak przeholujesz z kalibracją dysz rozpylacza,to nawet nowa pompa niewiele pomoże.Krzyś na tej mega mocnej 11tce,która z 216tką pluła notorycznie 200 koni z 310tką wyrzeźbił biedniej,niż z 270tką.Także nowe niekoniecznie oznacza dobre.A 11tką ma swój limit. Ale skoro na dynamie u Macieja kreśli 213 koni,a maha w Unitronicu zaledwie 190 czystej mocy,czyli tej na silniku,nie tej zawyżonej przez korekcję,to o czym dyskutować? Po co ktoś podczas pomiaru na maha bierze odczyt temperatury powietrza z obd,czyli z mapsensora,a nie z czujnika zamontowanego przed puchą filtra powietrza?Żeby zawyżyć temperaturę i tym samym moc po korekcji,czyli moc wg normy. Prosty myk dający kilka dodatkowych koni,ale z wglądem w legendę bardzo łatwy do wyłapania.Każdy pomiar na tym dynoczyms jest zawyżony średnio o 10 koni. Pamiętasz to słynne 213 koni u Krzysia na 11/216 z tego dyno czegoś tam?Po czym w Unitronicu na maha pluje ledwo 190 koni.Jak to wytłumaczysz?Wtryski te same,pompa ponoć też,a takaaaa rozbieżność. Kolego,Maciuś kreśli co chce,według uznania,a im lepsze wykreśli kreski,tym Krzysztof staje się lepszym szpecem,...od naciągania i rżnięcia ludzi na kasę. Odbiegamy od sedna tematu,czyli tego,co Krzysztof sprzedał koledze,jako pompę 11tkę.Wcisnął mu tani bubel za 600 zeta,który wypluł prawie 190 koni z 216tką. Kolesie na 240tce robią z bólem 195 na takich samych pompach,baa nawet lepszych,bo na tłokach z renat.
  4. Mam przeczucie graniczące z pewnością,że masa userów wyciągnęła już odpowiednie wnioski.Pozostali,to wierni fanatyczni czciciele bóstwa Maciej i Kris. A tak wracając do Krzysia,to dzisiaj już do mnie nie pisał,czyżby się na mnie obraził ?A może zrozumiał,że nie warto dłużej sr** pod siebie. Na tej,z trudem mi to słowo przechodzi przez gardło,hamowni praktycznie każdy wynik jest z d..y wyjęty.Jeżeli na 216tkach robi się praktycznie to samo,co na 240tkach,to świat tuningu mechaniczno/elektronicznego z wszystkimi zależnościami stanął k...a na głowie.I to dzięki dwóm takim,których warto by było nominować do nagrody Nobla. Odkryli bowiem dotąd nieodkryte,drzemiące w 216tkach pokłady mocy .Robią mega wyniki nawet na starych zarżniętych/dorżniętych tłokach z kilkunastoletnich pomp.Szkoda,że nie mogą zrobić tego samego z innymi dyszami/końcówkami .
  5. W audi a4 z silnikiem brd montowano tylko jeden rodzaj turbin kkk BV43-03G 145 702 H V 350/360. Garretty wsadzali do nowszych diesli,ale te turbiny to porażka.Taka 170tka na cr ma turbinę słabszą,jak stary poczciwy arl.Wszystko tylko po to,ażeby ograniczać zapędy tunerów i zbytnio nie wymuszać większych mocy,co za tym idzie większej emisji spalin. Jest jeszcze lepsza alternatywa,jednak ta wymaga niewielkiej rzeźby przy flanszy na łączniu z kolektorem wydechowym i innej flanszy na samym wydechu.Możesz kupić młodszą siostrę turbiny od brd,czyli bv43a.Turbina z młodszych 2.0 tdi 170tek na wydajniejszym kole kompresji tzw billecie,czyli koło frezowane,wykonane z kawałka kutego aluminium. Poza tym nie różni się niczym innym od turbiny z brd,nawet geometria i wałek są identyczne. Turbiny te można niejednokrotnie kupić taniej,jak brd,a są młodsze i wydajniejsze.Cecha charakterystyczna,to tabliczka znamionowa w żółtym kolorze.
  6. Moim skromnym zdaniem będzie to najlepszy kompromis pomiędzy nakładami,a docelową mocą.Jeżeli mogę coś doradzić,to nie kupuj przerobionych pomp,tylko sam sobie taką zafunduj. Jak coś,służę wszelką niezbędną pomocą,nieodpłatną .Krzysztof skasowałby Cię prawie klocka,a wsadziłby graty z najtańszej pompy,jaką udałoby się kupić na allegro,albo na złomowisku. Masz odrobinę pojęcia o mechanice,to gwarantuję ci,że sam ją sobie przerobisz za około 300 zeta z uszczelnieniami.
  7. Bierz to brd od kolegi,najniższym kosztem ugrasz na niej docelową moc.Na dodatek pewnie ma koło billeta.Nie pchaj się w koszty i gtb 17,bo i tak z niej większej mocy,a niżeli z brd nie zrobisz. Jakbyś chciał dobrze zrobioną/przerobioną pompę,to uderz do forumowego szpeca od takich operacji Krzysztofa1606.Nikt Ci tak dobrze,za kupę hajsu pompy nie przerobi. A tak na poważnie wesz82,jak kupisz już dawcę,to dzwoń.Przerobisz ją sobie lepiej,niż zrobiłby Ci to ten naciągacz za 800 zeta.Jak mogę pomogę,a że mogę,to pomogę. Sam jedziesz na dynomecie,który tylko przez pomyłkę nazywany jest hamwonią.Rolki vtechu generalnie zawyżają jedynie niutona,moc zawsze w granicach +-5-10 koni vs obciążenie.
  8. Biorąc pod uwagę wyniki na 11/216/gtb17 by Kris i Maciej 203/428 i twoje marne 207/417 na 240tkach i gtb 17 z tej samej hamowni,to ktoś tutaj ma coś nie tak .Albo ty nędznie,albo oni za bogato.Jesteś inteligentny,wnioski wyciągnij sobie sam. Piszesz na podstawie wyników u Maćka,bo nie masz jaj,żeby dokonać wiarygodnego pomiaru na konkretnej hamowni.Ja pisałem,że te bidne 207 koni idzie zrobić na 11/225. A teraz priw,jakiego otrzymałem od samego Krzysia. bij piane dalej golodupcu mam twoje wypociny kolo d*py a jedyne co mi mozesz zrobic j**any biedaku to laske na galowo ty i te twoje wirtual mody jestes prostakiem ograniczonym do wielkosci monitora jestem pewien ze nie stac cie nawet na dobry rower jezdzisz zardzewiala wierchowina i marzysz o starym golfie pisz dalej i tak mnie nie sprowokujesz juz nie raz ci pisalem znajdz sobie inna ofiare a odemnie sie odpier**l ku**sie bo jak nie przestaniesz to zglasze na policje o nekanie i ujawnianie moich danych osobowych publicznie Pozostawiam to bez komentarza,wnioski nasuwają się same.Policją mnie straszy .Dodam od siebie tylko tyle,że za każdym razem tak właśnie wygląda konstruktywna i rzeczowa rozmowa z waszym forumowym mistrzem od pomp. Może i jeżdżę czym jeżdżę,może nie dorobiłem się takiej fury jak on.Czym tam obecnie wymiata?Marzę o starym golfie tylko dlatego,że nie żerowałem i nie żeruję jak hiena na ludzkiej niewiedzy,niczym wasz kolega. Jeszcze trochę i będziesz spalony Krzysiu,już pali ci się koło d..y,jak nigdy dotąd. Krzysiu zebrał się na odwagę i ponownie do mnie napisał.Jak widać niemota nie potrafi słowem wytłumaczyć swojej perfidnej intrygi względem kolegi Jacktdi99,ale na pw jest bardzo wymowny. "napajaj sie stary samotny pedalku dalej gowno jesz i gowno wiesz i nie wciacniersz mnie w swoie intrygi pogodz sie wkonco ze nic ci nie powiem i nic nie pomoge przysylales mi logi swojego golfa tz strasznej biedy ktora jakas sierota nieudolnie strugala i zebrales o pomoc wtedy to zal mi ciebie bylo . ale jak sie pozniej okazalo jestes totalnym zerem pieniaczem i nieudacznikiem . ps.wyciagaj sobie pw az ci sie monitor zapali zegnam ozieble bez odbioru" Ponoć kiedyś żebrałem o pomoc,niedługo okaże się,że to on mnie wszystkiego nauczył,wszystkiego co wie o modyfikowaniu pomp. Z tego,co pamiętam,to on męczył mnie pytaniami,co i jak można jeszcze w pompie zrobić,żeby była możliwie mocna.Truł zad pytając,jakie będą najlepsze ciśnienia dla 0.270.A teraz wyrósł,jak widać na najuczciwszego rzeźbiarza pomp . Gdyby nie temat na forum passata w którym pisałem częściej,niż on wali błędną ortografią,to po dziś dzień jeździłby na zarżniętych 107j i przerabiałby kolejne aukcje na allegro,szukając tej jedynej. Ale najważniejsze,że nauczył się modyfikować i uszczelniać pompy.Kolesiowi za przeróbkę pompy zawołał 800 zeta,ja temu samemu udzielę darmowego,bezinteresownego instruktażu,jak samemu przerobić pompę na 11tkę.Za kompletną darmochę. Pomogłem w ten sposób większej ilości userów,niż on w całej bogatej karierze przerobił pomp,od nikogo nie biorąc nawet złotówki.Może dlatego jeżdżę tym,czym jeżdżę. Co zaś się tyczy pierwszych softów w moim gofrze,to robiłem je sobie sam w czasach,w których ty nawet nie umiałbyś odróżnić mapy turbiny od jej ogranicznika.Zresztą po dziś dzień nie masz o tym bladego pojęcia. "​i nie wciacniersz mnie w swoie intrygi" Jak już do mnie piszesz,to staraj się przynajmniej pisać w ojczystym polskim języku,ponieważ twojego rodzinnego analfabełkotu nie mogę zrozumieć. Co oznacza zdanie "NIE WCIACNIERSZ"i co to za słowo 'SWOIE"?Prawidłowo piszę się swoje.
  9. Jeżeli pomiar mocy robiony był u Maciusia,to choćbym nie chciał trzeba ujmować.Pamiętasz owe sławne 213 koni na 216tkach/gtb17? Ja pamiętam też 200 koni na 11/216/gtb z dynama i ledwie 190 czystej mocy na silniku z mahy,takiej bez zawyżania. Maciuś jest mega tunerem,bo krzesze konie rzeźbiąc w dwóch softach,jednym z nich jest "soft hamowni". Dla mnie na tym papierze od niego możesz mieć nawet 240 koni na 240tkach papier,jak pisałem przyjmuje wszystko.Za dużo się mega wyników z "tych rolek" naoglądałem. Pamiętasz owe 197 koni z mahy u Mastersa?Ja stawiam wszystko,że robili pomiar na 0.240.Miesiąc wcześniej na dynamie wypluło w tym tolku tyle,ile u ciebie obecnie na 0.240,a on ponoć miał 0.216.Jaja jak berety. Skoro masz wszystko nowe,to dlaczego wyszła taka nędza,a nie moc? Kris i Maciej z 216tką,i palcem w ... robią to samo,co jest u ciebie na 240tce.Tylko nie pisz,że masz słabe wtryski,ok.Bo na 0.225 idzie zrobić taką moc,jaką masz obecnie. Jeżeli mogę,to na hdk 248 świat się na szczęście nie kończy,ja mam 196 i "leje" on więcej,niż każdy 248 . Co tam słychać u mojego przyjaciela,żyje on jeszcze?Jakoś mało rozmowny się zrobił.Ja bym wam wszystkim zaproponował stworzyć listę chętnych na modyfikacje pomp u samego mistrza Krzysztofa Ujazdowskiego. Fakt,ceny ma niczym serwis Bosch Diesel,ale za to jakie silniki robią wyniki .
  10. Kowi,ja zawsze odpowiadam kulturalnie.Co do twoich wątpliwości,to tak się kolego składa,że doskonale wiem,co w tej pompie siedzi.Nastawnik ma numer hdk 196,więc jest to seryjny nastawnik od pompy z afn'a.No chyba,że wiesz lepiej z jakich pomp pochodzi ów sterownik pompy. Drugi jakże istotny element,który odpowiada za moc i tutaj muszę napisać,że jeszcze mnie torba boli od śmiechu,jak zobaczyłem foty głowiczki.Otóż mój przyjacielu,ten patałch,partacz i naciągacz wsadził chłopakowi w pompę głowiczkę ze starego,zarżniętego już przebiegiem kibla forda transita,ewentualnie iveco daily,bądź fiata cromy.Skąd to wiem.Ano,gdybyś siedział w pompach tak długo jak ja,to wiedziałbyś,że jeżeli otwory technologiczne w owej sekcji wysokiego ciśnienia są usytuowane w identyczny sposób,jak w głowiczkach od tdi,to sekcje te pochodzą na 100% z wyżej wymienionych zarżniętych już przebiegiem kibli/pomp. Jak poznam numer głowczki,to z całą pewnością stwierdzę,jaki umarlak był dawcą.\ Z tych 207miu odejmij sobie średnio 10 koni,bo to gó...o na bank tyle zawyżyło,średnio drugie tyle dał wałek i masz na czysto niecałe 190 koni na 11/240,bez wałka,z wałkiem ciut więcej. Jeżeli stary,zarżnięty tłok przypuszczalnie z transita,na fali de 110 i nastawniku 196 ma dać prawie 190 koni z 216tką,to aż strach pomyśleć,co by wypluło na zdrowym tłoku,wyższej fali i hdk 248.Twoje nędzne +- 195 koni,to przy takim wyniku dno i wodorosty. U ciebie wina nie leży we wtryskach,tylko w pompie.Gdyby była zdrowa,to sam sobie oblicz,ile mocy mógłbyś mieć,skoro 216tki dają na nędznym tłoku ze szrota transita prawie 190 koni. Ten kręt ładuje w pompy najtańsze gó..o,jakie tylko kupi,a resztę roboty robi Maciuś i wyniki mamy,jakie mamy. Mam prośbę,jak mamy rozmawiać poważnie,to nie podawaj mi wartości z tej hamowni,bo urągasz tym samym mojej inteligencji,ok? Jak myślisz,dlaczego ten forumowy modyfikator pompy nawet łba nie wychyli,słowem się nie odezwie pomimo,że śledzi temat każdego dnia? Co nóż prosi jak nie ciebie,to kogoś innego,żeby tylko napisać coś w jego obronie. Tak postępuje uczciwy forumowy mistrz modyfikacji i uszczelniania pomp?? Dobrze wie,że przerobił kolesia,jak zwykłego frajera,kasując 600 zeta za coś,co nie jest warte nawet połowy tej kwoty,wciskając mu bajkę,że za te pieniądze,to w pomoie jest i tak dużo zrobione . Najgorsze jest to,że ów szwindel ujrzał światło dzienne i mistrz modyfikacji,oraz uszczelniania pomp wyszedł na zwykłego naciągacza kręta. Jak wszystkim ma tak pompy modyfikować,za taką kasę,to niech sam Bóg ma was w swojej opiece. Ale jak widać nie liczy się to,co w pompie,tylko to co na papierze.A jak wszyscy wiemy,papier ma to do siebie,że przyjmie wszystko . Na fabrycznej z wysoką falą,mocnym nastawnikiem i wydajniejszym tłokiem nie,ale na zmodyfikowanej przez Krzysia na niższej fali,słabszym nastawniku i zarżniętym tłoku 190 robisz bez najmniejszego problemu,bez pierdnięcia bym rzekł.
  11. Wynik jak najbardziej realny,biorąc pod uwagę fakt,że na takich samych pompach z firadem 240 bez wałka ciężko zrobić 200 koni na gtb17/ponad 1.8 bara. Wynika z tego,że większe kalibracje dysz rozpylaczy nie dają kompletnie niczego.Skoro na 216tkach robi się z TAKĄ POMPĄ,prawie 190 koni,a na 240tkach ledwo kilka koni więcej,to szkoda chyba kasy na jakiekolwiek większe wtryski. Kowi na 11/240 z wałkiem zrobił ledwo ponad 200 koni,bez wałka byłoby około 195,na 240takch! Albo mitem jest,że im większe wtryski,tym większa moc,albo coś tu brzydko pachnie,ewentualnie moc obecnie krzesze się z powietrza,choć dawniej robiło się to z paliwa. Nie o wynik tutaj jednak chodzi,a o fakt,jak kolega Krzysztof przerobił posiadacza pompy,która ponoć ma być taka mocna.Dla was może i jest mocna,dla mnie to najtańszy badziew,jaki mógł mu wcisnąć. Tam poza starym zajeżdżonym tłokiem,ze starej pompy nie ma kompletnie niczego,co mogłoby wlać paliwa na taką ilość koni.Niedługo będą robić ponad 200 koni na 216,na 10tkach .Kwestia czasu i obcykania odpowiednich ustawień na dynomecie. Pozdrawiam.
  12. Czy ktoś wie,co się dzieje z Krzysiem?Zaczynam się o niego martwić.To nie w jego stylu,ażeby tak długo milczeć.Zawsze miał cięte jedno/dwusłowne riposty,a teraz jak kamień w wodę . Krzysiu,wyjdź z tej dziury ,nie bój się .Nie będę ci robił gnoju na innych forach,ale masz kolegę traktować,nie jak frajera,tylko jak najlepszego klienta .
  13. "...Błogosławieni,którzy nie widzieli,a uwierzyli." Mało wiesz,stąd usilnie starasz się bronić tego krętacza.Znam numer nastawnika,numer głowiczki i mnie to w zupełności wystarczy do postawienia trafnej diagnozy. Co więcej,nawet z loga 004 potrafiłem wywnioskować,że tłoczek przestawiacza ma numer 028,o ile w ogóle wiesz,co to oznacza. Nie będę zdradzał więcej szczegółów,bo Krzysiu zobowiązał się nawrócić i poprawić to,co spaprał.Dajmy mu więc szansę na zrehabilitowanie się,po "tak dotkliwej porażce." Ale zapaliło mu się koło d*py,to Ci mogę zagwarantować.Z wrażenia biedaczyna głos stracił,zaniemówił . W logu 011 na 4tym biegu wszystko jest ok,mogę to zagwarantować.Spanky się postarał,nawet map dobrze skalibrował,co rzadko się zdarza,nie jemu,ale ogólnie tjunerom. Jak myślisz Kowi87,skąd to mogę wiedzieć?
  14. Podpowiem ci,jak samemu sprawdzić,co siedzi w środku.Jeżeli głowiczka ma numer 074,to jest to oryginał od 107j,jeżeli 072,pochodzi z reni 988,jeżeli natomiast 608,to z reni 993,którą można kupić za 100 zeta,całą pompę .Po czym wsadzić w pompę klienta samą głowiczkę i ożenić laikowi za 600 zeta . Obstawiam nastawnik 248 i głowiczkę 072.Choć nie znając numeracji,jedynie tak obstawiam. Co do nastawnika,oryginał od 107j ma numer hdk 240,ten z reni 988 ma numer hdk 248,natomiast taki od ranaty 993 oznaczony jest numerem hdk 251. Falę możesz sprawdzić jedynie,bez łupania pompy,mierząc jej skok czujnikiem zegarowym,specjalny adapter+czujnik,wkręcasz to w dziurkę i mierzysz skok fali.Fala de 110 ma skok 3.05mm,fala de 143 ma już kosmiczne 3.3mm.Jeżeli miałbyś mniej,jak 3.05mm,to współczuję. Nurniki od 107j mają numer 028,pozostałe od czego by nie były są praktycznie takie same. Na focie widać numer gołwiczki(072),każda ma numer wybity w tym samym miejscu. http://www.fotosik.pl/zdjecie/usun/KoWNVh89tNqMdVmEvDaIB8Gb1_pqVW Znając Krzysia i jego talent do przekrętów,warto sobie to i owo sprawdzić.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...